AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Haha ik zat nog de 55 inch te overwegen maar toen ik deze in auto deed pastte hij maar net :roflol:

Heb netflix er op gezet en ingesteld op Amerikaanse versie, daar hebben ze ook 3D films, 3D is echt fijn kijken op lg

Nu nog een Xbox one en nieuwe versterker..

Haha ik zat nog de 55 inch te overwegen maar toen ik deze in auto deed pastte hij maar net :roflol:

Heb netflix er op gezet en ingesteld op Amerikaanse versie, daar hebben ze ook 3D films, 3D is echt fijn kijken op lg

Hoe heb jij hem op de amerikaanse versie gekregen??? (Desnoods in pm)

Ja ik vind 3D kijken ook prettig op de lg, de brillen wegen bijna niets.

LOL wat , man ga lekker een eind fietsen, je heb het weer leuk jou kant op getrokken bijna kudos... ik wou echt dat het is een keer normaal kon bij jullie ! overigens kan het wel gewoon NORMAAL bij mij mits het van beiden kanten komt, en dat is nou net het probleem !! Ben jij Sander dan ? sorry ik dacht dat dat Sky was.... dan voeg ik je ASAP toe maat :cool:

Hahahahhahahahahahhahahah kaolo ray

Snap ik, in een yaris
:trollface:

2331778-a.jpg

Intel 530 mSata 240gb :cool:

de 60gb werd toch echt te klein. Komt op een zeer ongelegen moment nu ik mn laptop nodig heb voor studie opdrachten, maar het moet maar..

2 4kg kettlebels van de dekamarkt :D en de broek ook... Top producten weer..
KETTLEBELLLLL.jpg

Snap ik, in een yaris
:trollface:

Ach ik had ook met de aanhanger kunnen gaan en een 80 inch kunnen halen, gewoon omdat het kan

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Hoe heb jij hem op de amerikaanse versie gekregen??? (Desnoods in pm)

Ja ik vind 3D kijken ook prettig op de lg, de brillen wegen bijna niets.

DNS aanpassen, kost 4 euro per maand.. Zijn ook gratis dns codes maar dat werkt niet altijd.

Hoop dat 9 september ook nieuwe apple tv aangekondigd wordt die hevc en 4k/3d ondersteunt dan kan ik die op amerikaans en tel op nl zetten :o

Ugh, teveel gedoe. Ik wacht wel ff tot de programmeur van popcorntime-raspberry pi terug is van vakantie om het compatible te maken met de pi.

image1xl.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wahl-lithium-ion-all-in-one-shaver-and-trimmer-sterling-09854-624-400x400-imadjyshcaycqn6j.jpg

Terug
Naar boven