Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik doe niks illegaals haha

Kontje verkopen Arnhem cs

boys and their toys :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vorige luchtbuks was al na één dag om zeep, hopelijk gaat deze Deutsche Gründlichkeit iets langer mee

28jfzw1.jpg

:roflol: dat zijn mijn wraps en sleeves toch?

Huh nee

mmm

Heb onder andere nu een Gamo Hunter 1250 staan thuis, naast een hoop oldschool Diana's.

Zou deze ook graag eens gaan bekijken en uitproberen:
http://www.2dehands.be/sport-fitnes...erig/benjamin-luchtdruk-geweer-187183054.html

nice :) de gamo's die ik had waren me iets te luid, niet zo prettig voor de buren en de vogel was ook steeds gaan vliegen in geval ik ernaast zat

vraag me af of buksen met piston of pcp's minder lawaai maken dan diegene met veer

over die weiraugh ben ik best tevreden, tamelijk stil en heel accuraat. op een afstand van 50 meter schiet je makkelijk meermaals gat in gat

nice :) de gamo's die ik had waren me iets te luid, niet zo prettig voor de buren en de vogel was ook steeds gaan vliegen in geval ik ernaast zat

vraag me af of buksen met piston of pcp's minder lawaai maken dan diegene met veer

over die weiraugh ben ik best tevreden, tamelijk stil en heel accuraat. op een afstand van 50 meter schiet je makkelijk meermaals gat in gat
Jep, luid is ie wel. Schrok me dood de eerste keer :o Nog iets harder en hij klinkt gewoon als een vuurwapen.

De pa van m'n vriend zit in een schietclub en mag af en toe eens spelen met zijn Walther wedstrijdgeweer op CO2. Geen beetje terugslag terwijl er echt veel kracht achter zit en maakt zelfs minder lawaai dan zo'n proppenschieter in de kermis... Is natuurlijk de enige waarmee ik kan vergelijken.

We amuseren ons in m'n tuin van 90m diep :P

deze gebruik ik altijd om op vogels te schieten

dfdsf.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Welke loodjes gebruik je?

Gisteren bij Ielja Strik opgehaald :D

nvm

Heb deze al een paar keer voorbij zien komen! IN voor een Adidas Weightlift -schoen ervaringen topic :D, ben wel benieuwd!

volgens mij bestond er al zo'n topic toch?
ben iig ook wel benieuwd, overweeg om de powerperfect2 aan te schaffen

rehband_product_01.jpg

2 van deze bij nerlinger gekocht. Ben benieuwd. Best duur, ook al waren deze nog redelijk wat goedkoper dan op andere sites

Heb deze al een paar keer voorbij zien komen! IN voor een Adidas Weightlift -schoen ervaringen topic :D, ben wel benieuwd!

Goed idee, open jij 'm?

Gisteren bij Ielja Strik opgehaald :D

Hoeveel voor betaald?

Nice. Bevallen ze?

1 van de laatste exemplaren van het www.proteinpow.com kookboek, gesigneerd:

probleem is een beetje dat meeste mensen geen vergelijkings materiaal hebben. Dus dan wordt je er nog niet wijzer uit.
Je kan wel zeggen Adipowers zijn goed. Maar dan? Handig als je dan ook bijvoorbeeld voor en nadelen tov bv romaleo´s aangeeft.

ja man. Knieeen voelen weer goed, helemaal geen pijn.

Knee sleeves zijn echt een uitkomst man!

Terug
Naar boven