AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

In het echt zien zulke er beter uit dan op plaatje

Kan het me niet voorstellen eigenlijk, over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar het ziet er uit als een clownsschoen. Wie verzint die goudkleurige troep op schoenen? Leuk voor kampers, dat wel.

meh strakke broeken vind ik best beta

huh was voor een foto van paar paginas terug xd

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

is of nep zoniet ben je verstandelijk gehandicapt om dat bedrag voor een paar schoenen uit te geven...;)

Jezus dat daar een markt voor is ook..
Volgens mij moet ik ook maar schoenmaker worden :D Beetje aluminium erop, zwart met wit leer combineren. Gekke veters erbij. Naamlabeltje ergens opnaaien.

Hoppa, deze mogen weg voor euhhh laten we doen € 1.495,00 per paar. En in de uitverkoop € 999,00.

Jezus dat daar een markt voor is ook..
Volgens mij moet ik ook maar schoenmaker worden :D Beetje aluminium erop, zwart met wit leer combineren. Gekke veters erbij. Naamlabeltje ergens opnaaien.

Hoppa, deze mogen weg voor euhhh laten we doen € 1.495,00 per paar. En in de uitverkoop € 999,00.

Je moet eerst zorgen dat je beetje beroemde klanten gaat krijgen kijk wat Royaums heeft gedaan, ze hebben connectie met paar beroemde voetballers. Gaven hun schoenen weg aan deze voetballers, die voetballers gingen daarmee op de foto > hype gecreeerd... Royaums zijn van een paar Mocro's uit amsterdam, die niet eens naam hebben. Giuseppe is anders, die man heeft jaren ervaring met het maken van handgemaakte schoenen dus ja. @ de rest sommige geven geld uit aan een Laptop, fiets, auto, brommer, TV ik geef graag geld uit aan kleren.

EM is just trolling. Net of EM die schoenen heeft gekocht:o
Hij weet wel beter

die schoenen zijn wel bruut, maar of ze 690 eutekneuters waard zijn is een andere vraag, vind van niet.

@ EM87:
Hokkie loopt goed denk?
Zit je al op CO2, of nog ouderwets?

28jfzw1.jpg

Terug
Naar boven