MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Onlangs verjaard, vriendin vroeg wat ik wou voor mn verjaardag??

Answer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

80kg plates :cool:

Yeah baby!!! :hedbang::lifter:

Haha :D leuke vriendin heb jij ;)

speciaal voor sanca & jonko

Thx! :)

Ja, is een superbakske tot nu toe:D Alleen beetje een teveel Acer software op maar ben ze hier al gedeeltelijk aan het verwijderen. Is niet de 9520G maar de 5920G ;) Is inderdaad ook met HDMI-ingang.

Geluid ook zo goed, als word beweert?
Ja, ik bedoelde idd de 5920G, wat mij vooral aanspreekt bij deze, is de HDMI-ingang...
Veel plezier ermee! :D

Geluid ook zo goed, als word beweert?
Ja, ik bedoelde idd de 5920G, wat mij vooral aanspreekt bij deze, is de HDMI-ingang...
Veel plezier ermee! :D

Ja, geluid is 1 van de uitblinkers van deze laptop naar het schijnt... Helaas is dat pas m'n eerste laptop en kan ik niet vergelijken met andere laptops. Wel heb ik een desktop PC een 2.1 staan en vind het geluid op die laptop 'helderder'

Ja, geluid is 1 van de uitblinkers van deze laptop naar het schijnt... Helaas is dat pas m'n eerste laptop en kan ik niet vergelijken met andere laptops. Wel heb ik een desktop PC een 2.1 staan en vind het geluid op die laptop 'helderder'

No-way dat het wel beter klinkt. Anders moet je wel hele baggere 2.1 set hebben staan. Een gemiddelde laptop, zelfs 1 met asus waar onderin een subwoofer in zat kun niet tegen een 2.1 setje van 30 euro op.

200 piece poker set, alleen een minder luxueus koffertje en een big en small blind chip.

200pcs_poker_chip_set.jpg

Laatst bewerkt:
ENJEE verkeerde topic.....

No-way dat het wel beter klinkt. Anders moet je wel hele baggere 2.1 set hebben staan. Een gemiddelde laptop, zelfs 1 met asus waar onderin een subwoofer in zat kun niet tegen een 2.1 setje van 30 euro op.

Vind het geluid hier toch scherper en helderder :D

Een imagetank van 80 Gb. Handig om op vakantie foto's en files op te slaan.

asics tiger (whizzer lo)
75 euro uit den take off in gent

nike capri canvas
from germany met verzendingskosten 57 eurotjes (frontonlineshop)

komen maandag toe:
converse Chuck Taylor All Star OX kleurtje: charcoal
from germany met verzendingskosten 64 euro ofzoiets (planet-sports)

laatste en most wanted shoes op mn lijstje maar tot nu toe nergens gevonden op het internet behalve in de united states maar die verzenden niet naar belgie :( (hulp is welkom = karma !!!!!)
asics budokan kleurtje wit:

mooie schoenen

idd die laatste zijn de mooiste:cool:

ja wrijf het er maar in !!! saddist!!! :Dheb het zelfs via amazon.com geprobeerd, vul ik al mijn gegevens netjes in en krijg ik de melding: geografische restricties. WTF net alsof ik geen schoenen mag importeren? wat een kakboel. Ik voel me verslagen :( (wie fleurt me op met karma)

ja wrijf het er maar in !!! saddist!!! :Dheb het zelfs via amazon.com geprobeerd, vul ik al mijn gegevens netjes in en krijg ik de melding: geografische restricties. WTF net alsof ik geen schoenen mag importeren? wat een kakboel. Ik voel me verslagen.

gaan ze met tijd hier niet te verkrijgen zijn? als ik eraan geraak post ik ze:p sorry bro mijn karma is op

gaan ze met tijd hier niet te verkrijgen zijn? als ik eraan geraak post ik ze:p

ze staan zelfs niet meer als "nieuw" in the US maar ik hoop erop. Alhoewel ik ervoor vrees want die nike capri's heb ik ook alleen maar gevonden in duitsland :p (mijne is ook op, morgen dan :D)

ze staan zelfs niet meer als "nieuw" in the US maar ik hoop erop. Alhoewel ik ervoor vrees want die nike capri's heb ik ook alleen maar gevonden in duitsland :p (mijne is ook op, morgen dan :D)

das balen zeg, hopelijk geraak je eraan.... ok morgen:p

Terug
Naar boven