AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

150 eurotjes maar :D

Ben ik niet! Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg, jammer dat dingen altijd anders overkomen wanneer je ze op internet zegt dan in het echt.

had ik ook soms met smsen :o krijgek boze smsen terug terwijl ik het gans anders bedoelde :eek:
morgen weer gaan werken en sparen voor een lekker dure digitale compact camera :D Mijn goede voornemens voor 2008 zijn oa minder geld uitgeven dus moet ik vlug nog alles opdoen wat ik verdien nu het nog kan :D toch?

Misschien wat minder slowchatten graag, zo langzamerhand verandert ieder topic in zo'n topic.

Een imagetank van 80 Gb. Handig om op vakantie foto's en files op te slaan.

mooie aankoop. Zit ook te denken aan zoiets maar het begint bij een camera. Heb je even een geweldige compactcamera gekocht van 550 euro dan merk je dat je eigenlijk wel nog een reservebatterij nodig hebt die dan ook weer eens 40 euro kost of meer, en wat ben je nu met je oude geheugenkaartje van 512 MB als je 12 MP hebt ofzo? Dus moet je dan ook alweer een nieuw kaartje kopen van 4 GB wat dus ook weer 65 euro kost. Dan merk je dat je op vakantie toch heel wat meer foto's wilt trekken op hoge resolutie en dan is een imagetank dus toch wel aan te raden waar je dus weer +/- 150 euro aan kwijt bent en je kostbare camera moet natuurlijk in een hip zakje van 20 euro zodat het makkelijker te dragen is en beter te beschermen is.

Eigenlijk kostte je fototoestel 550 euro wat er nog "net" door kon maar dan werd het uiteindelijk wel 825 euro..
misschien ga ik toch een modelletje lager moeten kiezen dan die canon powershot G9 die ik op het oog heb :D

I-TR091907_160608.main.jpg

I-TR091907_160716.main.jpg

Twee paar Rockport schoenen. Achterlijk duur in Nederland dat merk, achterlijk goedkoop in de USA. Adviesprijs is daar overigens niet veel lager dan hier maar in de USA prijzen ze dit merk nog wel eens af. Hier amper.

Ga nou sparen voor die DSLR Eric! :D

Gaar, niet werkend plaatje verwijderd (+ reacties).

Voor mijn trip naar Spanje ben ik mij aan het oriënteren op 3 objectieven:

AF S Tele Nikkor 300/4.0 IF ED

Nikon AF-D 80-200 F2.8 77S

AF D VR 80-400/4.5-5.6 ED

En deze komt sowieso
Nikon AF Micro Nikkor 60 mm / 2,8 D

Nou.. eigenlijk ben ik redelijk ouderwets in veel dingen. Een telefoon is om te bellen verder niet.

Maargoed sinds ik woon-werk verkeer voorlopig met de trein wil gaan doen en ik me toch wel wil amuseren..

Zowel mijn eigen contract als dat van mijn vriendin liep af en na wat aanbiedingen van de provider zelf en overgehaald te zijn door collega's toch maar gezwicht. Mijn vriendin vond het toestel ook onwijs vet dus..

2x aangeschaft..

HTC p4550/tynt II/kaiser .. whatever..

kan ik bellen en wat internetten.. en verder zal het me wel wat ie allemaal kan ;) (i-net via provider en via WiFi)

Schitterende Smartphone! Ik kan niet meer zonder de mijne, heeft wel veel gekost maar it's worth it:p

Heb geen idee hoe schitterend het is en word en zal zijn. Heb een van mijn collega's zijn 4550 in handen gehad en even doorgesproken wat het ding allemaal kan. Ben erg benieuwd.

Voor mijn trip naar Spanje ben ik mij aan het oriënteren op 3 objectieven:

AF S Tele Nikkor 300/4.0 IF ED

Nikon AF-D 80-200 F2.8 77S

AF D VR 80-400/4.5-5.6 ED

En deze komt sowieso
Nikon AF Micro Nikkor 60 mm / 2,8 D

Die 80-400 schijnt erg goed en praktisch in gebruik te zijn. Maar je mist dan wel wat lichtsterkte natuurlijk. Check anders ook PhotoZone voor betrouwbare tests.

86974-p.jpg

Mijn vriendin ook maar een paar schoenen gegeven. Ik 2 paar, zij 1. Mooie verhouding :D

Terug
Naar boven