- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
En jij haalt je kleding op autismfashion.com?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik ook, een van de weinige tondeuses waarmee je zo goed als kaal kan zonder scheermesje (0,6 mm dacht ik). Ik vind hem alleen niet zo handig indien je zelf je hoofd probeert te scheren, maar kan ook een kwestie van wennen zijn. Ik heb ook nog een Remington hc5810 (niet meer 100% helaas sinds eergisteren), ligt wat lekkerder in de hand en minimale scheerlengte is 0.8 mm.Nieuwe tondeuse. Net even uitgeprobeerd, lekker krachtig en stil.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/615kd9dS4oL._SL1500_.jpg
Die heb ik ook, een van de weinige tondeuses waarmee je zo goed als kaal kan zonder scheermesje (0,6 mm dacht ik). Ik vind hem alleen niet zo handig indien je zelf je hoofd probeert te scheren, maar kan ook een kwestie van wennen zijn. Ik heb ook nog een Remington hc5810 (niet meer 100% helaas sinds eergisteren), ligt wat lekkerder in de hand en minimale scheerlengte is 0.8 mm.
Ik had normaal met sporten altijd een stoffen/ denk katoenen (korte) broek met sporten maar ik zweet me de pl**ris met dit weer dus nu 1 van Nike gehaald van hele dunne stof, erg fijn spul. Vraag me af of er ook shirts/ liefst tanktops van dit materiaal zijn.
![]()
Ik heb deze http://www.doyouevenhoist.com/files/fan/10313861_1492366647659320_6806819134495783768_n.jpg stof is gemaakt van dun polyester en train er wel lekker in.
Die is vet ja, en als de stof heel dun/ ademend is ga ik die miss wel bestellen (de originele was volgens mij verzonnen door Omar Isuf). Waar heb jij m vandaan?
Ik had normaal met sporten altijd een stoffen/ denk katoenen (korte) broek met sporten maar ik zweet me de pl**ris met dit weer dus nu 1 van Nike gehaald van hele dunne stof, erg fijn spul. Vraag me af of er ook shirts/ liefst tanktops van dit materiaal zijn.
![]()
Hoe vond je hem? Ben van plan om het voor mijn pa te bestellen, ben zelf ook wel een beetje nieuwsgierig.
Idem, toevallig net ook weer na lange tijd met de Wahl aan de slag geweest (zonder opzetstuk). Op zich wel goed te doen als je er je tijd voor neemt en de juiste angle. Dat is bij de achterkant wat lastiger inderdaad, daar heeft de tondeuse bij mij de neiging een stukje huid mee te pakkenIk krijg mijn nek nog niet echt lekker strak, verder gaat het wel goed.
Aangezien ik geen goede spiegel heb moest ik dus de achterkant ff laten controleren 
Die is vet ja, en als de stof heel dun/ ademend is ga ik die miss wel bestellen (de originele was volgens mij verzonnen door Omar Isuf). Waar heb jij m vandaan?
nice mannike airtjes gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]