supreme
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs verjaard, vriendin vroeg wat ik wou voor mn verjaardag??
Answer:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
80kg plates
Yeah baby!!!![]()

Thx!
Ja, is een superbakske tot nu toeAlleen beetje een teveel Acer software op maar ben ze hier al gedeeltelijk aan het verwijderen. Is niet de 9520G maar de 5920G
Is inderdaad ook met HDMI-ingang.

Geluid ook zo goed, als word beweert?
Ja, ik bedoelde idd de 5920G, wat mij vooral aanspreekt bij deze, is de HDMI-ingang...
Veel plezier ermee!![]()
Ja, geluid is 1 van de uitblinkers van deze laptop naar het schijnt... Helaas is dat pas m'n eerste laptop en kan ik niet vergelijken met andere laptops. Wel heb ik een desktop PC een 2.1 staan en vind het geluid op die laptop 'helderder'
No-way dat het wel beter klinkt. Anders moet je wel hele baggere 2.1 set hebben staan. Een gemiddelde laptop, zelfs 1 met asus waar onderin een subwoofer in zat kun niet tegen een 2.1 setje van 30 euro op.

(hulp is welkom = karma !!!!!)
al heb ik die laatste nog niet en mss wel nooit 
tnxal heb ik die laatste nog niet en mss wel nooit
achja je kan niet alles hebben, vanavond euro milliions winnen ...

heb het zelfs via amazon.com geprobeerd, vul ik al mijn gegevens netjes in en krijg ik de melding: geografische restricties. WTF net alsof ik geen schoenen mag importeren? wat een kakboel. Ik voel me verslagen
(wie fleurt me op met karma)ja wrijf het er maar in !!! saddist!!!heb het zelfs via amazon.com geprobeerd, vul ik al mijn gegevens netjes in en krijg ik de melding: geografische restricties. WTF net alsof ik geen schoenen mag importeren? wat een kakboel. Ik voel me verslagen.
sorry bro mijn karma is opgaan ze met tijd hier niet te verkrijgen zijn? als ik eraan geraak post ik ze![]()
(mijne is ook op, morgen dan
)ze staan zelfs niet meer als "nieuw" in the US maar ik hoop erop. Alhoewel ik ervoor vrees want die nike capri's heb ik ook alleen maar gevonden in duitsland(mijne is ook op, morgen dan
)