Fitness Seller

Je favoriete whey/voedingssupplement

- Peach tea (MP) ~V
Lekkere smaak, echt zoals ice tea maar wel een beetje zwak. Was lekker geweest als de perziksmaak meer naar voren zou komen.

En in m'n lijstje op pagina 2 gezet
Lekker om zo te drinken of bedoel je ook door de oats? Smaak lijkt mij echt geen combinatie met oats namelijk

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag shake met lemon cheesecake flavour van myprotein gehad. Was welliswaar over de datum maar dat maakt niks uit met whey. Was echt kapooooot smerig :emo: Heb 2,5kg gekregen van maar ik pleur het weg denk ik.

Vandaag shake met lemon cheesecake flavour van myprotein gehad. Was welliswaar over de datum maar dat maakt niks uit met whey. Was echt kapooooot smerig :emo: Heb 2,5kg gekregen van maar ik pleur het weg denk ik.
Wat valt eraan tegen?
Te zuur?

- Tiramisu (MP) V
Erg lekker! Niet heel zoet maar ook niet te zwak. Zou niet perse zeggen dat het tiramisu is, meer een lichte nutella-room-biscuit combi.

Ga deze en/of latte de volgende ronde bestellen.

Iemand chocolate peanutbutter al geprobeerd? En hebben jullie wel eens casein ipv whey geprobeerd door de oats? Aangezien dit een stuk dikker is.

- Tiramisu (MP) V
Erg lekker! Niet heel zoet maar ook niet te zwak. Zou niet perse zeggen dat het tiramisu is, meer een lichte nutella-room-biscuit combi.

Ga deze en/of latte de volgende ronde bestellen.
Hmm maybe maar proberen als ze in 250g versies zijn.

vond nog ergens een over datum sample iso zero lemon cheesecake... moet zeggen door sojayoghurt was die wel erg lekker....
Is t zo verschillend per merk dan?

vond nog ergens een over datum sample iso zero lemon cheesecake... moet zeggen door sojayoghurt was die wel erg lekker....
Is t zo verschillend per merk dan?
Geen idee maar die schimmel van mij ligt in de kliko, rare kleur en geur zat er aan.

Geen idee maar die schimmel van mij ligt in de kliko, rare kleur en geur zat er aan.
Lemon cheesecake smaak, het idee alleen al... brr, moet er niet aan denken. Snap niet dat dat uberhaupt lekker kan worden gevonden. Maar goed, over smaak valt niet te twisten :)

Heeft iemand hier de all natural pindakaas CRUNCHY van myprotein? Zo ja, wat zijn de voedingswaarde? Voedingswaarde staan niet op de site namenlijk:
De voedingswaarde zijn gebaseerd op de Originele versie, bij het kiezen van een alternatieve smaak kunnen voedingswaarde afwijken tot 15%

Heeft iemand hier de all natural pindakaas CRUNCHY van myprotein? Zo ja, wat zijn de voedingswaarde? Voedingswaarde staan niet op de site namenlijk:
De voedingswaarde zijn gebaseerd op de Originele versie, bij het kiezen van een alternatieve smaak kunnen voedingswaarde afwijken tot 15%
Ik vermoed dat men met de 'originele versie' de natural smooth pindakaas bedoelt. Daarvan staan de voedingswaarden idd op de website. En de crunchy zal dan volgens mij wel net dezelfde waarde hebben als die smooth of 'originele' versie.
Maar heb het zelf nog nooit gekocht, dus wellicht zijn er andere mensen hier op het forum beter geplaatst om dit kunnen bevestigen (ofwel volledig tegenspreken :))

- Strawberry jam rolly polly (MP) ~V
Als zure matten zonder het zure. Niet extreem zoet of sterk van smaak.

Terug
Naar boven