train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Ja want iedereen heeft een douche van 1 bij 1 waardoor je er niet even een minuutje of 2 onderuit kan gaan staan![]()
Bijdehandje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja want iedereen heeft een douche van 1 bij 1 waardoor je er niet even een minuutje of 2 onderuit kan gaan staan![]()
Zolang je mijn punt hebt begrepen mag jij mij zo noemen![]()

Het gaat erom hoe groot je douche ook is, damp op je lichaam hebt van het warme water waardoor de scheerschuim zo weg glijdt. Maar waarschijnlijk heb je nog geen haar op je ballen dus kan ik je domme opmerking ook niet kwalijk nemen![]()
haha gewoon met slagermes doen ikzweer, probeer maar![]()
Dat je deze weg inslaat zegt genoeg over je gayness, je lokt mij nu uit om jou te verklappen hoe ik het doe en hoe vaak ik het doe. Maar ik zal je een tipje van de sluier lichten, ik weet waar ik over praat.
p.s. ik dom? zie dikgedrukte.

Dat je deze weg inslaat zegt genoeg over je gayness, je lokt mij nu uit om jou te verklappen hoe ik het doe en hoe vaak ik het doe. Maar ik zal je een tipje van de sluier lichten, ik weet waar ik over praat.
p.s. ik dom? zie dikgedrukte.
Houd er maar over op.
P.s. Nederlandse spelling is niet mijn sterkste kant![]()
![]()
Kindjes toch, hebben jullie nu ruzie over hoe je je ballen moet scheren?
kan me ballen niet scheren, ze zijn gerimpeld als een 80 jarige, waardoor ik me zo open haal.

kan me ballen niet scheren, ze zijn gerimpeld als een 80 jarige, waardoor ik me zo open haal.

Ik doe het gewoon met een scheermesje.
Vroeger deed ik het knippe. Tot ik een keer in mijn zak knipte.
Dat bloede goed, jezus. Er zit nog steeds een zwart plekje.Maf litteken.