Vihae
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel is een shirtje cadeau gekregen.Schrok me rot toen ik prijskaartje zag.
300- Merk philip Plein
Hou wel van een mooi shirtje,,, maar 300
oh dit was hem trouwens>>>>

Tja je zal maar zo'n merk neerzetten en ze voor 30 cent in china laten maken![]()
Denk je dat de shirtjes van 300 euro door lui worden gemaakt die 2k per maand verdienen ofzo?

Zijn meestal de onzekere mensen die met (té) dure kleding lopen.
Was ook onderzoek naar.
Was ook onderzoek naar.
Was ook onderzoek naar.

haha liever onzeker en huge dan onzeker en geen geld![]()

Denk dat diegene die ze letterlijk in elkaar flansen, 2 roepie's verdienen.
---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------
Mee eens.Maar dat wordt ook over personen gezegd die aan bodybuilding doen.......
(En dan de voornamelijk de groep aas gebruikers)
---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------
Toch was het een mooi shirtje.De kop zijn allemaal swarovski steentjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Outlet is toch ouwe meuk man en absurde maten, stelletje merkgeile. Kijk dat lettertype nou, als daar iets anders had gestaan kopen ze het nooit.
Frappant hoe mensen met echte klasse en stijl(daar hoor ik niet bij) altijd logoloos lopen.
Outlet is toch ouwe meuk man en absurde maten, stelletje merkgeile. Kijk dat lettertype nou, als daar iets anders had gestaan kopen ze het nooit.
Frappant hoe mensen met echte klasse en stijl(daar hoor ik niet bij) altijd logoloos lopen.
Een van de lelijkere modellen van Plein. Nieuwe collectie is al helemaal niet moeders mooiste. Tevens moet je in de Outlet Store kijken. Soms toch stuk goedkoper! Zelf ook al een aantal gehaald daar en ook een jeans. 1 ding is zeker dst het een top Zwitsers merk is!

Licht eraan. Moet geluk hebben ermee. En je moet het ook leuk combineren. Met een nice jeans. Bijv van Balmain. strakke riem erin. Classy shoes zoals Floris v Bommel of wat sportiever zoals Lanvin. Hugo Boss of Hans Ubbink colbair erover en done. Alleen shirtje js iets waar groot de merk op staat en rest niet. Moet het combineren en niet dan zo'n gucci petje, adidas broek, of armani broek en gcci riem en gucci sneakers enzo doen dat is echte tatta dan.