Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nieuwe accessoires voor m'n telefoon :)

fd6hp0.jpg

inb4 geen officiele iphone lader dus werkt niet

Zo een Kef systeem kost 1k vriend :roflol:

Blijven melk pakjes dus snap de keuze niet echt? Lijkt me dat je snel bass/power/laag mist. Daarom heb ik zelf de Dalí serie gekozen. Wel leuke discussie, het heeft met je referentiekader te maken. Sommige mensen vinden de Dalí matig terwijl ik het super vind.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

:o ik kijk sinds tijdje films ook op stereo.. Veel rustiger geluidsbeeld. Even afwachten wat voor kamer ik in terecht kom en misschien upgraden naar de 803/4 vloerstaanders van b&w

---------- Post added at 18:17 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

1000 euro is gewoon prima geluid maar niet goed. Brol is logitec/bose

Geen 2.1 straks? Heb sinds 3 maanden een subwoofer gekocht, de BK Monolith plus.
Wow, wist de eerste keer wist ik wat ik hoorde bij de scène met de dieptebommen bij U-571.
Hele hoe dikke aanrader, ook met een plaatje draaien voegt een subwoofer veel ruimtelijkheid toe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke vd 3 zou ik halen ? Twijfel,twijfel,twijfel..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

adidas-tech-super-primaloft-schuhe-weinrot-gruen-1310-medium-0.jpg

asics-shaw-runner-burgundy-1.jpg

Linkje is dood

inb4 geen officiele iphone lader dus werkt niet

Ja ****ing irritant. had net mn 5s en moest ergens andere kant van Nederland zijn. Telefoon dus leeg.. Bij benzinepomp oplader gekocht. "Ja deze werkt zeker" zei de man nog.. Werkte dus niet, ik daar nog uur rondgereden en gezocht en niet kunnen vinden. Toen omgedraaid en weer naar huis gereden zonder mn doel te hebben bereikt

Ik hoop dat je die shite alleen draagt om te rennen oid.

Mwaa denk dat rond 5k je top range consumenten surroundsysteem zit. krijg je de meeste kwaliteit voor je geld, daar boven gaat de meerprijs sterk omhoog daar onder lever je weer in in geluidskwaliteit.

Al is t wel discutabel want 1 euro voor mij is ongetwijfeld minder waard (in mijn ogen) dan die van een ander..

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

:roflol: mijn oom heeft 50 euro per meter kabels. Tikt wel aan als je ff 5.1 surround aan wilt leggen.

Hij heeft t overigens wel allemaal ingebouwd enz dus dan kun je wel beter goed spul neerleggen.

Een surround set van rond de 5000 euro is niks audiofiel imo. Dan heb je niet eens echte top kwaliteit. Kijk eens hoeveel speakers je moet aanschaffen. Hoeveel versterkers er in het systeem zitten en dan nog eens de software (decoders) waarvoor je betaald maar geen hardware kwaliteit voor terugkrijgt (THX, dolby, etc).
Dat is een van de redenen dat ik voor stereo ben gegaan, ben meer muziek liefhebber dan film liefhebber. Voor bijvoorbeeld 3000 euro heb je echt een geweldig geluid. Wil je deze kwaliteit terugzien in surround dan moet je toch wel aan minimaal 10.000 denken.

Maximum 200 euro, meer moet dat niet, tenzij je gehypnotiseerd bent.

Ja ****ing irritant. had net mn 5s en moest ergens andere kant van Nederland zijn. Telefoon dus leeg.. Bij benzinepomp oplader gekocht. "Ja deze werkt zeker" zei de man nog.. Werkte dus niet, ik daar nog uur rondgereden en gezocht en niet kunnen vinden. Toen omgedraaid en weer naar huis gereden zonder mn doel te hebben bereikt

Hmm mooi k*t bro..

Helaas is dat wel de realiteit, een kleine 7500 dollar voor een kabeltje:cool::
http://www.moon-audio.com/cardas-clear-beyond-speaker-cable.html

Toen ik dit zag dacht ik meteen: pure oplichterij (en ik ken nog erg weinig van audio). ff gaan Googlen en ja hoor:

The three other wire parameters are inductance, capacitance, and skin effect. But those are not a factor with usual cable lengths at audio frequencies, especially when connecting speakers to a power amplifier. Low capacitance wire can be important in special cases, like between a phonograph cartridge and its preamp. But high quality, low capacitance wire can be had for pennies per foot. Wire scams are very popular because wire is a low-tech device that's simple to manufacture, and the profit margin is extremely high. I could devote this entire article to wire scams, but instead I'll just summarize that any audio (or video) cable costing more than a few dollars per foot is a rip-off.

http://ethanwiner.com/audiophoolery.html

en http://www.audioholics.com/audio-vi...n-audio-cable-vendor-is-selling-you-snake-oil

Zag dat er zelfs kabels verkocht worden aan $21000 /3M :roflol:

Dus als je dit leest kan je jezelf afvragen hoe serieus je audiofielen nog moet nemen als ze hier inlopen. Figuren die claimen dat je meer dan 10K (of zelfs 5K) moet uitgeven om een beetje fatsoenlijke surround set in huis te halen zijn volgens mij net zo gek.

5K voor een complete set inclusief Plasma/HTPC is niet gek :)
Kwaliteit kost eenmaal geld wel zijn de mensen gek die een HDMI kabel halen van honderden euro's die even goed is als een action kabel.

Belachelijk die prijzen voor kabels...
ik heb het is geprobeerd met (duren) speaker kabels en ik hoorde (merkte) totaal geen verschil...

Terug
Naar boven