AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

Succes zaterdag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Sterkste man van Vlaanderen 2009

Zo net trg van de wedstrijd.
Was gebrand om mn prestaties van vorig jaar op deze wedstrijd te verbeteren en dus de wedstrijd voor mezelf te draaien ipv op de uitslag te letten.

Event 1: Tyreflip 6 flips 380kg
Tyreflip is een event waar ik nog veel op moet verbeteren. Zag er dus wel beetje tegenop om eerlijk te zijn.... Int begin meteen een paar jongens die m failden of maar 1 flip kregen dus werd er beetje zenuwachtig van....
Zelf wel alle flips gedaan net binnen de tijd... Zelf dik tevreden ermee, was gewoon een zware band en had dit nog nooit gehaald. 9de plaats van de 12

Event 2: Powerstairs 100-150-200 op 4 treden
100 was te licht 150 kg lekker gewicht en de 200 vond ik loeizwaar... zou me niks verbazen als ie 220 blijkt te zijn na weging... maar 1 tree met de 200 en hiermee een gedeelde 9de plaats... niet tevreden.....

Event 3: Axle clean en press 125kg in 60sec
3 reps en dik PR. Gedeelde 3de plaats hiermee en dik tevreden.

Event 4: Super farmerswalk 100-130-155kg's 15m
100 15m, 130 niet uitgetild, wel erg aant balen, had toch echt gehoopt ze dit jaar i.i.g. een paar meter te kunnen lopen.... te diep en te dikke handvaten en te zwakke rug... Hele rits atleten die ze niet uitpakte.. Plaats geen idee.

Event 5: Stones of strenght: 125-135-145-155-170
eerste 3 stenen goed erop, te weinig hars op onderarmen gedaan... 155 fail net bij knieen.... Plaats weet niet...

Einduitslag: 8ste van de 12 (tevreden met axle en tyre, stones oke, rest moet gewoon beter.... grr....)

Wel weer super wedstrijd en hele goede organisatie! Super gewoon!

Goed zo Jules zijn respectabele gewichten en je hebt zeker goed gepresteerd man.

• #1.764
Thanx Gijs, ben ook zeker niet ontevreden, maar zijn net de kleine dingen waar je vanuit gaat dat je ze kunt en het dan niet lukt... grr... Rug moet gewoon sterker! 3 van de 5 onderdelen zijn rug events en daar laat ik gewoon nog veel teveel liggen...

Het was ook niet de minste wedstrijd hé Jules, waren flink zware events, toch goed gedaan imo

Wanneer ga je nu verdomme de 155-160 stone er in een wedstrijd ook opgooien?!

• #1.766
Het was ook niet de minste wedstrijd hé Jules, waren flink zware events, toch goed gedaan imo

Wanneer ga je nu verdomme de 155-160 stone er in een wedstrijd ook opgooien?!

Ja thnx, heb stones idd nog nooit fatsoenlijk gedaan in een wedstrijd, dit was mn beste stonerun in een wedstrijd, als ik dan zie hoe easy ze vaak in training gaan snap ik het ook niet helemaal.... Maja, volgende keer weer 1 stone meer.

Ja thnx, heb stones idd nog nooit fatsoenlijk gedaan in een wedstrijd, dit was mn beste stonerun in een wedstrijd, als ik dan zie hoe easy ze vaak in training gaan snap ik het ook niet helemaal.... Maja, volgende keer weer 1 stone meer.

Ja, ik zeg hier juist tegen Deb op de training speelt ie ermee en op een wedstrijd lukt het net niet, maarja, als je naar al het voorgaande kijkt... Ben benieuwd naar eventuele filmpjes :)

Owja, Bert en ik wouden woensdag ofzo ook nog eens stones komen doen bij u :D

• #1.768
Ja, ik zeg hier juist tegen Deb op de training speelt ie ermee en op een wedstrijd lukt het net niet, maarja, als je naar al het voorgaande kijkt... Ben benieuwd naar eventuele filmpjes :)

Owja, Bert en ik wouden woensdag ofzo ook nog eens stones komen doen bij u :D

Nja 1 troost, Alleen Jimmy, Alex en Simon hadden de 155 erop, niemand de 170 vandaag... Mja was waarschijnlijk weer de langzaamste met de 145...

• #1.769
2kr0b9.jpg

Jules Breescht

gefeliciteerd Jules!

Toch bruut gepresteerd op de Axle!!!

• #1.774
11rerte.jpg

2e5mrfn.jpg

2s83dyd.jpg

vette foto's :) en goed gedaan Jules ! :thumb:

Had je je prestatie van vorig jaar nu verbeterd?

Denk dat dat Jimmy zen vroegere trainer is :p

Hehe stoer. Vond 'm echt heel erg lijken. :p Krijgt 'ie vast vaker te horen.

Maar dit is Jules z'n topic:

Heb je gister bezig gezien en moet zeggen vooral die Axle zag er mooi goed uit man. Mooie techniek. Jammer dat je die 155 stone er niet op kreeg, maarja de wedstrijd begon je waarschijnlijk wel te voelen op dat moment.

Even een vraag: die opdruk die jij hebt op je rehband broek, waar heb je dat laten doen? Vond dat er wel vet uitzien. Zelfde geld eigenlijk voor die strongman limburg shirts als je weet welke ik bedoel.

Mooie foto's...en heel goede prestatie kerel!
Gewoon volhouden...je komt er wel, zeker weten!

Wellicht een tip...het is wel wat anders dan SM, maar wellicht dat je er iets mee kunt i.v.m. je powerliftonderdelen.

Pjotr v/d Hoek (Weak 01) gaat namelijk een log bijhouden n.a.v. zijn voorbereiding op het WK powerliften in India!

Hij is wat Wilkspunten betreft de sterkste powerlifter van de NPB!
Met een BDW van rond de 90kg heeft hij de volgende stats: SQ 310 - BP 215 - DL 305 - TOT. 830kg! :eek:

• #1.779
Zo, na een week van veel stress, weinig eten en geen zin om te trainen toch mezelf vandaag maar bij elkaar geraapt om wat te doen....

1-8-2009

Events

Farmers
40m 65kg
40m 105kg
20m 125kg (kon mezlef niet echt focussen om verder te lopen)

Yoke
20m 200kg
20m 250kg

Tyre flip 340kg
6x in 45sec
6x in 31sec (dikke PR qua tijd)

http://www.youtube.com/watch?v=vahV9SISWKI

Logbarcurls
8x24
8x44
8x54
8x64
20x44

Blij dat ik wat gedaan heb, en erg blij dat de tyre nu zo goed ging, kan nog aantal seconden vanaf als ik het zo trg zie op filmpje want doe telang over het opnieuw de band pakken.

Mooi dat je terug in actie schiet, hoe gaat het anders?

Terug
Naar boven