- Waardering
- 18.834
Het geluid, en jij wot?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why? Ik ben toch geen vrouw?! Vrouwen scheren hun benen.. Als je dat als man wilt doen prima natuurlijk.. Maar ik ga geen debiele halflange korte broeken kopen omdat ik een paar haartjes op mijn benen heb![]()
Echte he. Zelfs nooit in me opgekomen om mn benen te scheren als ik een korte broek wil dragen... The ****![]()
Nu met 40% korting bij ici voor 18 euro inplaats van 30wan 30 is gewoon belachelijk. Maar voor 18..
![]()

Ohh is dat le volume? Echt de beste mascara ooit wat mij betreft![]()
Snap je punt ja haha, rij dan geen scooter maar wel schakelbrommer, schakelen is een stuk leuker. Maar heb zelf ook een 25 km scootertje met blauw kenteken staan waar je dan wel lekker op kan cruisen. Tankje vol voor 7 euro en je kan een maand rijden
Ik kan een tankje binnen 3 uur leeg rijden en kan er ook 15 jaar mee doen, wat een loze zin zeg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
In het echt zien ze er wel beter uit dan op die foto. Al die rode adidas vind ik maar niks.
Ik kan een tankje binnen 3 uur leeg rijden en kan er ook 15 jaar mee doen, wat een loze zin zeg.
Sorry Eddine, blijf ze lelijk vinden. Vind de rode Adidasjes mooier.
Nice man heb die ook gehaald bij www.doyouevenhoist.nl
Beter maken ze eentje met dbz logo op de orange singlet.

De .com site zijn oplichters bro, bestel daar absoluut niet! brb 5 weken wachten tot je bestelling aankomt
Www.doyouevenhoist.nl moet je hebben.

Weet niet waarom, maar ik vind die stringers ZOOOOO ****in G@Y!!!
mooie belt..
Lijkt precies die van mij alleen dan heel anders..........