- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Haha ja!
Nu nog schoenen, maar dat komt nog wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verliefd! Ging eigenlijk eerst sparen en pas volgend jaar een nieuwe fiets kopen...
Ach ja![]()

Haha ik zat nog de 55 inch te overwegen maar toen ik deze in auto deed pastte hij maar net
Heb netflix er op gezet en ingesteld op Amerikaanse versie, daar hebben ze ook 3D films, 3D is echt fijn kijken op lg
Nu nog een Xbox one en nieuwe versterker..
(Desnoods in pm)Hoe heb jij hem op de amerikaanse versie gekregen(Desnoods in pm)
Ja ik vind 3D kijken ook prettig op de lg, de brillen wegen bijna niets.

En nog leren fietsen.
LOL wat , man ga lekker een eind fietsen, je heb het weer leuk jou kant op getrokken bijna kudos... ik wou echt dat het is een keer normaal kon bij jullie ! overigens kan het wel gewoon NORMAAL bij mij mits het van beiden kanten komt, en dat is nou net het probleem !! Ben jij Sander dan ? sorry ik dacht dat dat Sky was.... dan voeg ik je ASAP toe maat![]()
Haha ik zat nog de 55 inch te overwegen maar toen ik deze in auto deed pastte hij maar net
Heb netflix er op gezet en ingesteld op Amerikaanse versie, daar hebben ze ook 3D films, 3D is echt fijn kijken op lg
Nu nog een Xbox one en nieuwe versterker..

Hoe heb jij hem op de amerikaanse versie gekregen(Desnoods in pm)
Ja ik vind 3D kijken ook prettig op de lg, de brillen wegen bijna niets.

Ach ik had ook met de aanhanger kunnen gaan en een 80 inch kunnen halen, gewoon omdat het kan

ja
en iemand die uit de achterbak leunt om de aanhanger vast te houden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verliefd! Ging eigenlijk eerst sparen en pas volgend jaar een nieuwe fiets kopen...
Ach ja![]()