AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Dat valt reuze mee..
als het met een 2takt lukt, lukt het ook met een 4takt...(sleutelen).

Mwa.. Zit toch aardig wat verschil in met scooters. Een 4takt heeft kleppen, carburateur is automatisch gestuurd. Aandrijving is wel hetzelfde.

Mwa.. Zit toch aardig wat verschil in met scooters. Een 4takt heeft kleppen, carburateur is automatisch gestuurd. Aandrijving is wel hetzelfde.

Oops dat we het over "scooters" hadden, heb ik gemist
blush.gif

ondertussen even een nieuwe set velgen gekocht voor de gti.
zijn opknappers dus dat word flink schuren komend weekend.

e9fdj8.jpg

1998 golf 4 is een 1.8t 20klepper

ja is inderdaad oud maar ik heb geen lekkerdere auto gevonden van die leeftijd :D
lekker vlot en heerlijk om in te zitten.
alles werkt zoals het hoort.

welk bouwjaar wil je gaan halen?
wil zelf ook over een tijdje golf 5 gti
maar volgens mij hebben die cupra's zelfde blokken als de gti

ff crappy telefoon foto en de auto is vies.

jb4xh3.jpg

ja is inderdaad oud maar ik heb geen lekkerdere auto gevonden van die leeftijd :D
lekker vlot en heerlijk om in te zitten.
alles werkt zoals het hoort.

welk bouwjaar wil je gaan halen?
wil zelf ook over een tijdje golf 5 gti
maar volgens mij hebben die cupra's zelfde blokken als de gti

ff crappy telefoon foto en de auto is vies.

Moet nog flink wat sparen, maar ongeveer uit 2007/2008 waarschijnlijk. zoals de prijzen nu staan kost het me ongeveer 10k voor wat ik wil

Heb nu een Ibiza uit 2000 :P

dat word een flinke upgrade dan!

nvm, verkeerd topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Naar de Douglas geweest, deze gekocht voor 98 euro. Vervolgens naar de ICI Paris XL geweest, daar hadden ze aanbieding 15% korting ofz. Toen weer terug naar Douglas, gevraagd of ik het mag retourneren ivm goedkoper bij Ici Paris. Ze zei ik wil niet dat je naar de concurrent gaat, ik geef je 25% korting. Kreeg ik em uiteindelijk mee voor 74,80

http://perfumowyblog.files.wordpress.com/2011/04/terre-hermes-parfum.jpg

Naar de Douglas geweest, deze gekocht voor 98 euro. Vervolgens naar de ICI Paris XL geweest, daar hadden ze aanbieding 15% korting ofz. Toen weer terug naar Douglas, gevraagd of ik het mag retourneren ivm goedkoper bij Ici Paris. Ze zei ik wil niet dat je naar de concurrent gaat, ik geef je 25% korting. Kreeg ik em uiteindelijk mee voor 74,80

he kijk es aan, extra geld voor tren

• Like
Waarderingen: Em87
http://perfumowyblog.files.wordpress.com/2011/04/terre-hermes-parfum.jpg

Brb ook kopen, misschien ruik ik net zo buff als em dan

Ook in Wormerveer gehaald ?

Terug
Naar boven