- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Credits aan die mede dbb'er danSample was van een mede DBB er
Mp zelf doet dat niet.
Heb van mp iso nog niet echt kunnen testen.
Ooit sample aardbei en banaan gerest. Meteen allergische reactie toen.
Buiten dat ik ze ecgt vies vond....
Daarom zei ik ook
Kan per smaak verschillen.
Maar wat ik getest heb tot nu lijkt deze smaak iso dus goed tegaan.

Birthday cake gratis gekregen bij mijn vorige bestelling. Smeriger kan haast niet. Smaakt naar aardbei hagelslag icm. doctor pepper. Kots!Pistasche en birthdaycake van myprotein zijn lekker door oats met beetje cacao poeder drbij
Zo heb ik dat eens gehad met Franks red hotwings saus. Zag dat op insta voorbij komen, 30 kcal/100 gr gewoon bij ah te krijgen. Te mooi om waar te zijn en dat was het ook. Zonde van mijn bakje eten toen.Ik vond walden farms juist echt smerigBaal nog steeds van die pannenkoeken die ik daarmee verneukt heb
Prima te doen als afwisseling, maar erg zoet en anders dan verwachtIemand Apple crumble and custar al eens geprobeerd?
Bij Bol.com €4,41 en gratis verzending. Maar een pot besteld om te proberen.
Een paar jaar geleden eens gekocht: Ik vond het afschuwelijk; meteen de vuilbak ingegooid... Maar hopelijk vind jij het wel lekker. Of mss is er intussen wel al een product verbetering geweest. Benieuwd of het je bevalt.Bij Bol.com €4,41 en gratis verzending. Maar een pot besteld om te proberen.
https://www.bol.com/nl/p/walden-farms-whipped-peanut-spread/9200000077027776/
Bij Bol.com €4,41 en gratis verzending. Maar een pot besteld om te proberen.
https://www.bol.com/nl/p/walden-farms-whipped-peanut-spread/9200000077027776/
Ik vind de waldenfarms siroop etc ook niet te hachelen, dis skip deze. Maar vond het wel opvallend.Een paar jaar geleden eens gekocht: Ik vond het afschuwelijk; meteen de vuilbak ingegooid... Maar hopelijk vind jij het wel lekker. Of mss is er intussen wel al een product verbetering geweest. Benieuwd of het je bevalt.
Yep, I know.... verschrikkelijk chemische smaak. Maar das maar mijn persoonlijke mening. Misschien (en wellicht zelfs) zijn er mensen die dit absoluut heerlijk vinden. Al kan ik me dat moeilijk voorstellen lolIk vind de waldenfarms siroop etc ook niet te hachelen, dis skip deze. Maar vond het wel opvallend.
B&F Whey Perfection Special Series Chocolate...Ja ik weet het, ik heb mijn ziel aan de duivel verkocht...Toch is deze echt lekker, echte chocola smaak en 50% isolaat...

Vandaag geprobeerd, echt verschrikkelijk smerig. Ook geen pindakaas smaak te bekennen.Yep, I know.... verschrikkelijk chemische smaak. Maar das maar mijn persoonlijke mening. Misschien (en wellicht zelfs) zijn er mensen die dit absoluut heerlijk vinden. Al kan ik me dat moeilijk voorstellen lol
was t de isolaat of de gewone whey?Vandaag geprobeerd, echt verschrikkelijk smerig. Ook geen pindakaas smaak te bekennen.