Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wtf man wat een prijzen! Als mijn zoontje hier later om gaat zeiken gaat hij er zelf maar lekker voor werken. Btw mijn spijkerbroek van 50 euro gaat ook stuk. :thumbup:

neppe iceberg ja. net zoals die neppe gucci, prada, armani, burberry, frankie morello, en zelfs nike waarvan ze zeggen dat het echt is :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Nee, kapotte broeken van 340 euro wel blijkbaar en een simpel wit shirtje met opdruk twv 12 euro ook. Intelligentie is ook niet te koop :)

als je het krijgt van je ouders en hun maakt het niks uit, waarom niet?

:roflol: Lachwekkend dat iemand 120 euro voor een simpel shirtje gaat uitgeven. Heb net 3 tshirts gehaald, Jack&Jones (in de aanbieding) voor 23 ,- totaal.

344t8cj.jpg

Bij mij gaat dure shit altijd stuk op sneue manieren :roflol:

neppe iceberg ja. net zoals die neppe gucci, prada, armani, burberry, frankie morello, en zelfs nike waarvan ze zeggen dat het echt is :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

als je het krijgt van je ouders en hun maakt het niks uit, waarom niet?

Je kent de waarde van geld niet. Misschien komt het nog wel als je op jezelf gaat, tenzij je een trustfund krijgt van paps en mams.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

S5 gekocht. Heb ook nog een Iphone 4S maar dat kleine scherm kan me niet bekoren.

Paar dagen geleden aangeschaft als upgrade voor mn HT.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind samsung vrouwelijk teveel rondingen

ziet er gewoon cheap uit, heel het besturingssysteem van samsung ziet er als goedkoop speelgoed uit.

Die plastic shit begint me ook wel m'n neus uit te komen idd.. leg je een smak geld neer voor een telefoon en krijg je nog een prul.

Terug
Naar boven