XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Maat iedereen weet dat je niks regelt

@LM: dus ook jij bevestigd het als ik het goed lees?
De t*ring zeg, word tijd om eens flink los te gaan in het pua topic

jij weet van niks :o ik hoef mijn succes niet te delen op een internet forum want ik weet toch dat er amper sprake is anonimiteit hier ;)

---------- Post added at 19:50 ---------- Previous post was at 19:50 ----------

oké nu wel terug on-topic dan :o

..
@LM: dus ook jij bevestigd het als ik het goed lees?
De t*ring zeg, word tijd om eens flink los te gaan in het pua topic

ja, Rob P heeft al eens een quote van mij geplaatst in het PUA topic, di ging alsvolgt:
(J had het over een date met mij)
"als hij dat een date noemde, dan weet ik meteen hoe ik zijn andere reports moest interpreteren"
wat we feitelijk hebben gedaan is 2 theetjes gedronken (hij had Cola, als een ware PUA betaamd).
hij heeft verteld over hoe hij ruzie had met een mevrouw van de broodjeszaak.
het was een erg spannende middag.

over zijn uiterlijk en houding ga ik verder niet in, maar dat lijkt me voldoende.

ja, Rob P heeft al eens een quote van mij geplaatst in het PUA topic, di ging alsvolgt:
"als hij dat een date noemde, dan weet ik meteen hoe ik zijn andere reports moest interpreteren"
wat we feitelijk hebben gedaan is 2 theetjes gedronken (hij had Cola, als een ware PUA betaamd).

over zijn uiterlijk en houding ga ik verder niet in, maar dat lijkt me voldoende.

Weet je zeker dat je met MeesterJ op date was? En niet toevallig met "Weightboy" ?

Is ook niet nodig, heb al pics gezien en die zeggen ook al genoeg:roflol:

Had je geen foto's gezien dan van te voren?

Raar, herinner me nog dat J niks over de ''date'' wou vertellen i.v.m. privacy, wat jij nu doet is het tegenovergestelde. Zo heeft iedereen stiekem zijn eigen smaak qua uiterlijk, net als Obee, maar daar ga ik verder ook niet op in.

Raar, herinner me nog dat J niks over de ''date'' wou vertellen i.v.m. privacy, wat jij nu doet is het tegenovergestelde. Zo heeft iedereen stiekem zijn eigen smaak qua uiterlijk, net als Obee, maar daar ga ik verder ook niet op in.

En nu weten we dus de echte reden^^

Reported!!!

Inb4 EricR

edit: wut hoody, weeg jij ondertussen al 97 :roflol: feelsbad :(

Privacy hoort gerespecteerd te worden, maar dat ben ik, hé.

Ach als je met allemaal stoere reports komt, ben ik van mening dat hier ook best een report over mocht.. Of omdat het een giga failure was moet de privacy gewaarborgd worden??

Het is gewoon een kloontje van krakatoa :eek:

Het is gewoon een kloontje van kraketoa :eek:

wie

en wie is dem krakatoa?
Captain_Magma.jpg

of iemand anders?

Terug
Naar boven