XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

spoort niet.

Zijn meestal de onzekere mensen die met (té) dure kleding lopen.

Was ook onderzoek naar.

bol.com weer eens leeggeroofd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk je dat de shirtjes van 300 euro door lui worden gemaakt die 2k per maand verdienen ofzo?

Denk dat diegene die ze letterlijk in elkaar flansen, 2 roepie's verdienen. ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Was ook onderzoek naar.

Mee eens.Maar dat wordt ook over personen gezegd die aan bodybuilding doen.......
(En dan de voornamelijk de groep aas gebruikers)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Toch was het een mooi shirtje.De kop zijn allemaal swarovski steentjes.

haha liever onzeker en huge dan onzeker en geen geld :P

Was ook onderzoek naar.

En mensen zonder smaak die denken dat, zolang er een merk op staat, het mooi is wat je aan hebt. Shirts met disney figuren, glimmende schoenen en een plakaat op je broekzak...

Was ook onderzoek naar.

Ik moest goedkope kleren van mijn vriendin kopen omdat ze het niet vond kunnen dat ik 50 euro betaalde voor t shirts :roflol:

Nu ben ik zeker onzeker in het kwadraad

Nieuwe Aussie jonguuuuuuuuuuuuuuh ! :)

25aog81.jpg

Denk dat diegene die ze letterlijk in elkaar flansen, 2 roepie's verdienen. ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Mee eens.Maar dat wordt ook over personen gezegd die aan bodybuilding doen.......
(En dan de voornamelijk de groep aas gebruikers)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Toch was het een mooi shirtje.De kop zijn allemaal swarovski steentjes.

Een van de lelijkere modellen van Plein. Nieuwe collectie is al helemaal niet moeders mooiste. Tevens moet je in de Outlet Store kijken. Soms toch stuk goedkoper! Zelf ook al een aantal gehaald daar en ook een jeans. 1 ding is zeker dst het een top Zwitsers merk is!

Outlet is toch ouwe meuk man en absurde maten, stelletje merkgeile. Kijk dat lettertype nou, als daar iets anders had gestaan kopen ze het nooit.

Frappant hoe mensen met echte klasse en stijl(daar hoor ik niet bij) altijd logoloos lopen.

Outlet is toch ouwe meuk man en absurde maten, stelletje merkgeile. Kijk dat lettertype nou, als daar iets anders had gestaan kopen ze het nooit.

Frappant hoe mensen met echte klasse en stijl(daar hoor ik niet bij) altijd logoloos lopen.

Licht eraan. Moet geluk hebben ermee. En je moet het ook leuk combineren. Met een nice jeans. Bijv van Balmain. strakke riem erin. Classy shoes zoals Floris v Bommel of wat sportiever zoals Lanvin. Hugo Boss of Hans Ubbink colbair erover en done. Alleen shirtje js iets waar groot de merk op staat en rest niet. Moet het combineren en niet dan zo'n gucci petje, adidas broek, of armani broek en gcci riem en gucci sneakers enzo doen dat is echte tatta dan.

Is gewoon old English.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Een van de lelijkere modellen van Plein. Nieuwe collectie is al helemaal niet moeders mooiste. Tevens moet je in de Outlet Store kijken. Soms toch stuk goedkoper! Zelf ook al een aantal gehaald daar en ook een jeans. 1 ding is zeker dst het een top Zwitsers merk is!

Nieuwe ben ik ook niet kapot van.
Zelf von ik deze toch wel ok.
En moet zeggen dat Plein ook qua maat goed te dragen is ;)

Licht eraan. Moet geluk hebben ermee. En je moet het ook leuk combineren. Met een nice jeans. Bijv van Balmain. strakke riem erin. Classy shoes zoals Floris v Bommel of wat sportiever zoals Lanvin. Hugo Boss of Hans Ubbink colbair erover en done. Alleen shirtje js iets waar groot de merk op staat en rest niet. Moet het combineren en niet dan zo'n gucci petje, adidas broek, of armani broek en gcci riem en gucci sneakers enzo doen dat is echte tatta dan.

:gay:

klopt, maar dit is dan ook gelijk 1000000x zo duur, lees: prada, gucci, hermes, dior etc.

dan betaal je al gauw 300/400 euro voor een tshirt zonder logo of iets erop

Terug
Naar boven