Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

OHuKWiG.png

usu7K2k.png

hahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahah

Kleine droom die uitkomt :D Zalig comfort, afwerking, technologie,... Niet te vergelijken met eendert wat ik al heb gereden hiervoor.

21u2hh.jpg

108gqip.jpg

rbl4yv.jpg

Leuk bakkie !

@SynQ, Audi :D Damn wat houd ik van dat merk. Hoop over een aantal jaar m'n droom ook te verwezenlijken : Audi A5 Sportback :)

Wat ziet die Audi er heerlijk uit zeg..

Sicke auto

@SynQ, Audi :D Damn wat houd ik van dat merk. Hoop over een aantal jaar m'n droom ook te verwezenlijken : Audi A5 Sportback :)

Ik heb met beide een testrit gedaan en de audi A5 sportback heeft evengoed zalige afwerking, maar moest toch serieus onderdoen voor de A6... Huidige A5 dateert natuurlijk al van 2007 terwijl de A6 gans nieuw ontworpen is in 2012. Voor veel plaats en comfort te willen voor meer dan 2 personen zal je toch zoizo nooit een A5 moeten kopen, want ze hebben weinig plaats vanachter. Iets meer dan een volledige coupé, maar toch nog erg krap. Ik wou zoizo een wagen met een zee van plaats dus :p

Ik heb met beide een testrit gedaan en de audi A5 sportback heeft evengoed zalige afwerking, maar moest toch serieus onderdoen voor de A6... Huidige A5 dateert natuurlijk al van 2007 terwijl de A6 gans nieuw ontworpen is in 2012. Voor veel plaats en comfort te willen voor meer dan 2 personen zal je toch zoizo nooit een A5 moeten kopen, want ze hebben weinig plaats vanachter. Iets meer dan een volledige coupé, maar toch nog erg krap. Ik wou zoizo een wagen met een zee van plaats dus :p

Hehe ja de A6 is zeker geen slechte keus maar vind de A5 sportiever ogen, gestroomlijnder. Misschien dan maar voor de iets ruimere A7 sparen :D
Achja tegen de tijd dat ik het geld ervoor heb zal er wel al een A10 uit zijn:p

die audi....hoeveel paardjes? wat voor motor?

Terug
Naar boven