JBremers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De deadlift is bij mij ook m'n zwakste punt, maar 5x210 gaat nog wel een paar dagen duren...Thanx kerel, ja gelukkig! Is altijd mn zwakste onderdeel geweest en nu gaat t eindelijk de goede kant uit!

De deadlift is bij mij ook m'n zwakste punt, maar 5x210 gaat nog wel een paar dagen duren...
"Zwak punt" is in jouw geval wel héél relatief!
Is toch wel een top van 230+
Netjes Jules,
Je Deadlift weer verbetert, is het probleem je grip ?

Let me know!Nice trainingen Jules! Idd nothing beats a fine deadlift
Btw, wilde ik eigenlijk al een tijdje vragen.. Heb jij na de wedstrijd daar ergens een riem gevonden die is blijven rondslingeren in Brunssum? Raf is de zijne daar kwijtgeraakt dacht hij en hij vergeet steeds van jou te contacterenLet me know!
Jan
Ziet er serieus uit.Ben redelijk in toppen want haalde vorig jaar met 5x200 al de 1x240...
Erna tijd verwaarloosd.... Nu weer sinds aantal weken op goede weg aant opbouwen...
Nog aantal weken zo door tot 5x220 en erna pas weer eens toppen..
Als strongman hoor je gewoon een sterke DL te hebben.... Ik kan redelijk goed uit de voeten met alle onderdelen maar DL bleef steeds achter... Hoop nu de goede manier gevonden te hebben... Voelt iig goed aan nu.
Schema is op het moment:
Week 1: Platform DL (beltless) tot zware triple + SLDL 4x8
Week 2: Conventional Deadlift tot zware 5 reps + SLDL 4x8
Week 3: Rackpull van onder knieen tot zware 5 reps + SLDL 4x8
Daarnaast doe ik elke week 1 squatoefening en 1 rowing oefening..
Dus redelijk veel afwisseling maar wel iedere week compounds voor rug en benen. Een sterke DL heeft op dit moment prioriteit tov squat daarom doe ik die gewoon erna meer als onderhoud.
Wel goed dat je kan oefenen met zo'n steen, zeker met Kampen in het vooruitzicht!