AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Why? Ik ben toch geen vrouw?! Vrouwen scheren hun benen.. Als je dat als man wilt doen prima natuurlijk.. Maar ik ga geen debiele halflange korte broeken kopen omdat ik een paar haartjes op mijn benen heb :o

:roflol: Echte he. Zelfs nooit in me opgekomen om mn benen te scheren als ik een korte broek wil dragen... The ****

ng829x.jpg

Nu met 40% korting bij ici voor 18 euro inplaats van 30 :D wan 30 is gewoon belachelijk. Maar voor 18.. :)

Ohh is dat le volume? Echt de beste mascara ooit wat mij betreft:D

Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden

Ik kan een tankje binnen 3 uur leeg rijden en kan er ook 15 jaar mee doen, wat een loze zin zeg.

Ik kan een tankje binnen 3 uur leeg rijden en kan er ook 15 jaar mee doen, wat een loze zin zeg.

Qua tijdsgebruik is de zin misschien onzin, maar qua kosten is in mijn geval mijn brommertje een goudmijntje. Ik ben qua kosten terug gegaan van 90 euro per maand naar 18 euro per maand aan benzine. Ik gebruik hem dan wel voor 95% voor woon/werk verkeer.

Weet niet waarom, maar ik vind die stringers ZOOOOO ****in G@Y!!!

Gadverdamme volgens mij spotte ik zojuist een hetero hier :S

• Like
Waarderingen: mat
Eindelijk een goede belt, toppie! Helaas kan ik het pas dinsdag uitproberen in de gym :(

2014-06-07130851_zps8d045bf7.jpg

Mooie belt..
lijkt precies die van mij alleen dan heel anders..........

Terug
Naar boven