gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3-400 + beetje vermaakkosten als die er zijn. Jort lijn is een beetje duurder 6/7 ong.
.
)
De vanaf prijs bij SuitSupply is 259 (blue line), maar meestal zit je tussen de 300/400 en de wat luxere rond de 500/600 (zonder aan te laten passen). Vergeet niet dat dit alleen pantalon en jasje is en je dus ook nog 70 kwijt bent voor een overhemd, 30 voor een das, 120/160 voor schoenen en 40 voor een riem. Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding wel echt super bij SuitSupply en de pasvorm (van bepaalde modellen) komt het dichtste bij mijn lichaamsverhouding.
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------
Zoooo het was echt even mijn geluksdag vandaag! Ik kreeg korting op korting en heb 7 op maat gemaakte overhemden (plus 3 manchetknopen & pochet) voor 170 euro! Echt ziek, normaal kost 1 overhemd 70 euro en het laten innemen nog 5 euro extra p.s. Het was bij een outlet shop van SuitSupply en normaal hebben die vooral de "clownsachtige" overhemden maar vandaag kwamen er net een paar nieuwe dozen binnen dus ik was de eerste.
Ik kan er voorlopig tegenaanalleen nog een 2e paar nette schoenen
7 op maat gemaakte overhemden bij de outlet voor 170,-?
Hebben ze ze ter plekke aangepast aan jouw maat?
Wel behoorlijk cheap allemaal ook die schoenen, dassen en overhemden. Misschien maar eens gaan kijken.

Nieuwe tondeuse. Net even uitgeprobeerd, lekker krachtig en stil.
leg beter wat meer geld neer en ga voor een degelijk apparaat.
moser, wahl, of een high end panasonic