- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Asus goeie service? Al tijden niet meer. Mijn ervaring destijds met 'n laptop:
Heb uiteindelijk 3 maanden zonder laptop gezeten. Naast dat ie net 'n maand oud was en hij het al, blijkbaar beyond repair, begaf. Ik moest zelfs ZELF gaan mailen of ze uberhaupt m'n laptop hadden ontvangen.
Verder kwam ik toen ook 'n miljoen exact gelijkende berichten tegen op internet. Heb toen ook navraag gedaan bij wat klasgenoten en m'n broer (die verkoopt ze): exact zelfde ervaring. De helpdesk medewerkers waren ook ontzettende r**ards, alsof ze m'n mails geeneens lazen. Echt gigantisch slecht.
Acer is inderdaad ook k*t.
Heb momenteel 'n BTO laptop, is 1x stuk geweest, stuurde hem op, kreeg de volgende dag 'n nette mail dat ie was ontvangen en dat ze hem gingen repareren, en heb DIE middag nog 'n mail teruggekregen dat het gerepareerd was en dat ie teruggestuurd werd (die dag erna dus m'n laptop alweer terug!!!).
Gebruik hem om te internetten en te programmeren, doe er dus totaal niks bijzonders mee. Specs zijn daar ook naar:Wat zijn de specificaties van jouw (zelf samengestelde ? ) BTO laptop en waar gebruik je hm voor?
beetje werk gehad om de kijker af te stellen, nu knallen
![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Gekregen van me zus. Pretty aesthetic. Dat hoofd is alleen ****ed up.
Nieuw zwembroekie !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw zwembroekie !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]