Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik niet! Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg, jammer dat dingen altijd anders overkomen wanneer je ze op internet zegt dan in het echt.
krijgek boze smsen terug terwijl ik het gans anders bedoelde
Mijn goede voornemens voor 2008 zijn oa minder geld uitgeven dus moet ik vlug nog alles opdoen wat ik verdien nu het nog kan
toch?daar hebben we dan ook de emoticons voorBen ik niet! Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg, jammer dat dingen altijd anders overkomen wanneer je ze op internet zegt dan in het echt.

' gebruiken.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Een imagetank van 80 Gb. Handig om op vakantie foto's en files op te slaan.

Die DSLR komt er vanzelf wel, ga nu eerst Spielberg 2 spelen in Praag.SparenDie DSLR komt er vanzelf wel, ga nu eerst Spielberg 2 spelen in Praag.
Veel plezier in Praag!Nou je hoeft heus niet zo op te scheppen dat je zo rijk bent kapitalist.Veel plezier in Praag!
Nou je hoeft heus niet zo op te scheppen dat je zo rijk bent kapitalist.Veel plezier in Praag!

(i-net via provider en via WiFi)Voor mijn trip naar Spanje ben ik mij aan het oriënteren op 3 objectieven:
AF S Tele Nikkor 300/4.0 IF ED
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nikon AF-D 80-200 F2.8 77S
AF D VR 80-400/4.5-5.6 ED
En deze komt sowieso
Nikon AF Micro Nikkor 60 mm / 2,8 D