MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Pak + overhemd en stropdas @ Suitsupply

Pak op maat of confectie?
Confectie voor de sportende medemens is vaak een no-go.
Alleen de broek hoefde ingekort te worden verder zat ie als gegoten :cool:

Pak komt mij heel bekend voor! Volgens mij heeft mn vriend vorige week dezelfde gekocht! Hij moest het jasje aam de achterkant moeten innemen want hij zat natuurlijk veel te ruim om zn middel. Da's het nadeel van gespierd zijn. Maar als ie dan goed zit dan is het ook wel super sexy.
Zou heeel toevallig zijn ;)

Plot twist: Yogi is de vriend van Moes. Moes heeft last van persoonlijkheidsstoornis. En Yogi speelt het spelletje mee. Inception jwz.

Plot twist: Yogi is de vriend van Moes. Moes heeft last van persoonlijkheidsstoornis. En Yogi speelt het spelletje mee. Inception jwz.

Haha jij bent zeker ook zo'n 1 die allerlei complottheorieën over dat vliegtuig heeft ;)

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Nee niet van de suit supply. Maar die stiksels op het colbert lijken er wel belachelijk veel op en precies dezelfde kleur.

Er mag weer een nieuwe bril uitgekozen worden van de verzekering. Lastig lastig, op het moment twijfel ik tussen de volgende twee met een lichte voorkeur voor de bovenste.
ewo-pdg-large].png

ewo-pdg-large].png

Sowieso een wayfarer zonnebril erbij denk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er mag weer een nieuwe bril uitgekozen worden van de verzekering. Lastig lastig, op het moment twijfel ik tussen de volgende twee met een lichte voorkeur voor de bovenste.
http://pearle.liquifire.com/pearle/?set=sku[30031746],angle[005]&call=url[file:pearle/ewo-pdg-large]

http://pearle.liquifire.com/pearle/?set=sku[30033682],angle[002]&call=url[file:pearle/ewo-pdg-large]

Sowieso een wayfarer zonnebril erbij denk:
http://theawesomer.com/photos/2013/12/ray_ban_wayfarer_leather_2.jpg

Een bril moet je echt op een gezicht zien ;), die wayfarer modellen vind ik btw ook erg nice :cool:

Ja man, via die webshop XXLhoreca.com
Ze hebben heel veel verschillende soorten mixers en shakers.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ik heb voor 250 euro gehaald. Vond ik al een beetje aan de dure kant maar het is wel een top ding. Ze hebben op nog veel duurdere mixers en shakers. Het zijn wel bijna allemaal professionele apparaten.

http://www.xxlhoreca.com/nl/overig/bar-blenders-milkshakers/

Ja man, via die webshop XXLhoreca.com
Ze hebben heel veel verschillende soorten mixers en shakers.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Ik heb voor 250 euro gehaald. Vond ik al een beetje aan de dure kant maar het is wel een top ding. Ze hebben op nog veel duurdere mixers en shakers. Het zijn wel bijna allemaal professionele apparaten.

http://www.xxlhoreca.com/nl/overig/bar-blenders-milkshakers/

Hoeveel geld krijg je per keer dat je linkt naar xxlhoreca?

Is eigenlijk een Faux Pas he, bruine schoenen op een blauw pak.. Op een donkerblauw/grijs/zwart pak horen altijd zwarte schoenen met een zwarte riem, volgens de etiquette.

Is eigenlijk een Faux Pas he, bruine schoenen op een blauw pak.. Op een donkerblauw/grijs/zwart pak horen altijd zwarte schoenen met een zwarte riem, volgens de etiquette.

In welk jaar was dat ;), je mag tegenwoordig best wat opvallends doen als je een pak draagt. In tegendeel, ik wil er niet als een ouwe lul bijlopen dus juist dan zijn wat opvallendere schoenen + riem wel nice :cool:. (het moet in mijn ogen wel met je persoonlijkheid matchen)

In welk jaar was dat ;), je mag tegenwoordig best wat opvallends doen als je een pak draagt. In tegendeel, ik wil er niet als een ouwe lul bijlopen dus juist dan zijn wat opvallendere schoenen + riem wel nice :cool:. (het moet in mijn ogen wel met je persoonlijkheid matchen)

Eens...

Wat ben je eigenlijk kwijt? Moet er binnekort zelf ook aan geloven.

:'(

Daar hebben ze alleen pakken voor mannen.

Ik ga wel weer naar de Bijenkorf, Dwaze Dagen :thumb:

Gelijk maar gedaan.

Nice :cool:

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Jezelf quoten...

Echte vriendschap noemen ze dat Ab!
Leuk pakje, degelijk dat dan weer wel.

Eens...

Wat ben je eigenlijk kwijt? Moet er binnekort zelf ook aan geloven.
Hmm als je echt alles wilt halen reken maar op 500-600 wanneer je niet gek doet. Dit kan per persoon natuurlijk wel heel erg schelen :p

Ongeveer:

Pak: 300
Overhemd: 80
Schoenen: 120
Stropdas: 15
Riem: 40
Sokken: 7.50

Innemen kost ongeveer 9 voor de broek, voor mouwen zal ook zoiets zijn maar echt tailleren van het jasje zal wel meer zijn (gok 25/30).

:thumbs: das snel gedaan :D

Komt er ook nog een foto als je het aan hebt? Ben wel nieuwsgierig hoe het je staat :D

Ik denk dat het haar beeldig staat, ken haar alleen in festivaloutfit eerlijk gezegd :p

Die roze had ik wel sexyer gevonden denk ik. Al hangt het er vanaf wat ze eronder aantrekt natuurlijk..!

Terug
Naar boven