Ottorongo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
het scheelt niet veel, dit is zowiso wel sterker en het kost me zo goed als niets
dus meer geld voor kip en steakVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus meer geld voor kip en steakGedownload en speel het af via XBMC (geweldig gratis programma) maar prima album.
Zitten hele dikke schijven tussen

Net zo kinderachtig als je antwoorden zo af en toe. netjes...
Droevig...
http://lh5.googleusercontent.com/-p...AAAAAAAAC_s/ewq7dSha8CY/w640-h480-no/show.jpg
maar tenminste wel een hondje op het eind van de thermometer.....
Heel vet! Heb zelf wel de grote monolith plus laatst gekocht, echt een beest.
![]()
![]()
![]()
Geluid is echt ziek. Voor jou, download is reference 2 disc van avsforum. Is een demo blueray met heel veel vette scenes voor je subwoofer.
Verder heeft je oom gelijk. Had hier in het begin ook problemen met de buren. De monolith kan echt belachelijk hard.
Bij de bekende scene van finding nemo stonden de gordijnen te wapperen![]()
Haha die finding nemo tik scène voel je al redelijke bass uit mijn b&w speakers![]()
Waarom voor frontfire gekozen eigenlijk?
Heb overigens via via een nieuwe rel t5 gekocht, van familie kopen is niet echt fijn als iets kapot gaat.
Prachtig klein stukje techniek, had m met muziek aan en mijn pa vroeg of ik m aan kon doen, perfecte intergratie dus.
Front fire is het beste in deze kamer. Ref nog naar gekeken maar vind deze mooier.

Google: thx bass test, als je je subje wilt testen.
niet een ramkast voor keiharde bass en een beetje hoge tonen. 

Achja, in het eerste begin na de audyssey test (denon versterker) heb ik zo'n test uitgevoerd voor de fun. Voor de rest staat de versterking vrij laag omdat een goede buur beter is dan een verre vriend
Maar bij een goede actiefilm staat het servies bijna te dansen, check van te voren wel ff of de buurtjes er zijn, grlukkig zijn die bijna nooit thuis![]()