XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

je pakt trouwens wel één van de lelijkste deruit :o

---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

…en lelijk
volgens mij vind hij zn vriendin niet meer zo leuk..

idd, hij had beter die lichtere bruine genomen zonder die ketting eraan :o

je pakt trouwens wel één van de lelijkste deruit :o

---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

idd, hij had beter die lichtere bruine genomen zonder die ketting eraan :o

laat m maar joh
deze jongen komt uit Limburg, kan hij ook niks aan doen

Die jij bedoelt is tantoe lelijk IRL hard gains, kleur van deze wijkt irl ook af. Is dieper bruin dan dit.

En 250 voor een tas, wat praat jij met je cheap :roflol: voor een tas idd, mafkees

ik heb het woordje cheap niet gebruikt :roflol:

maar goed, als jij denkt dat je weet hoe de smaken en preferenties van vrouwen werken, be my guest :roflol:

Huh? ik ben ook met MeesterJ op date geweest, ben ik nu ook smakeloos ?
dat sowieso kerel :D
ik heb het woordje cheap niet gebruikt :roflol:

maar goed, als jij denkt dat je weet hoe de smaken en preferenties van vrouwen werken, be my guest :roflol:

aan jou posts te zien in het pua topic heb ik meer kans om mijn neefje van 10 iets uit te laten kiezen dan jou

J is gvd wel een baas als het op chickies aankomt :roflol:

deze shit is allang gedisconfirmed door 2 members van DBB die aardig legit zijn, dat sommigen hier het geloven is te erg voor woorden.

dat sowieso kerel :D

aan jou posts te zien in het pua topic heb ik meer kans om mijn neefje van 10 iets uit te laten kiezen dan jou

gast pls :roflol: ik kan het doen zonder cadeaus, ik hoef geen meisje af te kopen, jij precies wel :roflol:

dat ik niets wil delen in het PUA topic wilt niet zeggen dat ik van niks weet, maar zegt meer over het feit dat ik weet hoe sommige f**gots op dbb zich gedragen ;)

---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 19:42 ----------

deze shit is allang gedisconfirmed door 2 members van DBB die aardig legit zijn, dat sommigen hier het geloven is te erg voor woorden.

enlighten me

gast pls :roflol: ik kan het doen zonder cadeaus, ik hoef geen meisje af te kopen, jij precies wel :roflol:

dat ik niets wil delen in het PUA topic wilt niet zeggen dat ik van niks weet, maar zegt meer over het feit dat ik weet hoe sommige f**gots op dbb zich gedragen ;)

Ik ga al een aantal jaar met deze chick, dat ik iets wat meer kost dan gemiddelde cadeau voor haar koop wil niet zeggen dat ik haar liefde wil kopen.

Ik heb al eerder een shitstorm veroorzaakt hier met de Rikkert-rel :roflol:

beetje butthurt omdat dbb je tas lelijk vindt?

en ik lach trouwens hard at die dbb'ers die mijn posts in het pua topic serieus nemen en niet inzien dat het puur getroll is :o

en ik lach trouwens hard at die dbb'ers die mijn posts in het pua topic serieus nemen en niet inzien dat het puur getroll is :o

Maat iedereen weet dat je niks regelt

@LM: dus ook jij bevestigd het als ik het goed lees?
De t*ring zeg, word tijd om eens flink los te gaan in het pua topic

Terug
Naar boven