XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Voor mij nu even te veel werk (als je ook even de modellen van de concurrentie erbij moet zetten enzo. Wil je echt een Groot lifting schoenen topic maken. Dus ik geef het stokje aan jou :D

probleem is een beetje dat meeste mensen geen vergelijkings materiaal hebben. Dus dan wordt je er nog niet wijzer uit.
Je kan wel zeggen Adipowers zijn goed. Maar dan? Handig als je dan ook bijvoorbeeld voor en nadelen tov bv romaleo´s aangeeft.

ja man. Knieeen voelen weer goed, helemaal geen pijn.

Knee sleeves zijn echt een uitkomst man!
Hoezo? De vergelijking is met je oude schoenen/ blote voeten. Als 10 mensen van hun oude schoenen overstappen naar Adidas weight -schoenen en die hebben allemaal goede ervaringen dan boeit mij het verschil met de romaleo's niet echt (ken ik niet eens). Het gaat voor mij in eerste instantie om de ervaring met liftingschoenen, niet zozeer het merk.

Voor mij nu even te veel werk (als je ook even de modellen van de concurrentie erbij moet zetten enzo. Wil je echt een Groot lifting schoenen topic maken. Dus ik geef het stokje aan jou :D

Hoezo? De vergelijking is met je oude schoenen/ blote voeten. Als 10 mensen van hun oude schoenen overstappen naar Adidas weight -schoenen en die hebben allemaal goede ervaringen dan boeit mij het verschil met de romaleo's niet echt (ken ik niet eens). Het gaat voor mij in eerste instantie om de ervaring met liftingschoenen, niet zozeer het merk.

maar dan heb je er toch nog niets aan of je beter adipowers kan kopen of powerperfects of romaleo´s (lift schoenen van nike).

met zo´n topic kan je dan alleen vast stellen of je wel of niet lift schoenen moet kopen. Maar krijg je nog geen idee van welke.

maar dan heb je er toch nog niets aan of je beter adipowers kan kopen of powerperfects of romaleo´s (lift schoenen van nike).

met zo´n topic kan je dan alleen vast stellen of je wel of niet lift schoenen moet kopen. Maar krijg je nog geen idee van welke.

Wtf kerel doe eens niet zo moeilijk.. als er een topic over komt gaan mensen echt wel in discussie welke schoen te kiezen en waarom.

Hey ik ook vorige week! Wel awkward als ze groter dan jou is..

Dat vond ik zelf nog niet eens akward... eerder met een sportvrouw van wereldklasse in één de zelfde ruimte staan. en dan gewoon een leuke praatje over van alles en nog wat.

heb jij toevallig maatje 43 1/3 ? daar kwamen vorige week veel mensen voor :P

• Like
Waarderingen: YOGI
ja man. Knieeen voelen weer goed, helemaal geen pijn.

Knee sleeves zijn echt een uitkomst man!

Oke nice :D Wat had je eerst dan met je knieën?
Mijn knieën willen wel eens kraken tijdens sq, en voel dat soms de dagen erna lichtelijk. Hopelijk na deze week niet meer

Oke nice :D Wat had je eerst dan met je knieën?
Mijn knieën willen wel eens kraken tijdens sq, en voel dat soms de dagen erna lichtelijk. Hopelijk na deze week niet meer

Een beetje hetzelfde. En in de dagen erna zegmaar een pijntje binnen in de knie. IS bij mij nu helemaal weg gegaan.

Dat vond ik zelf nog niet eens akward... eerder met een sportvrouw van wereldklasse in één de zelfde ruimte staan. en dan gewoon een leuke praatje over van alles en nog wat.

heb jij toevallig maatje 43 1/3 ? daar kwamen vorige week veel mensen voor :P

Nee heb 42. Small feet.

Heb van Ziyed volgens mij gehoord dat de Nike iet steviger lijkt te zitten.

Zelf alleen ervaring met cheapo Strengthshop oly shoes en Nike romaleos II. Weet wel dat dat een wereld van verschil was

heb ik idd gedaan.

Heb van Ziyed volgens mij gehoord dat de Nike iet steviger lijkt te zitten.

Zelf alleen ervaring met cheapo Strengthshop oly shoes en Nike romaleos II. Weet wel dat dat een wereld van verschil was

Romaleo´s zijn vooral ook breder dan Adipowers dus voor mensen met bredere voet beter.

Ik heb nu ook die van de streght shop. Ik vind ze persoonlijk wel goed (maar heb geen vergelijkings materiaal). Kwaliteit laat alleen wat te wensen over.

Romaleos zijn massiever dan adistar 2008, adipower 2012 weet ik niet.

Vallen ook breder.

Verder kan je op al die modellen 400+ squatten, dus niet te veel zeiken en kopen wat je leuk vindt of als je brede voeten hebt geen adidas nemen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Shirtje en rokje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eigenlijk voor mijn verjaardag.. Fijn dat het weer ook mee werkt

inb4 pics

Romaleos zijn massiever dan adistar 2008, adipower 2012 weet ik niet.

Vallen ook breder.

Verder kan je op al die modellen 400+ squatten, dus niet te veel zeiken en kopen wat je leuk vindt of als je brede voeten hebt geen adidas nemen

Ja kwam er ook achter nadat ik power perfect II gekocht had dat ze voor brede voeten niet optimaal zijn. Heb er een schoenrekker ingeramd en nu zitten ze prima.

Nieuwe pc zelf samengesteld, is hoofdzakelijk bedoeld voor internet en cs 1.6 en heel misschien cs go ( dat moet wel lukken denk ik ):D
ri9li1.png

Bestelling van 1000 euro en dan nog verzendkosten en ideal kosten rekenen.

Terug
Naar boven