- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor de tip, gelijk maar ff besteld!
Haha hetzelfde, had al een account maar heb toch heel makkelijk nog een 15% coupon kunnen regelen.. Scheelt toch weer 15 euro extra, ezpz

Nieuwe mercury 60pk
http://www.mercury-marine.eu/CacheI...60 EFI&o=4&s=ImageMedium&c=635401778964276992
Kan niet wachten tot de hele meuk in het water ligt dinsdag![]()
Heb effe geen eigen foto, naja geen goede, hij staat nog op de kant, was echt een krot van binnen met een kapotte inboordmotor (OMC 270PK, met oude vieze hekdrive), die eruit gehaald, gat dicht gemaakt, beugel laten maken, en nu een BB motor.

Heb effe geen eigen foto, naja geen goede, hij staat nog op de kant, was echt een krot van binnen met een kapotte inboordmotor (OMC 270PK, met oude vieze hekdrive), die eruit gehaald, gat dicht gemaakt, beugel laten maken, en nu een BB motor.
http://www2.best-boats24.net/fileadmin/oldapp/htdocs/haendler/bh-gatzka/boote/861097101/2.gr.jpg
6,20 lang, 2,20 breed. Na 3 maanden is die nu eindelijk klaar, alleen nog de was uitpoetsen![]()
Thanks man, die inboord zoop als een gek (270pk benzine) en die hekdrive was zo verrot ik denk dat als ik er een klap op gaf met een bijtel dat ik erdoorheen ging haha, dus dat was denk nog duurder, plus dat ik zo'n grote zuipbak niet hoef.Mooi dingetje hoor ! Had je niet beter die binnenboord motor kunnen repareren ? Of wat dat veel duurder dan deze mercury ?
Friesland varen ? Of verder weg ?
Thanks man, die inboord zoop als een gek (270pk benzine) en die hekdrive was zo verrot ik denk dat als ik er een klap op gaf met een bijtel dat ik erdoorheen ging haha, dus dat was denk nog duurder, plus dat ik zo'n grote zuipbak niet hoef.
Dit jaar blijf ik in de buurt van de vecht/loosdrechtse plassen ofzo, die kant. Volgend jaar sowieso naar Friesland, skûtsjesilen/sneekweek helemaal mooi. Maar kan niet zo lang vakantie nemen, moet nogal wat uurtjes aan het werk voor die boot.
Wow, zie dat ze zelfs in mijn maat (50) zijn! Zijn deze zoveel beter dan andere sportschoenen, met platte, harde zool?