Fitness Seller

Beste en slechtste eiwitreep

Bezoekers in dit topic

Hoor laatste tijd veel goeds over die barebells repen, maar zelf nog niet gehad. Vroeger wel eens een combat crunch bar gehad. Ik geloof de peanut butter cup smaak. Was niet slecht in mijn herinnering.
 
Die oh yeah bar in de smaak almond & fudge brownie en dan even in de magnetron is ook geniaaldrool:
 
Hoor laatste tijd veel goeds over die barebells repen, maar zelf nog niet gehad. Vroeger wel eens een combat crunch bar gehad. Ik geloof de peanut butter cup smaak. Was niet slecht in mijn herinnering.
Gisteren gehaald bij de Appie, smaak salty peanut. Was erg lekker! Wil de white almond ook proberen, die lijkt me lekkerder.
 
Gisteren gehaald bij de Appie, smaak salty peanut. Was erg lekker! Wil de white almond ook proberen, die lijkt me lekkerder.
Thanks voor de review. Salty peanut klinkt erg lekker! (nu ja, pindakaas is sowieso al een winner bij mij :))
 
Smaak White Almond ook geprobeerd, nog een stuk lekkerder dan Salty Peanut.

Heb zojuist 36 repen besteld, 12x white almond, 12 x salty peanut en 12 x caramel cashew.

Kunnen we wel even mee door
 
Smaak White Almond ook geprobeerd, nog een stuk lekkerder dan Salty Peanut.

Heb zojuist 36 repen besteld, 12x white almond, 12 x salty peanut en 12 x caramel cashew.

Kunnen we wel even mee door
Nice! Als je er teveel zou hebben... :)
Geniet ervan
 
Ben wat repen aan het testen, zal hier wat reviews plaatsen.

Naam reep: PhD diet whey
Smaak: Triple choc cookie
Gewicht: 65gr
Prijs per bar: 2 pond
Kcal: 199
Eiwit: 20gr
Vet: 5gr (waarvan 3,5gr verzadigd)
Koolhydraten: 20gr (waarvan 1,9gr suiker)
Vezels: 9,2gr


Bovenste laagje is zacht en lichte melkchocolade, middelste gedeelte is een beetje crunchy met kleine stukjes chocola ertussen met als onderste laagje een knapperige korst. Smaak is prima, cookie smaak overheerst, maar de chocola proef je wel degelijk. Onderste korst had echter wat steviger gemogen. Hou je van donkere chocolasmaken dan is deze zeker aan te raden.


Smaak: 7/10
Prijs/kwaliteit: 6,5/10
----------------------------------

Naam reep: PhD SmartJack
Smaak: blueberry muffin
Gewicht: 60gr
Prijs per bar: 1,25 pond
Kcal: 222
Eiwit: 15
Vet: 7,6gr (waarvan 2,8 gr verzadigd)
Koolhydraten: 27gr (waarvan 8,9 gr suiker)
Vezels: 1,4gr


Als je van fruitrepen houdt, dan ga je van deze reep genieten. Geen chocola oid erin, gewoon een heerlijke reep. Smaak was fantastisch. Deed me een beetje denken aan een dikkere en verbeterde versie van Sultana. Met 1,25 pond per reep ook nog aan de goedkope kant. Enige nadeel van deze reep is dat de voedingswaarden niet optimaal zijn.


Smaak: 9/10
Prijs/kwaliteit: 8/10
------------------------------

Naam reep: PhD diet whey
Smaak: Choc peanut butter
Gewicht: 65gr
Prijs per bar: 2 pond
Kcal: 199
Eiwit: 20gr
Vet: 5gr (waarvan 3,5gr verzadigd)
Koolhydraten: 20gr (waarvan 1,8gr suiker)
Vezels: 9,8gr


Prima reep, die net als de andere diet whey reep een gedeelte crunchy heeft en de buitenkant toch wat zachter. De echte peanut butter smaak heb ik niet kunnen ontdekken, meer chocolade/speculaas achtig. Reep vult goed en de voedingswaarden zijn ook prima te noemen. Vond deze iets lekkerder dan de triple chocolate cookie smaak, vooral vanwege het buitenste laagje wat hier toch wat lekkerder was dan bij de triple chocolate cookie smaak.


Smaak: 7,5/10
Prijs/kwaliteit: 6,5/10
 
Ik kan effe niet het juiste topic vinden voor reviews voor eiwitrepen, dus vandaar deze bump. Heb een hele lading repen, maar om een goed vergelijk te kunnen maken (wat ik lastig vind), twee vergelijkbare repen genomen.
IMG_20190413_172741.jpg
Macro Munch
Brilliant Birthday Cake
Standaardprijs: € 2,99 (bijna wekelijks wel 30%-40% kassakorting mogelijk, dus je betaalt nooit het volle pond)
upload_2019-4-13_18-11-17.png
XXL Delicious Crunchy Protein Bar
Strawberry Celebration Cake
Standaardprijs: € 1,99 (korting bij 12-pack; regelmatig aanbiedingen)
upload_2019-4-13_18-15-7.png
Beoordeling:
De reep van XXL is lekker, crunchy, goeie bite en geweldige smaak. Ondanks dat celebration cake-smaken niet mijn favoriet zijn, is deze toch wel erg lekker; smaakt zeker zo goed als (zo niet beter dan) een 'ordinaire' candybar. Er zitten redelijk wat suikers en vetten in, maar dat komt de smaak alleen maar ten goede. De reep van Bulk Powders is oké, maar toch een stuk minder. De smaak is wat vlak en het is duidelijk dat het lage suikergehalte ten koste van de smaak is gegaan. De structuur is een beetje taai, maar niet hinderlijk. Als er dan toch de nodige koolhydraten in zitten, hadden dit wat mij betreft suikers mogen zijn; of iets minder eiwitten en iets meer suikers. Qua kcal is het verschil 'maar' ruim 60 kcal, dan heb ik liever die extra kcal van de XXL-reep en de iets mindere macro's, maar de veel betere smaak. De prijs ga ik niet over oordelen, omdat je bij Bulk Powders altijd veel kassakorting krijgt en ik bij de XXL de repen ook in de aanbieding heb gekocht wegens beperkte houdbaarheid. Uiteindelijk zijn de repen van XXL goedkoper, wat in smaak niet naar voren komt.

XXL wint het dus wat mij betreft ruim van Bulk Powders, maar voor de afwisseling en gezien de iets betere macro's is de reep van Bulk Powders ook niet heel slecht. Ik zou nog wel eens andere smaken van Bulk Powders willen proberen, zoals Rocky Road. Hier heb ik toch wel positieve reacties over gehoord, dus wellicht dat het aan de gekozen smaak en mijn voorkeur ligt.
 
Back
Naar boven