Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie postworkout
2.10 meter lang.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is ook mijn bedoeling. Zo komt mijn dreigementen beter over en zeker wanneer ik een Rambo verkleedpartijtje ga houden!
Het is puur voor decoratie.

ik doe de strop eerst om me heen en strop hem door de ene lus door de andere te steken en trek hem lichtjes aan.
dan neem ik de lus die los hangt en steek mijn hand er door en neem de strop vast net boven dezelfde lus en trek die er door en daar steek ik een dumbell in en trek hem dan aan zodat die ook vast gestropt is en niet weg kan.
snap je ?
![]()
Zat te kijken naar bk monolith alleen toen wees m'n oom er op dat grote subs en studenten kamers geen goed idee waren. Uiteraard wilde hij zijn kleine sub verkopen en als die goed klinkt op mijn kamer neem ik m over
ga m wel zwart verven, wat een afzichtelijke kleur

Heel vet! Heb zelf wel de grote monolith plus laatst gekocht, echt een beest.
![]()
![]()
![]()
Geluid is echt ziek. Voor jou, download is reference 2 disc van avsforum. Is een demo blueray met heel veel vette scenes voor je subwoofer.
Verder heeft je oom gelijk. Had hier in het begin ook problemen met de buren. De monolith kan echt belachelijk hard.
Bij de bekende scene van finding nemo stonden de gordijnen te wapperen![]()