XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ben op zoek naar korte broeken, iemand tips? Lengte tot iets boven de knie ongeveer

nieuwe toshiba laptop (i5, 4gb ddr3, en samsung EVO 120gb SDD schijfje)

Year+2013,+The+Mujahideen+Flourish+All+Over+The+World,+Allahu+Akbar!.jpg

Wat wijzen ze allemaal omhoog? Antenna's voor draadloos? :p

waarom draag je een gewichtsvest?

twijfel, twijfel...toch gedaan
10shblv.jpg

Moess, gluteshot met zwarte leren broek aan?

Je bent dus toch een cougar:eek:
Alles valt plotseling op zijn plaats.

Nu even wat tijd nemen om dit rustig te verwerken.

ja want kleding bepaalt dat :rolleyes: en enkel dat.

Super vet! Zou het zelf niet dragen, heb wel een compleet zwart leren broek. Maar dit is ook wel erg awesome! Hoe ga je hem combineren als ik vragen mag? Dat zou ik nml niet weten.
met een chiffon zwart mouwloos blousje (net niet transparant), een simpele zwarte T, of de blouse met kleurverloop van helblauw naar zwart van Karen Millen...
opties zat

Of gewoon heulemaal niet, nog beter :thumb:

ja want kleding bepaalt dat :rolleyes: en enkel dat.

met een chiffon zwart mouwloos blousje (net niet transparant), een simpele zwarte T, of de blouse met kleurverloop van helblauw naar zwart van Karen Millen...
opties zat

Hmm ja zwart snap ik wel. Maar ik draag al vaak zwart en wit enzo dus ik zat te denken aan kleur dingen. Maar gaaf hoor :) met jouw figuur kun je zoiets ook zeker hebben! Hippe mama haha.

Hmm ja zwart snap ik wel. Maar ik draag al vaak zwart en wit enzo dus ik zat te denken aan kleur dingen. Maar gaaf hoor :) met jouw figuur kun je zoiets ook zeker hebben! Hippe mama haha.

volgens mij kan alles wat op zwart kan ook op wit. Neonkleurtjes staan mij niet, maar dat zou wel mooi passen.
Oudroze, zeegroen, pastelpaars kan trouwens ook prima, mocht je voor de kleurtjes willen ;)

en thnx lieffie! :o

Heb de afgelopen week ook aardig wat gewinkeld. Nieuwe primark in Nijmegen. Dus daar ff wat ingeslagen. Kost niks, kwaliteit is natuurlijk ook niet je van het maar ach. Daarna nog wat zomer dingetjes bij de h&m gekocht. Broekje was 10 euro en shirtje ook zoiets. Studentenproof bedragen dacht ik zo :) nu nog warmer weer!
14bklc1.png

jv0lmu.png

Heb de afgelopen week ook aardig wat gewinkeld. Nieuwe primark in Nijmegen. Dus daar ff wat ingeslagen. Kost niks, kwaliteit is natuurlijk ook niet je van het maar ach. Daarna nog wat zomer dingetjes bij de h&m gekocht. Broekje was 10 euro en shirtje ook zoiets. Studentenproof bedragen dacht ik zo :) nu nog warmer weer!
14bklc1.png

Festivalbroekje :cool:

14bklc1.png

jv0lmu.png

Post eens pics met dat witte broekje aan.

Terug
Naar boven