AndroidHealthClinic

je balharen trimmen

Alleen het beste voor mn balzak

309u0yf.jpg

:trollface:

Dit. En dan het enkele mesje gebruiken voor je ballen.

Zolang je mijn punt hebt begrepen mag jij mij zo noemen :thumbs:

Het gaat erom hoe groot je douche ook is, damp op je lichaam hebt van het warme water waardoor de scheerschuim zo weg glijd. Maar waarschijnlijk heb je nog geen haar op je ballen dus kan ik je domme opmerking ook niet kwalijk nemen:)

Gaat het bij jullie ook zo ontzettend jeuken als je een paar dagen niet scheert?

Iedereen heeft wel eens in zn ballen gesneden omdat hij dacht dat hij daar de tondeuze wel eventjes op kon zetten :D

Dat is het proces van een man worden, je bent wel erg debiel als dat je een tweede keer gebeurt :roflol:

Het gaat erom hoe groot je douche ook is, damp op je lichaam hebt van het warme water waardoor de scheerschuim zo weg glijdt. Maar waarschijnlijk heb je nog geen haar op je ballen dus kan ik je domme opmerking ook niet kwalijk nemen:)

Dat je deze weg inslaat zegt genoeg over je gayness, je lokt mij nu uit om jou te verklappen hoe ik het doe en hoe vaak ik het doe. Maar ik zal je een tipje van de sluier lichten, ik weet waar ik over praat.

p.s. ik dom? zie dikgedrukte.

haha gewoon met slagermes doen ikzweer, probeer maar ;)

Dat je deze weg inslaat zegt genoeg over je gayness, je lokt mij nu uit om jou te verklappen hoe ik het doe en hoe vaak ik het doe. Maar ik zal je een tipje van de sluier lichten, ik weet waar ik over praat.

:roflol:

Houd er maar over op.

P.s. Nederlandse spelling is niet mijn sterkste kant:) :trollface:

:roflol:

Houd er maar over op.

P.s. Nederlandse spelling is niet mijn sterkste kant:) :trollface:

Kindjes toch, hebben jullie nu ruzie over hoe je je ballen moet scheren?

Ik heb zo'n Philips Bodygroom. Daarmee kan je zorgeloos je balzak en holbaard scheren zonder dat het een bloederig papje wordt.

balhaar laat ik staan, te risky

kan me ballen niet scheren, ze zijn gerimpeld als een 80 jarige, waardoor ik me zo open haal.

met scheerschuim hoeft niet...
gewoon tijden het scheren er voldoende warm water laten over vloeien

---------- Post toegevoegd Sat 10 Sep 2011 om 14:30 ----------

kan me ballen niet scheren, ze zijn gerimpeld als een 80 jarige, waardoor ik me zo open haal.

ge moet da wel stukje voor stukje doen he.... ge rekt da wa uit dat het vlak word eer je scheert....:headbang:

Hier alleen een bodygroomer, mesje vind ik te gevaarlijk en lastig met al die rimpels

:)

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 11:32 ----------

super topic!!!

Terug
Naar boven