AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Die 80-400 schijnt erg goed en praktisch in gebruik te zijn. Maar je mist dan wel wat lichtsterkte natuurlijk. Check anders ook PhotoZone voor betrouwbare tests.

Kleine toevoeging: De AF van die lens is zo traag als dikke stront dus als je graag bewegende beelden schiet een no go :thumbdown:
En als je graag insecten schiet met de 60mm bedenk dan dat je een erg korte werkafstand hebt, ik heb er ervaring mee.

Kijk trouwens ook eens naar de Sigma 100-300 F4, sneller, lichtsterker en goedkoper dan de 80-400VR, je mist alleen wel de VR.

Op fredmiranda.com: Specialized in digital cameras, photoshop actions, and digital darkroom staan ook interessante reviews.

Ik heb nu em nu 2 dagen..

De HTC TyTn 2:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap niet dat mensen nog voor een telefoon zoals de Nokia N95 gaan. Dit toestel is het meest schitterende toestel dat ik ooit heb gezien. Super interne GPS ontvanger, die het zelfs binnenshuis doet. Kan mijn externe tomtom gps adapter niet aan tippen. Snel, windows mobile die perfect werk. Accu gaat lang mee. Handig toetsenbord wat je kunt uitschuiven. Zelfs de camera die erop zit (3mp) is goed.

Toetsenbord lijkt me wel uber relaxt... Wat heb je aan internet zonder handig toetsenbord... Aan de andere kant, dat internet schiet toch niet op!

De HTC TyTn 2:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik snap niet dat mensen nog voor een telefoon zoals de Nokia N95 gaan. Dit toestel is het meest schitterende toestel dat ik ooit heb gezien. Super interne GPS ontvanger, die het zelfs binnenshuis doet. Kan mijn externe tomtom gps adapter niet aan tippen. Snel, windows mobile die perfect werk. Accu gaat lang mee. Handig toetsenbord wat je kunt uitschuiven. Zelfs de camera die erop zit (3mp) is goed.

Ik ga er nog even diep over nadenken voor ik in november de knoop door moet hakken.

Zelda : TyTN2 (uitgesprokken als titten 2 oftewel t**ten 2 :o ) is echt wel overwegen waard. Ik wilde enkel phone om te bellen en vind he tnu toch wel cool zo'n pda/phone/internet ding.

De HTC TyTn 2:

Je brengt me aan het twijfelen.

benchMarc is altijd lyrisch over de zaken die hij zelf heeft :D Die TyTN II ziet er trouwens wel fraai uit maar is wel een echte PDA en dus een stuk zwaarder dan een N95.

Voor degenen die interesse hebben, GSMWeb heeft een mooie aanbieding in combo met een T-Mobile abonnement. Relax 150 (2 jaar) en hoger ben je vanaf € 117,- kwijt voor het toestel, minder als je een hoger plan aanschaft. 50% korting op de abonnementskosten het eerste jaar maar wel een Pocket Internet Totaal abonnement verplicht er bij als je voor deze prijs wil kopen.

sl048 GSMWEB.NL aanvraag <p>T-Mobile MDA Vario III </p> icm T-Mobile Relax abonnement. Altijd de laagste Prijs!

De HTC TyTn 2:

waar gekocht?

benchMarc is altijd lyrisch over de zaken die hij zelf heeft :D Die TyTN II ziet er trouwens wel fraai uit maar is wel een echte PDA en dus een stuk zwaarder dan een N95.[/url]
Natuurlijk ben ik lyrisch over zaken die ik zelf koop. Ik koop namelijk alleen maar goed spul, anders koop ik het niet. De enige keren dat ik spijt heb gehad van een aankoop was bij de Sennheiser PMX 200. Die beter zou zijn dan de PMX 100 maar dat niet was. Toch maar een PMX 100 gekocht.

Hij is 70gram zwaarder, maarja, dat moet voor ons trainende lui toch niet merkbaar zijn ;)

Bij T-mobile. Gewoon m'n abbo verlengd.

Je begrijpt best wat ik bedoel aangaande dat gewicht ;) PDA's zijn handig maar niet in alle gevallen even handig om mee te nemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
heb deze al een tijd terug besteld, maar nog steeds niet binnen :(

Ik zit een beetje te twijfelen over die koptelefoon die EricR hier laat zien.. Best handig, maar eigenlijk ben ik ook wel blij met mijn dopjes.. Draadloze dopjes, die zou ik per direct bestellen!

Je begrijpt best wat ik bedoel aangaande dat gewicht ;) PDA's zijn handig maar niet in alle gevallen even handig om mee te nemen.

Ach, ik heb er geen last van. Ben dan ook heel wat gewend. Ik draag dit kreng ook nog altijd met me mee.

Ook zo'n aankoop die nog steeds perfect is trouwens ;)

mooi speelgoedjes weer....

Terug
Naar boven