AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

nee ik vind van niet.

bij nader inzien toch niks.

Dat is mooi, bespaar ik toch nog wat door geen nieuwe kast te halen.

Zaterdag nieuwe schoenen gekocht :D

r1ZZ0bP.png

nieuwe "dipbelt" :D

91689.jpg

kan tot 2 ton makkelijk aan

5 €

rel-quake.jpg

Zat te kijken naar bk monolith alleen toen wees m'n oom er op dat grote subs en studenten kamers geen goed idee waren. Uiteraard wilde hij zijn kleine sub verkopen en als die goed klinkt op mijn kamer neem ik m over :)

ga m wel zwart verven, wat een afzichtelijke kleur

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Part of dieet.

Waar doe je het gewicht aan?

ik doe de strop eerst om me heen en strop hem door de ene lus door de andere te steken en trek hem lichtjes aan.
dan neem ik de lus die los hangt en steek mijn hand er door en neem de strop vast net boven dezelfde lus en trek die er door en daar steek ik een dumbell in en trek hem dan aan zodat die ook vast gestropt is en niet weg kan.
snap je ?

2.10 meter lang.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Dat is ook mijn bedoeling. Zo komt mijn dreigementen beter over en zeker wanneer ik een Rambo verkleedpartijtje ga houden!

Het is puur voor decoratie.

Je weet dat als er bij je thuis brand uitbreekt en ze vinden later munitiedelen zoals dit in de as, dat de verzekering binnen 2 seconden het antwoord klaar heeft en je niks gaan uitkeren ? ;) :D

ik doe de strop eerst om me heen en strop hem door de ene lus door de andere te steken en trek hem lichtjes aan.
dan neem ik de lus die los hangt en steek mijn hand er door en neem de strop vast net boven dezelfde lus en trek die er door en daar steek ik een dumbell in en trek hem dan aan zodat die ook vast gestropt is en niet weg kan.
snap je ?

:thumbs: ik snap het. Met ketting lijkt me makkelijker.

rel-quake.jpg

Zat te kijken naar bk monolith alleen toen wees m'n oom er op dat grote subs en studenten kamers geen goed idee waren. Uiteraard wilde hij zijn kleine sub verkopen en als die goed klinkt op mijn kamer neem ik m over :)

ga m wel zwart verven, wat een afzichtelijke kleur

Heel vet! Heb zelf wel de grote monolith plus laatst gekocht, echt een beest.

x4gr5d.jpg

2v7vuvd.jpg

21o99w5.jpg

Geluid is echt ziek. Voor jou, download is reference 2 disc van avsforum. Is een demo blueray met heel veel vette scenes voor je subwoofer.
Verder heeft je oom gelijk. Had hier in het begin ook problemen met de buren. De monolith kan echt belachelijk hard.
Bij de bekende scene van finding nemo stonden de gordijnen te wapperen :)

Heel vet! Heb zelf wel de grote monolith plus laatst gekocht, echt een beest.

x4gr5d.jpg

2v7vuvd.jpg

21o99w5.jpg

Geluid is echt ziek. Voor jou, download is reference 2 disc van avsforum. Is een demo blueray met heel veel vette scenes voor je subwoofer.
Verder heeft je oom gelijk. Had hier in het begin ook problemen met de buren. De monolith kan echt belachelijk hard.
Bij de bekende scene van finding nemo stonden de gordijnen te wapperen :)

haha radical redemption cd'tje erin :d

Gedownload en speel het af via XBMC (geweldig gratis programma) maar prima album.
Zitten hele dikke schijven tussen

• Like
Waarderingen: Em87
Terug
Naar boven