Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zijn mijn wraps en sleeves toch?mmmboys and their toys :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vorige luchtbuks was al na één dag om zeep, hopelijk gaat deze Deutsche Gründlichkeit iets langer mee
mmm
Heb onder andere nu een Gamo Hunter 1250 staan thuis, naast een hoop oldschool Diana's.
Zou deze ook graag eens gaan bekijken en uitproberen:
http://www.2dehands.be/sport-fitnes...erig/benjamin-luchtdruk-geweer-187183054.html
de gamo's die ik had waren me iets te luid, niet zo prettig voor de buren en de vogel was ook steeds gaan vliegen in geval ik ernaast zatJep, luid is ie wel. Schrok me dood de eerste keernicede gamo's die ik had waren me iets te luid, niet zo prettig voor de buren en de vogel was ook steeds gaan vliegen in geval ik ernaast zat
vraag me af of buksen met piston of pcp's minder lawaai maken dan diegene met veer
over die weiraugh ben ik best tevreden, tamelijk stil en heel accuraat. op een afstand van 50 meter schiet je makkelijk meermaals gat in gat
Nog iets harder en hij klinkt gewoon als een vuurwapen. 
deze gebruik ik altijd om op vogels te schieten
http://4.bp.blogspot.com/-Qq35_76jBHw/UTBEKl2_fdI/AAAAAAAAAOY/3eXvUKQW45I/s1600/dfdsf.jpg
Gisteren bij Ielja Strik opgehaald
, ben wel benieuwd!Heb deze al een paar keer voorbij zien komen! IN voor een Adidas Weightlift -schoen ervaringen topic, ben wel benieuwd!
Heb deze al een paar keer voorbij zien komen! IN voor een Adidas Weightlift -schoen ervaringen topic, ben wel benieuwd!
Gisteren bij Ielja Strik opgehaald
Heb deze al een paar keer voorbij zien komen! IN voor een Adidas Weightlift -schoen ervaringen topic, ben wel benieuwd!