MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Laatst nog denham shorts gepast. Grootste maat die ze hadden kwam net over mijn quads. Is dit nou de echte leef.

Ik heb ze daar deze week gehaald met 15% korting :D

Laatst bewerkt:
Nieuwe mercury 60pk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan niet wachten tot de hele meuk in het water ligt dinsdag :)

Best ding ! Laat je boot eens zien dan ?
Heb effe geen eigen foto, naja geen goede, hij staat nog op de kant, was echt een krot van binnen met een kapotte inboordmotor (OMC 270PK, met oude vieze hekdrive), die eruit gehaald, gat dicht gemaakt, beugel laten maken, en nu een BB motor. :P

6,20 lang, 2,20 breed. Na 3 maanden is die nu eindelijk klaar, alleen nog de was uitpoetsen :D

Heb effe geen eigen foto, naja geen goede, hij staat nog op de kant, was echt een krot van binnen met een kapotte inboordmotor (OMC 270PK, met oude vieze hekdrive), die eruit gehaald, gat dicht gemaakt, beugel laten maken, en nu een BB motor. :P

http://www2.best-boats24.net/fileadmin/oldapp/htdocs/haendler/bh-gatzka/boote/861097101/2.gr.jpg

6,20 lang, 2,20 breed. Na 3 maanden is die nu eindelijk klaar, alleen nog de was uitpoetsen :D

Mooi dingetje hoor ! Had je niet beter die binnenboord motor kunnen repareren ? Of wat dat veel duurder dan deze mercury ?

Friesland varen ? Of verder weg ?

Mooi dingetje hoor ! Had je niet beter die binnenboord motor kunnen repareren ? Of wat dat veel duurder dan deze mercury ?

Friesland varen ? Of verder weg ?
Thanks man, die inboord zoop als een gek (270pk benzine) en die hekdrive was zo verrot ik denk dat als ik er een klap op gaf met een bijtel dat ik erdoorheen ging haha, dus dat was denk nog duurder, plus dat ik zo'n grote zuipbak niet hoef.

Dit jaar blijf ik in de buurt van de vecht/loosdrechtse plassen ofzo, die kant. Volgend jaar sowieso naar Friesland, skûtsjesilen/sneekweek helemaal mooi. Maar kan niet zo lang vakantie nemen, moet nogal wat uurtjes aan het werk voor die boot.

Thanks man, die inboord zoop als een gek (270pk benzine) en die hekdrive was zo verrot ik denk dat als ik er een klap op gaf met een bijtel dat ik erdoorheen ging haha, dus dat was denk nog duurder, plus dat ik zo'n grote zuipbak niet hoef.

Dit jaar blijf ik in de buurt van de vecht/loosdrechtse plassen ofzo, die kant. Volgend jaar sowieso naar Friesland, skûtsjesilen/sneekweek helemaal mooi. Maar kan niet zo lang vakantie nemen, moet nogal wat uurtjes aan het werk voor die boot.

Ja heb je gelijk in, gewoon lekker toeren met dat ding mooi voor elkaar had je ook niet die nieuwe motor binnenboord kunnen doen ? Ziet er toch wel strakker uit !

Een deel van m'n kappen terug
15pnbdl.jpg

Nadat ik zo een aantal maanden heb rondgereden
rub1x2.jpg

2014-07-09213310_zps86fc7fbc.jpg

Tankje erbij voor de vakantie :engel:

Ook maar eens een paar fietsschoentjes gekocht

2my81vs.jpg

Mijn power perfects komen vandaag binenn :D

Volgens mij besteld iiedereen ze nu ahah

Laatst bewerkt: