MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

NMX238V_mx.jpg

Jouw schoen lijkt op een stuk taart

49ub850v.jpg

Lg 49 inch 4k tv

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paar b&w cm1

Vond oude serie mooier dan nieuwe dus voor prikkie een nieuw paar nog gekocht..

Doe maar rijk!

Me vissenbak waar ik nu al 3 dagen mee bezig ben :) na meer 3dagen water ruimen :o de vissen kunnen straks weer over..
VISSENbak.jpg

wat een luizenleventje heb jij toch ook he ree

Heb hem sinds maandag binnen en het is echt een top telefoon!

Voor invites stuur even een PB.
Heb er nog 3 in de aanbieding

met welke receiver stuur je ze aan
mooie aanwinsten zo!

Nog een oude sr8200 haha

Ga waarschijnlijk een pm7005 aanschaffen mits de interne dac van de tv niet hoorbaar mindere kwaliteit is. Anders wordt het een marantz melody stream (als die genoeg vermogen kan leveren) of een pm7004 met losse dac die 2 optical inputs heeft (1 voor tv en 1 voor Apple tv om muziek te streamen).

---------- Toegevoegd om 07:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:55 ----------

Jelly... bah! Droom al een tijdje van ene mooi paar B&W's. Enjoy!

Haha ze zijn nu een stuk goedkoper te krijgen nu nieuwe serie uit is..

Moet wel zeggen dat voor t formaat er nog behoorlijk wat bass uit komt en dan zijn ze nog niet eens ingespeeld.

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

Ze waren in aanbieding :sad:

Tv heb ik ook voor 1200 weten te krijgen

Weet ik niet, heb ze nog niet aan gehad. Romaleos bevallen me ook goed hoor, maar eigenlijk te wijd voor mijn voeten, terwijl ik met adidas dan meer contact met de grond voel.

Ok dan! Weet zelf niet of ik brede voeten heb.... weet niet wat de norm voor ''breed'' is :D Afijn, ik zal het wel voelen/zien wanneer ik ze komende week binnen heb... verwacht maandag of dinsdag.

En dit is een gaaf apparaat! :)

Terug
Naar boven