Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft even geduurd voor mn deadlift beetje op niveau is gekomen... Nu wat werken aan mn power van de vloer want zodra ie los komt gaat t super maar lostrekken valt erg zwaar...wat ga je doen voor power van de vloer? heb namelijk ook dat probleem. heb ik m eenmaal goed van de grond dan heb ik m. nooit problemen met lock out
Ik ga maar weer eens wat extra SLDL / ROM DL in smith machine doen om hams extra sterk te maken. Smith machine omdat ik dan beetje in gewicht kan gaan hangen en heb zelf t gevoel dan veel meer uit mn hams te halen... Platform Dl is niet mn favoriet dus eerst zo eens proberen...
Ik doe sinds kort ook rom dl's. Wanneer ben jij er nou eens met trainen?oke. ik ga sowieso rompbuigen toevoegen (=rom dl). waarom bevalt platform dl je niet? ik heb die nog nooit gedaan trouwens hoor
Ik doe sinds kort ook rom dl's. Wanneer ben jij er nou eens met trainen?

Ik dacht trouwens dat je allang 250 had getrokken! Of met pak?

Super! Ik kom dit weekend dus niet. Had begrepen dat Alex wedstrijd had. Het komt er zeker nog van.