AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Lekker, ik heb ook 8Gb had het idee dat ik dit niet zo nodig heb.
Bij mijn imac van 2011 wil ik wel binnenkort de harde schijf vervangen voor een SSD.
Mijn macbook pro en air hebben beide SSD en zijn zoveel sneller dan. Misschien dan ook wat geheugen erbij.
Een SSD of zoals ik heb een Fusion Drive is echt de beste upgrade voor elke pc/mac die je kan doen idd. Programma's die in minder dan een seconde openen is gewoon heerlijk. Sneller opstarten van het systeem is ook mooi. De geheugen upgrade geeft dan weer meer ruimte om veel tegelijk te doen zonder een bottleneck te krijgen. Op de Crucial site kan je handig zien welke upgrades je kan doen.

Kan je sneller een BSOD verwachten :rolleyes:

Als ik mijn geheugen wil upgraden ben ik voor 8 gig al 1300 euro kwijt :sad:

Als afwisseling op alle pc praatjes hier:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

1zgq7ly.jpg

Lekker kleurrijk en dan vond ik die van mij al gedurft :p

Vind je die Jimmy Choo's gedruft?:P Is een basic bordeaux rode sneaker? Niks geks aan toch.

Deze Valentino's die ik pas heb gehaald vind ik wel gedruft:

(Post foto zo, kan niet via tapatalk -,-)

Naja not everybody is amused by them :P Maja ik vond ze wel hip haha.

Een SSD of zoals ik heb een Fusion Drive is echt de beste upgrade voor elke pc/mac die je kan doen idd. Programma's die in minder dan een seconde openen is gewoon heerlijk. Sneller opstarten van het systeem is ook mooi. De geheugen upgrade geeft dan weer meer ruimte om veel tegelijk te doen zonder een bottleneck te krijgen. Op de Crucial site kan je handig zien welke upgrades je kan doen.
Ga binnenkort maar eens bestellen.
Waarom Crucial en niet OWC/macupgrade?
http://macupgrade.eu/catalog/ssd-c-124.html

Laatst bewerkt:
meer ram in je bak dan je gebruikt heeft iig geen enkel voordeel kwa prestaties
ssd is zeker een aanrader voor elke pc/laptop als je er ooit mee gewerkt hebt kun je echt niet meer zonder

Nice JDonkers! Ook bij Shoebaloo zeker, zag ze staan indd :D

Nice JDonkers! Ook bij Shoebaloo zeker, zag ze staan indd :D

Nee dit keer eens naar De Rodeloper geweest in Den Haag. Shoeba heeft ze idd ook. Berens in Tilburg meen ik ook. (Niet zeker!)

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Wat een bullshit.. Tuurlijk heeft meer RAM meerwaarde als je meerdere applicaties tegelijk draait.

Eigenlijk heeft die wel gelijk, het ingebruikte geheuge blijft in idle mode. Pas als je zwaardere apps gaat draaien en meerdere tegelijk dan is een grotere geheugen rendabel. Dan zal je de snelheid merken. Maar use je alleen het www en een keer een Excel/Word voor werk en administratie dan boeit het geen reet of je 8/16/32gb erin hebt zitten. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens boven de 3-4gb uitkomen incl de OS.

Wat een bullshit.. Tuurlijk heeft meer RAM meerwaarde als je meerdere applicaties tegelijk draait.

bullshit? lees je wel wat ik zeg?
meer dan je GEBRUIKT is overbodige luxe..
als je meerdere aplicaties tegelijk open hebt staan maak je er dus wel gebruik van pipo

Fijn deze discussie maar mijn vraag ging over verschil crucial en OWC.

Ga binnenkort maar eens bestellen.
Waarom Crucial en niet OWC/macupgrade?
http://macupgrade.eu/catalog/ssd-c-124.html
OWC is vast net zo goed, kon het wat goedkoper krijgen bij Crucial en had ook veel goede reviews erover gezien.

meer ram in je bak dan je gebruikt heeft iig geen enkel voordeel kwa prestaties
ssd is zeker een aanrader voor elke pc/laptop als je er ooit mee gewerkt hebt kun je echt niet meer zonder
Ik merk een duidelijk verschil, zelfs als maar een deel RAM gebruikt wordt. De kans dat je ergens een bottleneck krijgt is ook veel minder. Ik vind het zeker het geld waard.

Leuk weetje trouwens: DBB gaat weer upgraden naar een nieuwe server, deze keer met 128GB RAM :)

Nee dit keer eens naar De Rodeloper geweest in Den Haag. Shoeba heeft ze idd ook. Berens in Tilburg meen ik ook. (Niet zeker!)

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Eigenlijk heeft die wel gelijk, het ingebruikte geheuge blijft in idle mode. Pas als je zwaardere apps gaat draaien en meerdere tegelijk dan is een grotere geheugen rendabel. Dan zal je de snelheid merken. Maar use je alleen het www en een keer een Excel/Word voor werk en administratie dan boeit het geen reet of je 8/16/32gb erin hebt zitten. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid niet eens boven de 3-4gb uitkomen incl de OS.

Rode loper had flinke kortingen toch ? Hoe zit dat met de Lanvins ? Wil binnenkort weer paar nieuwe Lanvins halen :)

Terug
Naar boven