XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

3-400 + beetje vermaakkosten als die er zijn. Jort lijn is een beetje duurder 6/7 ong.

3-400 + beetje vermaakkosten als die er zijn. Jort lijn is een beetje duurder 6/7 ong.

Okay, het is dus geen maatpak als ik je goed begrijp? Alleen als het eventueel vermaakt moet worden.
Evengoed wel een redelijke prijs als de pakken van goede kwaliteit zijn.

De vanaf prijs bij SuitSupply is 259 (blue line), maar meestal zit je tussen de 300/400 en de wat luxere rond de 500/600 (zonder aan te laten passen). Vergeet niet dat dit alleen pantalon en jasje is en je dus ook nog 70 kwijt bent voor een overhemd, 30 voor een das, 120/160 voor schoenen en 40 voor een riem. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding wel echt super bij SuitSupply en de pasvorm (van bepaalde modellen) komt het dichtste bij mijn lichaamsverhouding.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Zoooo het was echt even mijn geluksdag vandaag! Ik kreeg korting op korting en heb 7 op maat gemaakte overhemden (plus 3 manchetknopen & pochet) voor 170 euro! Echt ziek, normaal kost 1 overhemd 70 euro en het laten innemen nog 5 euro extra p.s. Het was bij een outlet shop van SuitSupply en normaal hebben die vooral de "clownsachtige" overhemden maar vandaag kwamen er net een paar nieuwe dozen binnen dus ik was de eerste :D.

2s9qc8y.jpg

2jdqtcx.jpg

Zit echt suuuper nice (was ff te lui om machetknopen in te doen daarom vliegt die mouw zo :D )
21mz41u.jpg

Heb 'm niet goed in mijn broek daarom kreukelt het zo
2eeaptf.jpg

Ik kan er voorlopig tegenaan
alleen nog een 2e paar nette schoenen:rolleyes:

Allen-&-Heath-Xone-42-top-angle.jpg

Native-Instruments-Traktor-Kontrol-X1-MK2-angle-right.jpg

Helaas nog wel 5 dagen wachten op de xone 42 :(

swagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
swagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswagswag​

Damn nice die overhemden Yogi, waar zit die outlet ergens?

Sapphire vapor-X 280x OC

Hyper 212 EVO

Ah thanks, binnenkort maar eens langs dan

De vanaf prijs bij SuitSupply is 259 (blue line), maar meestal zit je tussen de 300/400 en de wat luxere rond de 500/600 (zonder aan te laten passen). Vergeet niet dat dit alleen pantalon en jasje is en je dus ook nog 70 kwijt bent voor een overhemd, 30 voor een das, 120/160 voor schoenen en 40 voor een riem. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding wel echt super bij SuitSupply en de pasvorm (van bepaalde modellen) komt het dichtste bij mijn lichaamsverhouding.

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Zoooo het was echt even mijn geluksdag vandaag! Ik kreeg korting op korting en heb 7 op maat gemaakte overhemden (plus 3 manchetknopen & pochet) voor 170 euro! Echt ziek, normaal kost 1 overhemd 70 euro en het laten innemen nog 5 euro extra p.s. Het was bij een outlet shop van SuitSupply en normaal hebben die vooral de "clownsachtige" overhemden maar vandaag kwamen er net een paar nieuwe dozen binnen dus ik was de eerste :D.

Ik kan er voorlopig tegenaan
alleen nog een 2e paar nette schoenen:rolleyes:

7 op maat gemaakte overhemden bij de outlet voor 170,-?
Hebben ze ze ter plekke aangepast aan jouw maat?

Wel behoorlijk cheap allemaal ook die schoenen, dassen en overhemden. Misschien maar eens gaan kijken.

Nieuwe tondeuse. Net even uitgeprobeerd, lekker krachtig en stil :).

615kd9dS4oL._SL1500_.jpg

wahl is altijd een goeie koop.

heb gisteren de super taper + trimmer combi besteld, kost wel wat maar dan heb je iets

Heb jij wel nodig natuurlijk met die dikke schaamharen op je hele lichaam :D

7 op maat gemaakte overhemden bij de outlet voor 170,-?
Hebben ze ze ter plekke aangepast aan jouw maat?

Wel behoorlijk cheap allemaal ook die schoenen, dassen en overhemden. Misschien maar eens gaan kijken.

Ja normale prijs voor 1 overhemd is dus 70,-, dus dit was echt belachelijk goedkoop. Probleem is vaak dat ze weinig "normale" hebben en dus echt de rare kleuren die ik in ieder geval nooit zou dragen. Ze hebben inderdaad ter plekke laten afmeten door de kleermaker en meteen laten aanpassen. In mijn ogen zeker de moeite om eens te gaan kijken maar je hebt dus wat geluk nodig ;)

Nieuwe tondeuse. Net even uitgeprobeerd, lekker krachtig en stil :).

Dat is echt goed spul :thumbs:

Batterij van mijn remmington is na 2 jaar al zo goed als versleten.

Terug
Naar boven