chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Heb ook H&M instappers hoor is opzich niks mis mee goedkope schoenen![]()
Is ook niks mis mee, ik heb ook cruijfjes doe die altijd tijdens uitgaan aan haha.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook H&M instappers hoor is opzich niks mis mee goedkope schoenen![]()
Is ook niks mis mee, ik heb ook cruijfjes doe die altijd tijdens uitgaan aan haha.
Totaaaaal offtopic maar zat ff op dumpert en daar staat die video van die Dave Roelvink in de jacuzzi getting a BJ van die rijke chick. Kansloos haha

Precies dat, als ik wil shinen pak ik andere![]()
Totaaaaal offtopic maar zat ff op dumpert en daar staat die video van die Dave Roelvink in de jacuzzi getting a BJ van die rijke chick. Kansloos haha

Wel een lekkere chick volgens mij ! Wel zwaar kansloos van beide partijen...

Precies dat, als ik wil shinen pak ik andere![]()
Jammer dat je er niks van kan zien had Dave wel lekker gepepen willen zien worden mmm
Zou mooi zijn, ben benieuwd naar het antwoord.Gaan die 15sec wachttijden dan ook omlaag wanneer je een nieuwe zoekopdracht doet?
Even topic ontdoen van hoog oestrogeen gehalte.
Zou mooi zijn, ben benieuwd naar het antwoord.
Goeie vraag trouwens.

We zullen het testen en kijken of het in elk geval naar beneden kan. Het is wel nodig om misbruik te voorkomen.Gaan die 15sec wachttijden dan ook omlaag wanneer je een nieuwe zoekopdracht doet?
We zullen het testen en kijken of het in elk geval naar beneden kan. Het is wel nodig om misbruik te voorkomen.

Hier ook eens naar gekeken:OWC is vast net zo goed, kon het wat goedkoper krijgen bij Crucial en had ook veel goede reviews erover gezien.
Ik merk een duidelijk verschil, zelfs als maar een deel RAM gebruikt wordt. De kans dat je ergens een bottleneck krijgt is ook veel minder. Ik vind het zeker het geld waard.
Leuk weetje trouwens: DBB gaat weer upgraden naar een nieuwe server, deze keer met 128GB RAM![]()
Specifiek voor de search kan je volgens mij beter Sphinx gebruiken (als dat niet al draait
). Werkt als een trein.[Link niet meer beschikbaar]Je kan toch ook max 10 zoekopdrachten in 5 min doen?
Of ieder geval het limiet er af voor elite members![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Donderdag ophalen![]()

speed/street(weet nooit het verschil) triple altijd goed man, gruwelijke bikes![]()
Helaas heb ik na donderdag nog maar een weekje vakantie en het wordt volgens mij bagger weer. Dus veel rijden zit er nog niet in