MuscleMeat

je balharen trimmen

Bezoekers in dit topic

wie scheert hier zn konthaar ook trouwens?

ik heb er zo ****ing veel zitten maar ben bang dat het erger word als ik het ga scheren
 
Brand dat niet als een gek ?

Dacht ik eerst ook, maar na een minuut of 5 eraf wassen en naspoelen met shampoo. Is volgens mij wel "chemisch" dus ik zou het niet dagelijks gebruiken.

wie scheert hier zn konthaar ook trouwens?

ik heb er zo ****ing veel zitten maar ben bang dat het erger word als ik het ga scheren

Veet ontharings-creme. Doe hier mijn ballen + reet mee (niet echt in mijn spleet, maar gewoon onder mijn stuitje / tussen mijn benen onder mijn ballen)

werkt perfect.

:D (no homo)
 
Dacht ik eerst ook, maar na een minuut of 5 eraf wassen en naspoelen met shampoo. Is volgens mij wel "chemisch" dus ik zou het niet dagelijks gebruiken.



Veet ontharings-creme. Doe hier mijn ballen + reet mee (niet echt in mijn spleet, maar gewoon onder mijn stuitje / tussen mijn benen onder mijn ballen)

werkt perfect.

:D (no homo)

Anders maar condoom half afrollen en om doen, dat het goedje niet op gevoelige plaatsen komt :D
 
+1. best wel een goed idee eigenlijk :roflol:
 
Dacht ik eerst ook, maar na een minuut of 5 eraf wassen en naspoelen met shampoo. Is volgens mij wel "chemisch" dus ik zou het niet dagelijks gebruiken.



Veet ontharings-creme. Doe hier mijn ballen + reet mee (niet echt in mijn spleet, maar gewoon onder mijn stuitje / tussen mijn benen onder mijn ballen)

werkt perfect.

:D (no homo)

Shit works good. Ik gebruik het al jaren. Het word net een babyhuidje.
 
Dacht ik eerst ook, maar na een minuut of 5 eraf wassen en naspoelen met shampoo. Is volgens mij wel "chemisch" dus ik zou het niet dagelijks gebruiken.



Veet ontharings-creme. Doe hier mijn ballen + reet mee (niet echt in mijn spleet, maar gewoon onder mijn stuitje / tussen mijn benen onder mijn ballen)

werkt perfect.

:D (no homo)

Klinkt aanlokkelijk maar ben niet zeker of het een troll is....
 
Klinkt aanlokkelijk maar ben niet zeker of het een troll is....

Ik wil vanavond best een picture sturen van mijn zaakje?
Waarom zou het een troll zijn als het in de schappen ligt? Ga eens googlen man
 
:roflol: wat een topic weer..
Maar goed.. Elke zaterdag de mach 3 over de nuts. Als je voor dem ekte soft nutz gaat nu en dan ff babyolie erop voor het slapen gaan. Dan wil je er zelf al niet eens meer vanaf blijven. :D
 
Ik wil vanavond best een picture sturen van mijn zaakje?
Waarom zou het een troll zijn als het in de schappen ligt? Ga eens googlen man

Hahaha, ik weet wat het is bro. Maar dat spul op je ballen smeren lijkt me risky... ik herinner me nog goed die ene dag 15 jaar geleden dat ik deo op mn ballen spoot, dat was een levensles die ik niet zo snel zal vergeten...
 
Hahaha, ik weet wat het is bro. Maar dat spul op je ballen smeren lijkt me risky... ik herinner me nog goed die ene dag 15 jaar geleden dat ik deo op mn ballen spoot, dat was een levensles die ik niet zo snel zal vergeten...

:roflol: dit heb ik wel eens vaker gehoord, maar is niet te vergelijken met elkaar man.

Trust me, het werkt. (deze keer geen troll :D)
 
Als ik ergens toevallig een pan met kokende soep tegen kom... Dan weet ik wat me to doen staat.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Hahaha, ik weet wat het is bro. Maar dat spul op je ballen smeren lijkt me risky... ik herinner me nog goed die ene dag 15 jaar geleden dat ik deo op mn ballen spoot, dat was een levensles die ik niet zo snel zal vergeten...

HAHAHAHAHAHA Wat was er gebeurd dan? Ging je dood aan de jeuk of werden ze wit...
 
ik laat me meissie het er uit trekken met haar tanden. ik me haar kwijt zij gelijk geflost. win win situatie
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

talkpoeder+ag.jpg


Talkpoeder maakt de huid heel zacht.
Voorkomt ontstekingen en kriebel.
 
Ik doe dat altijd gewoon met een rasp.
 
ik trek het er gewoon uit met de blote hand. doe ik altijd net voor een workout voor extra energie!
 
Gewoon droog met een scheermesje gaat perfect.
 
Back
Naar boven