Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vreemd man. Bij mij op de zaak verkopen ze Asus/HP/Lenovo, hoor vaak juist goeie dingen erover. Misschien omdat het zakelijk is dan?

Asus goeie service? Al tijden niet meer. Mijn ervaring destijds met 'n laptop:

Heb uiteindelijk 3 maanden zonder laptop gezeten. Naast dat ie net 'n maand oud was en hij het al, blijkbaar beyond repair, begaf. Ik moest zelfs ZELF gaan mailen of ze uberhaupt m'n laptop hadden ontvangen.

Verder kwam ik toen ook 'n miljoen exact gelijkende berichten tegen op internet. Heb toen ook navraag gedaan bij wat klasgenoten en m'n broer (die verkoopt ze): exact zelfde ervaring. De helpdesk medewerkers waren ook ontzettende r**ards, alsof ze m'n mails geeneens lazen. Echt gigantisch slecht.

Acer is inderdaad ook k*t.

Heb momenteel 'n BTO laptop, is 1x stuk geweest, stuurde hem op, kreeg de volgende dag 'n nette mail dat ie was ontvangen en dat ze hem gingen repareren, en heb DIE middag nog 'n mail teruggekregen dat het gerepareerd was en dat ie teruggestuurd werd (die dag erna dus m'n laptop alweer terug!!!).

Wat zijn de specificaties van jouw (zelf samengestelde ? ) BTO laptop en waar gebruik je hm voor?

Wat zijn de specificaties van jouw (zelf samengestelde ? ) BTO laptop en waar gebruik je hm voor?
Gebruik hem om te internetten en te programmeren, doe er dus totaal niks bijzonders mee. Specs zijn daar ook naar:
4 gb DDR3
i5-2450m
120 gb ssd
onboard vkaart
15,6 inch ontspiegeld scherm

Inmiddels anderhalf jaar trouwe dienst.

BB-touch-for-men-edt-100ml.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekregen van me zus. Pretty aesthetic. Dat hoofd is alleen ****ed up.

Verjaardagscadeau voor mijn vrouwtje. Iets wat ze al lang wou maar we nooit vonden: dit specifieke model.
Normaal 99,9 euro. We betaalden maar 66. Maatje 37,5 had normaal geen korting maar toch gekregen omdat er een kleine vergissing was geweest (er waren twee modellen die mijn vrouw mooi vond, maar toen we die bestelden bleek de maat er niet meer te zijn. Ze vonden het vreemd dat ik die toch via de site had kunnen bestellen. Dus stelden ze me voor om het geld terug te storten of ik kon een ander model kiezen. Ik koos dus het andere model, maar deze maat specifiek had geen korting. Enkel de kleinste en de grootste maat had korting, en kostte maar 69. Maar toen ik heb daarna mailde zeiden ze dat ze deze geste deden omdat ze hun vergissing wouden compenseren. Ik heb dus schoenen kunnen kopen die goedkoper waren dan de modellen die wel in solden stonden. 66 voor een schoen van 99.
Zeer snel geleverd. Gisteren om 11u00 besteld, zonet geleverd; Ze zal blij zijn.

Dit zijn ze:

[Link niet meer beschikbaar]

10wjp6x.jpg

25f1554.jpg

Klaar voor de sneeuw :D.

Nieuw zwembroekie !

Vond hem vorig haar ook al mooi was me toen alleen te duur nu 50 procent korting dus kon hem niet laten liggen he !

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

En nieuw paar schoentjes

Nee, laat ze op de kast staan.

Ik ga binnenkort op vakantie, heb ook een zwembroek gekocht! :)

Schildpadjes! Mega awesomeness:cool:

Terug
Naar boven