XXL Nutrition

Beste en slechtste eiwitreep

Bezoekers in dit topic

Fcb Sweden heeft prima repen, goeie smaak en dito voedingswaarde

Idd!

Die Best Bodie Hard Core Proteine Block is ook wel te pruimen. Goedkoper als die XXL High Proteine en je kan er tenminste op kauwen :p
 
Moet altijd maximaal gas geven met die repen...
 
go-pro-bar.jpg
 
lekkere reep romig van binnen :)
 
Alleen weet je bij hen niet of er stiekem 20% meer suiker en 20% minder eiwit in zit.
Is toevallig de tweede keer deze week dat ik iets hoor over foutieve voedingswaarde bij B&F. Sjoemelen zij met de waardes?
 
De beste eiwitreep is een Snicker met een scoop whey :thumbs:
 
de Grenade- Carb Killa bars smaken ook erg goed!
 
Eet niet vaak repen, maar heb ooit een mint-chocobar op in een groene verpakking, had er hele tray van gekocht want aanbieding, volgens mij van Oh Yeah! Smaakte naar rubberen azijnzeik en is de enige keer dat ik repen in de prullenbak heb gegooid.:kots:
 
Is toevallig de tweede keer deze week dat ik iets hoor over foutieve voedingswaarde bij B&F. Sjoemelen zij met de waardes?
Nadat ze negatief uit labtests zijn gekomen met hun eigen merk whey is hier, volgens mij in 2014, een rel ontstaan en heeft B&F nooit meer gereageerd na beloofd te hebben de producten te verbeteren of labels te herzien. Sindsdien is B&F not done op dit forum. Producten van andere merken zullen overigens prima zijn, maar veel mensen hier vermijden B&F geheel (want het zouden dus oplichters zijn).
 
Nadat ze negatief uit labtests zijn gekomen met hun eigen merk whey is hier, volgens mij in 2014, een rel ontstaan en heeft B&F nooit meer gereageerd na beloofd te hebben de producten te verbeteren of labels te herzien. Sindsdien is B&F not done op dit forum. Producten van andere merken zullen overigens prima zijn, maar veel mensen hier vermijden B&F geheel (want het zouden dus oplichters zijn).
Thanks, gisteren inderdaad de hele topic gelezen. Ik bestelde ook altijd bij hen, maar stap maar over naar XXL
 
Nadat ze negatief uit labtests zijn gekomen met hun eigen merk whey is hier, volgens mij in 2014, een rel ontstaan en heeft B&F nooit meer gereageerd na beloofd te hebben de producten te verbeteren of labels te herzien. Sindsdien is B&F not done op dit forum. Producten van andere merken zullen overigens prima zijn, maar veel mensen hier vermijden B&F geheel (want het zouden dus oplichters zijn).
Hoe dit na al die jaren nog zo voortleeft :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als ik het met mensen over supplementen heb en ze noemen B&F, kaart ik het altijd nog even aan. Wat de mensen er mee doen moeten ze verder zelf weten.
Vaak bestellen ze puur door de prijs, maar dan is MP alweer goedkoper en beter :')
 
Beste eiwitrepen alle repen van het merk ONE.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bij xxl, 50gr eiwit in reep. Zijn wel te doen niks mis mee ga k zeker nog eens bestellen lekker voor bij te bulken
 
Deze zijn zooooo lekker :)

protein-joy.png
 
Eet niet vaak repen, maar heb ooit een mint-chocobar op in een groene verpakking, had er hele tray van gekocht want aanbieding, volgens mij van Oh Yeah! Smaakte naar rubberen azijnzeik en is de enige keer dat ik repen in de prullenbak heb gegooid.:kots:

Deze van hun is echt ontzettend lekker.

300x300xBeastmode-OhYeah-Riegel-PeanutButterCrunch-1.jpg.pagespeed.ic.iGAlTCsv5p.jpg
 
die oyeah zijn ook goed ja maar teveel kcal:P
 
Back
Naar boven