XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hoezo moet het dan beloont worden met coïtus? Je hebt toch sws al coïtus? Of heb jij alleen coïtus als je iets koopt voor je vriendin? Af en toe doe je toch gewoon wat leuks voor de ander zonder daar direct wat van terug te verwachten? (Overigens is dit geen aaanval maar vraag het me gewoon af)

Het MOET niet, het is wel leuk. Maar inderdaad, mag aan nemen dat je in een gezonde relatie ook coïtus hebt zonder dat je wat koopt voor hem of haar. Ja is ook zo, hoef er ook niet altijd wat voor terug te krijgen.

Ik zei het denk ik op een manier wat jullie deed denken dat ik iets terug MOET hebben, dat is zeker niet zo. Het is wel leuk om dat er voor terug te krijgen, maar dat staat los van of ik iets geef. :)

Heb in mijn vorige relatie (4 jaar gehad) een Chanel portemonnee gekocht voor haar, ze flipte helemaal toen ze het open maakte. :roflol: Die reactie is inderdaad priceless om te zien.

Waarom kan ik in dit topic geen foto's toevoegen?

Waarom kan dat dan wel in andere topics en hier niet?
Het werkt hier gewoon hetzelfde als in de anderen topics..
dus ik heb geen idee man...

EDIT lol weer wat geleerd \/ dat wist ik niet...
gebruik ook altijd een "host"..

Laatst bewerkt:
Hier kunnen ze niet in bijlages, tinypic ofzo gebruiken dus.

Durex.jpg

Oud golfje uit 02
1900 TDI 130pk 6bak

Tevens te koop. Kan ook met 18 inch lm wielen ipv 16 inch

246jr4k.jpg

29ku9hj.jpg

Aankopen van voorbije 3 weken. Nog nooit een meer high end sound system gehad hiervoor, had hiervoor een logitech z5500. Wat een verschil in geluidskwaliteit. lol Eargasm all over the place :p

KEF E305 surround sound speakers

nwle37.jpg

Yamaha RX-375 receiver

w4vbq.jpg

Panasonic 50inch led tv

2cwl5pl.jpg

Leuk setje :p

Heb ook naar o.a. de kef eitjes gekeken maar uiteindelijk voor b&w 600 serie gegaan met rel subwoofer.

Aankopen van voorbije 3 weken. Nog nooit een meer high end sound system gehad hiervoor, had hiervoor een logitech z5500. Wat een verschil in geluidskwaliteit. lol Eargasm all over the place :p

nwle37.jpg

Yamaha RX-375 receiver

w4vbq.jpg

Panasonic 50inch led tv

2cwl5pl.jpg
hedde gij een bankberooft ofso?

nwle37.jpg

Yamaha RX-375 receiver

w4vbq.jpg

Panasonic 50inch led tv

2cwl5pl.jpg

Wat is de reden voor je keuze voor KEF? Ruimte gebrek? Dali Zensor serie past perfect bij je set en dan heb je grote frontspeakers :)

Zo een Kef systeem kost 1k vriend :roflol:
Valt nog reuze mee? :dunno:

KEF heeft nog veel duurdere setjes. T305 is zo'n 1699 euro. Bij een merk als SONOS betaal je ook iets van 699 euro voor enkel een subwoofer, losse speakers 199-399 euro per stuk. Maar dan heb je ook wel wat ;)

Valt nog reuze mee? :dunno:

KEF heeft nog veel duurdere setjes. Bij een merk als SONOS betaal je ook iets van 699 euro voor enkel een subwoofer, losse speakers 199-399 euro per stuk ;)
Heb jij thuis ook een set van 1k of meer dan?
Brah ik heb hier speakers van 250 euro per stuk liggen, met je stoere knipoog. Niet veel mensen leggen 1k neer voor een geluidssysteem in huis, de meeste gaan voor een gaar logitech setje oid ;).

Heb jij thuis ook een set van 1k of meer dan?
Brah ik heb hier speakers van 250 euro per stuk liggen, met je stoere knipoog. Niet veel mensen leggen 1k neer voor een geluidssysteem in huis, de meeste gaan voor een gaar logitech setje oid ;).

Het kan best lonen om een dure set in huis te zetten hoor.
Mijn vader heeft een Jamo digital 120 set speakers staan, waren toen de tijd (heeeeel lang geleden) 3k ong.

Ze doen het nog steeds perfect en er zit echt prachtig geluid in, jammer genoeg is het niet het mooiste model omdat het natuurlijk al wel oud is.

Je kan idd véél duurder gaan in de wereld van high end geluidssystemen, daar kwam ik al snel achter... Of het dat geld waard is, dat weet ik niet omdat ik nog nooit bv een systeem van 8000€ ofzo geluisterd heb, al betwijfel ik sterk of ik dat het geld ga waard vinden want je kan idd absurd duur gaan in die dingen :p

Deze speakers kwamen gewoon erg goed uit de reviews voor een kwalitatieve set zonder 5000€ te moeten uitgeven...
Maar als ik er nu achteraf op terug zie, dan had ik nog nooit een deftig geluidssysteem horen spelen want het verschil met mijn z5500 of bv mijn speakers in de auto is gewoon gigantisch. Het is zijn 1000€ in ieder geval dubbel en dik waard. Muziek klinkt zalig en blurayke kijken is nog zotter met die reciever die de surround zalig goed aanstuurt ^^ Kzit 3m van die tv af dus ik hoef de deur niet meer uit voor een cinema'ke te doen :p

Alles tesamen ben ik een dikke 2k kwijt dus overdreven is dat zeker niet.
Maar als ik nu hoor wat een verschil dit in geluid geeft en dat zou nog een stuk beter kunnen, dan zou ik wel bereid zijn nog een stuk meer neer te leggen denk ik. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven