AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Is ook niks mis mee, ik heb ook cruijfjes doe die altijd tijdens uitgaan aan haha.

Precies dat, als ik wil shinen pak ik andere :P

Totaaaaal offtopic maar zat ff op dumpert en daar staat die video van die Dave Roelvink in de jacuzzi getting a BJ van die rijke chick. Kansloos haha

Totaaaaal offtopic maar zat ff op dumpert en daar staat die video van die Dave Roelvink in de jacuzzi getting a BJ van die rijke chick. Kansloos haha

Wel een lekkere chick volgens mij ! Wel zwaar kansloos van beide partijen...

Jammer dat je er niks van kan zien had Dave wel lekker gepepen willen zien worden mmm

Jammer dat je er niks van kan zien had Dave wel lekker gepepen willen zien worden mmm

I-know-that-feel-bro-blank.jpg

OWC is vast net zo goed, kon het wat goedkoper krijgen bij Crucial en had ook veel goede reviews erover gezien.

Ik merk een duidelijk verschil, zelfs als maar een deel RAM gebruikt wordt. De kans dat je ergens een bottleneck krijgt is ook veel minder. Ik vind het zeker het geld waard.

Leuk weetje trouwens: DBB gaat weer upgraden naar een nieuwe server, deze keer met 128GB RAM :)
Hier ook eens naar gekeken:
https://www.varnish-cache.org/
?

mb66957917-mini-paraplu-2.jpg

Want het regent hier als de t*ring

Terug
Naar boven