AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Heb al te veel shirts, maar dit kon er ook nog wel bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

woods-tee--281148-green_psfront1.png

Die heb ik ook, een van de weinige tondeuses waarmee je zo goed als kaal kan zonder scheermesje (0,6 mm dacht ik). Ik vind hem alleen niet zo handig indien je zelf je hoofd probeert te scheren, maar kan ook een kwestie van wennen zijn. Ik heb ook nog een Remington hc5810 (niet meer 100% helaas sinds eergisteren), ligt wat lekkerder in de hand en minimale scheerlengte is 0.8 mm.

Die heb ik ook, een van de weinige tondeuses waarmee je zo goed als kaal kan zonder scheermesje (0,6 mm dacht ik). Ik vind hem alleen niet zo handig indien je zelf je hoofd probeert te scheren, maar kan ook een kwestie van wennen zijn. Ik heb ook nog een Remington hc5810 (niet meer 100% helaas sinds eergisteren), ligt wat lekkerder in de hand en minimale scheerlengte is 0.8 mm.

Ik krijg mijn nek nog niet echt lekker strak, verder gaat het wel goed.

Ik had normaal met sporten altijd een stoffen/ denk katoenen (korte) broek met sporten maar ik zweet me de pl**ris met dit weer dus nu 1 van Nike gehaald van hele dunne stof, erg fijn spul :thumbs:. Vraag me af of er ook shirts/ liefst tanktops van dit materiaal zijn.

122f1w0.jpg

Ik heb deze [Afbeelding niet meer beschikbaar] stof is gemaakt van dun polyester en train er wel lekker in.

Ik had normaal met sporten altijd een stoffen/ denk katoenen (korte) broek met sporten maar ik zweet me de pl**ris met dit weer dus nu 1 van Nike gehaald van hele dunne stof, erg fijn spul :thumbs:. Vraag me af of er ook shirts/ liefst tanktops van dit materiaal zijn.

122f1w0.jpg

Yep, same here. Had trainingsshirts van oranje gekocht.
Het was een hele openbaring. Heb er direct meerdere gekocht. Vooral die met mesh aan de achterzijde

Hoe vond je hem? Ben van plan om het voor mijn pa te bestellen, ben zelf ook wel een beetje nieuwsgierig.
Ik krijg mijn nek nog niet echt lekker strak, verder gaat het wel goed.
Idem, toevallig net ook weer na lange tijd met de Wahl aan de slag geweest (zonder opzetstuk). Op zich wel goed te doen als je er je tijd voor neemt en de juiste angle. Dat is bij de achterkant wat lastiger inderdaad, daar heeft de tondeuse bij mij de neiging een stukje huid mee te pakken :roflol: Aangezien ik geen goede spiegel heb moest ik dus de achterkant ff laten controleren :roflol:

hij was zeer goed helemaal als je van dat genre houd.

Die is vet ja, en als de stof heel dun/ ademend is ga ik die miss wel bestellen (de originele was volgens mij verzonnen door Omar Isuf). Waar heb jij m vandaan?

Die van Omar heb ik ook man in het zwart maar dan alleen bij doyoueven.com gekocht hehe. Bij Omar zelf waren ze uitverkocht. Maar kreeg na aantal wasbeurten barsten in het plaatje.

Bij de witte singlet die ik nu heb gebeurt het niet omdat het anders is bedrukt.
Stof is echt fijn en dun.

nike airtjes gekocht

Mooi! welk model is dat? heeft een beetje iets weg van rosherun.. maar toch een beetje anders

Janoski's Max volgens mij

Terug
Naar boven