MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vanavond nieuw fitnessabonoment kopen, 240 zelf verdiende euries die de deur uitgaan :(

Nee joh! ziekte!
en die airsoft die zijn wel illegaal. Niet normaal, dat terwijl die dingen nog minder hard schieten ook!

typisch nederland.
Ja, maar bij airsoft gaat het niet om de dodelijkheid. Het gaat er om dat die dingen er gewoon levensecht uitzien en dus gevaarlijk zijn in de verkeerde handen. Er is geen bankmedewerker die ff checked of je nu met een airsoft pistooltje op z'n hoofd staat of met een echt pistool.

Ja, maar bij airsoft gaat het niet om de dodelijkheid. Het gaat er om dat die dingen er gewoon levensecht uitzien en dus gevaarlijk zijn in de verkeerde handen. Er is geen bankmedewerker die ff checked of je nu met een airsoft pistooltje op z'n hoofd staat of met een echt pistool.
:roflol:
dat is wel zo ja. Ik had die buksen even bekeken en ja... die zien er nogal.. vaag uit, de pistols dan. de snipers zijn wel vet.

pd_onkyo_TX-SR605_200607.jpg

+

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Onkyo staat al te pronken, de Kef speakers zijn in bestelling. Waarschijnlijk woensdag in huis! Binnekort nog een REL sub om het compleet te maken. ;)

Oke, effe showen dan :P

DSC00836.jpg

DSC00843.jpg

DSC00842.jpg

Mixer wel aardig k*t, maar goed, die zit aan vervanging toe te komen.

Set bestaat uit :

2x technics sl1200mk2
1x pioneer cdj 1000mk3
1x pioneer cdj 200
Reloop RMX 30
Pioneer HDJ 1000

Oke, effe showen dan :P

http://img.photobucket.com/albums/v173/Microgfx/DSC00836.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v173/Microgfx/DSC00843.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v173/Microgfx/DSC00842.jpg

Mixer wel aardig k*t, maar goed, die zit aan vervanging toe te komen.

Set bestaat uit :

2x technics sl1200mk2
1x pioneer cdj 1000mk3
1x pioneer cdj 200
Reloop RMX 30
Pioneer HDJ 1000

damn, kunnen we binnenkort dus een setje verwachten dat je speciaal voor dbb gemixt hebt :p wat draai je eigenlijk van muziek?

Voornamelijk draai ik hardstyle, eigenlijk alleen maar hardstyle :)

Maar cd spelers lekker easy, kan gewoon een cdtje fikken met wat muziek erop en knallen maar.

Hier heb ik nog een demo van circa 30 minuten opgenomen voor een dj contest,
Link : RapidShare: 1-Click Webhosting

Hopelijk vinden jullie hem tof :)

Voornamelijk draai ik hardstyle, eigenlijk alleen maar hardstyle :)

Maar cd spelers lekker easy, kan gewoon een cdtje fikken met wat muziek erop en knallen maar.

hardstyle is goed voor mij , maakt niet uit hoe je het doet, als het maar lekker klinkt :p

Even snel post geedit met een linkje erbij naar een setje :)

Even snel post geedit met een linkje erbij naar een setje :)

knappe mix!! zeker de hemelse stukjes zijn overzalig. kan je soms ook even een korte tracklist maken zodat ik wat liedjes apart kan downloaden :D Flowergirl en ik geven je vanavond karma :D

en flowergirl wat zit je die avatar de hele tijd te veranderen!!

Tracklist :
Nagoom - Elements
Philippe Rochard - Mash Up
Beats Of Genesis vs. Legend B - Lost In Love 2K7 – Phillipe rochard Rmx
Zany meets The Beholder - Annihilating
Noisecontrollers - Aliens
Zappaman - Lawn Mower (Not In My Backyard Mix)
Showtek – No harder

Veel plezier ermee :)

knappe mix!! zeker de hemelse stukjes zijn overzalig. kan je soms ook even een korte tracklist maken zodat ik wat liedjes apart kan downloaden :D Flowergirl en ik geven je vanavond karma :D

en flowergirl wat zit je die avatar de hele tijd te veranderen!!

Je doet net alsof we getrouwd zijn.

En ik heb 'm maar twee keer veranderd. Dat jij nou al een jaar dezelfde hebt...

En het is flowergrrl.

Je doet net alsof we getrouwd zijn.

En ik heb 'm maar twee keer veranderd. Dat jij nou al een jaar dezelfde hebt...

En het is flowergrrl.

ach het was maar een grapje, wees eens niet zo op de schoen getrapt. I know you know better. (or maybe i can't think right)
Vond de mooiste toch die van jou en je vriendin :p

ach het was maar een grapje, wees eens niet zo op de schoen getrapt. I know you know better. (or maybe i can't think right)
Vond de mooiste toch die van jou en je vriendin :p

Ben ik niet! Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg, jammer dat dingen altijd anders overkomen wanneer je ze op internet zegt dan in het echt.

Terug
Naar boven