XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

bedankt

:cool:

Donkerblauw met hele lichte streep en kleine glans
2qx7vht.jpg

Schoenen cognac, in het echt wel wat lichter van tint als op de foto, riem zelfde kleur
adfalf.jpg

Licht blauw overhemd met paars/ wit gestreepte stropdas
2jdp8i8.jpg

Schoenen lijken ook hier wat donkerder
1sed04.jpg

netjes yogi, was alleen voor iets donkerdere schoenen gegaan, maar is wel smaak natuurlijk

poetsspullen binnen!

DSC_0139.jpg

Wat heb je voor wagen dan?

Mooie schoenen, toppertje.

Mooi Yogi...special occasion?

Nice YOGI!

Kleur vind ik juist wel mooi, heb dezelfde kleur schoenen haha. :p

netjes yogi, was alleen voor iets donkerdere schoenen gegaan, maar is wel smaak natuurlijk
Ja natuurlijk dat kan zeker. Ik wilde graag deze kleur leder maar inderdaad bij dit pak hadden wat donkerdere ook zeker erg goed gestaan. Die ik nu heb vind ik wel erg nice icm een spijkerbroek/jeans.

Mooi Yogi...special occasion?

Nice YOGI!

Kleur vind ik juist wel mooi, heb dezelfde kleur schoenen haha. :p

Thanks thanks! Ik heb waarschijnlijk binnenkort een sollicitatie en ook al is dit niet/ zou ik niet worden aangenomen dan zal ik alsnog ergens anders moeten solliciteren en gaan werken waar ook een pak vereist is. Wanneer ik word aangenomen zal ik er denk nog 2 moeten halen om te kunnen afwisselen.

Het was trouwens echt geluk dat het pak dat ik het mooiste vond niet aangepast hoefde te worden bij het jasje, bij alle andere die ik aan had was dit wel:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

audemars-piguet-royal-oak-offshore-safari-0-x.jpg

de watch is wel een replica :) wel een goeie replica though

Netjes Yogi! Waar gekocht?

2mhh8v7.jpg

:trollface:

:cool:

Donkerblauw met hele lichte streep en kleine glans
2qx7vht.jpg

Pak komt mij heel bekend voor! Volgens mij heeft mn vriend vorige week dezelfde gekocht! Hij moest het jasje aam de achterkant moeten innemen want hij zat natuurlijk veel te ruim om zn middel. Da's het nadeel van gespierd zijn. Maar als ie dan goed zit dan is het ook wel super sexy.

Terug
Naar boven