AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Thanx kerels, was weer idd gezellig vandaag! Ging erg lekker en ben erg blij met boom en stones...

zeker netjes ;)

110 log ging nog heel smooth, dus daar zit nog zeker meer in.

160 stone is gewoon heel sterk! Misschien dat maar weinig mensen het realiseren, maar een paar jaar terug was dit de zwaarste steen die ze gebruikten bij de WSM!

Netjes m,an.

hele nette en gemakkelijk ogende frontsquat, volgende keer 170?
:thumbs:

• #1.309
hele nette en gemakkelijk ogende frontsquat, volgende keer 170?
:thumbs:

Thanx kerel, had ook niet verwacht dat het zo goed zou gaan vandaag... Ervan uitgaande dat ik zaterdag me helemaal naar de kloten heb gezopen en halve nacht heb liggen kotsen.... Was gisteravond nog duizelig en misselijk.... Haha, bier macht kreftig!!!
Nja ga de komende tijd ff niet meer zuipen en hoop eind van het jaar idd de 170 frontsquat te halen!

very very easy... bier macht idd kreftig... voelde me gister ook aardig sterk :p

Ziet er goed uit Jules, lekker bezig!

sterke frontsquats, goeie techniek ook

Netjes! Al zie ik ook graag eentje met een olympic grip!

• #1.315
Dankje jongens, alleen dat van die olympic grip gaat het nog ff niet worden kerel... Heb het wel geprobeerd en het ligt prima, met 90kg is het geen probleem... Alleen als ik zwaar ga en ik moet mn handen zo ver naar achter rekken om m te houden doet het erg pijn... Dus nu liever deze grip.. Neemt niet weg dat ik wel graag olympic style wil doen en het zeker zal blijven oefenen met lichte gewichten.

9-12-2008

Overhead lockouts (bar op hoofd)
.........
5x100 PR
5x100
4x100

MP
5x5x70

Stone curls (30cm granieten bal)
3x10x34kg

extra biceps/tricep assistance

• #1.316
10-12-2008

Squat
8x70
8x70
8x90
8x120
5x140
5x160 belt
6x180 PR wraps + belt
1x210 PR wraps + belt (easy!)
fx220 (net niet!)

Goed bezig met je squats. Als je echt gaat toppen zal er wel meer inzitten.

Met olympic grip is het toch voldoende als je gewoon je vingertoppen eronder houdt? De pols hoeft niet zo'n onmogelijke buiging te maken hoor. En de stang duwt uw strot niet dicht met olympic grip, volgens mij kan dat alleen maar leiden tot meer pr's ;).

Toch dikke frontsquat en squat kerel!

Met olympic grip is het toch voldoende als je gewoon je vingertoppen eronder houdt? De pols hoeft niet zo'n onmogelijke buiging te maken hoor. En de stang duwt uw strot niet dicht met olympic grip, volgens mij kan dat alleen maar leiden tot meer pr's ;).

Toch dikke frontsquat en squat kerel!

Voor mij wel, bij cleans wil ik het toch iets dieper in mijn handpalm hebben om uit te stoten. Maar voor front squats trek ik alleen mijn vingertoppen eronder.

• #1.320
Voor de polsen vind k het idd ook niet zo erg maar wel voor mn vingertoppen! Mijn vingers doen het meeste pijn van het oprekken... Maar blijf er wel op oefenen..

Terug
Naar boven