AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jammer dat het geen whiskywedstrijdje is :(

Heheh, niet zoveel bijzonders hoor... Maar kom :D

34oauck.jpg

Zet het er even bij omdat het precies een wat lamme foto is;
Lagavulin 16yo - Big Peat - Ardbeg Uigeadail - Birnie Moss - Laphroaig 10yo - Highland Park 12yo (bijna leeg :() - Glenfiddich 15yo - Jura Superstition
2hf5njq.jpg

Glenmorangie 10yo - Aberlour A'Bunadh batch #34 - Talisker - Nikka Red - Cragganmore 12yo - Mekhong - Glengoyne 10yo

Ik weiger om het laatste van die Nikka zomaar leeg te drinken omdat ie zo lekker is :p De Cragganmore is nog niet open; was een cadeau en weet nog dat ik die niets vond. Heb ook nog Grant en Jameson staan, maar gebruik die vooral voor irish coffee.
Wat heb jij in je kastje?

34oauck.jpg

Lagavulin 16yo - Big Peat - Ardbeg Uigeadail - Birnie Moss - Laphroaig 10yo - Highland Park 12yo (bijna leeg :() - Glenfiddich 15yo - Jura Superstition
2hf5njq.jpg

Glenmorangie 10yo - Aberlour A'Bunadh batch #34 - Talisker - Nikka Red - Cragganmore 12yo - Mekhong - Glengoyne 10yo

Ik weiger om het laatste van die Nikka zomaar leeg te drinken omdat ie zo lekker is :p De Cragganmore is nog niet open; was een cadeau en weet nog dat ik die niets vond. Heb ook nog Grant en Jameson staan, maar gebruik die vooral voor irish coffee.

Mooie verzameling gozer! Welke vind je de whisky met de beste prijs/kwaliteit verhouding? En welke vind je gewoonweg het lekkerste?

Mooi flesje maar net zoals de Ambassador van Diplomatico nog amper meerwaarde. Heb ook duurdere flessen gedronken maar er zit vanaf een bepaalde klasse niet veel onderscheid meer tussen de meeste rums. Een Malecon van 15 jaar is bijvoorbeeld niet minder dan een Zacapa 23 jaar maar wel de helft goedkoper.

Ging eerst ook op zoek naar de exclusievere rums maar buiten dat ze meestal lastiger te vinden zijn is het toch ook wel prettig dat je niet helemaal leegloopt als je per maand soms 2 flessen weg tikt. Na de zomer nok ik daar wel weer mee overigens, dan haal ik niet eens 1 fles binnen 4 maanden.

Verse Maxies Shady... Al eens zelf gemaakt via nike.com?

Jep heb ik ook ;)
Ga dat overigens niet meer doen, vond het de meerwaarde niet waard en de kleuren in het echt verschillen lichtjes van de kleuren op de site.
Ik had bijvoorbeeld grijs aangevinkt, maar in het echt wijkt het af richting beige, beetje jammer.

Mooie verzameling gozer! Welke vind je de whisky met de beste prijs/kwaliteit verhouding? En welke vind je gewoonweg het lekkerste?
Richt me momenteel dan ook vooral op de bang for buck whisky... Heb een periode redelijk wat geld uitgegeven aan 'exclusievere' flessen die uiteindelijk - zoals Ericr ook zegt over rum - de centen niet waard zijn.

Aberlour 10yo, Highland Park 12yo en die Talisker vind je in elke supermarkt, kosten niet veel als het over whisky gaat en staan bij mij praktisch altijd in de kast. En smaken verschillen, maar voor mij kan nog steeds niets tippen aan Ardbeg 10 of Glengoyne 10 en heb nochtans al heel wat geproefd :p

Sinds vandaag in huis.
Nog maar m'n 3e single malt, na Tallisker & Bowmore. Ben benieuwd!
glenkinchie12yearold-singlemaltwhisky.jpg

Beter kijken jullie uit met al dat drugs(gif)..

Ik heb wijn op me kamer staan :o

• Like
Waarderingen: mat

34oauck.jpg

2hf5njq.jpg

Goed spul!

Vind zelf die A'Bunadh en Lagavulin erg lekker.

• Like
Waarderingen: mat
el1a2h.jpg

ook nog ff AC4 bestellen, aangezien het toch weer zga winter is

15 eu voor een gebruikte game :roflol:

Gamen :roflol:

Werkt gewoon prima , dus waarom niet?

Leuk spel, enjoy !

ik zie toch echt ac 3 staan:P

Terug
Naar boven