MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ga ff lekker in je hoek zitten janken dat mods je lastig vallen anders.
ja joh
ik heb nooit gezegd dat ze me lastig vallen ,in tegen deel zelfs, ik mag teremendes erg graag , dus !
Iemand verstand van dashcams ? Denk eraan om deze te kopen : http://www.bol.com/nl/p/incarvideo-...d-camera-1080p-gps-g-sensor/9200000017125573/ maar vind het lastig, de keuze is reuze
Prima ding.

zit ook naar zown ding te kijken. Gps is wel leuk voor snelheid en locatie, automatisch opnemen bij beweging ook handig, night vision moet je ook hebben
inderdaad
Waarom wil je een dashcam?
Specs zien er wel leuk uit.
omgekeerde bewijslast

en leuk hebbedingetje

ja joh
ik heb nooit gezegd dat ze me lastig vallen ,in tegen deel zelfs, ik mag teremendes erg graag , dus ! Prima ding.

heb je er ook een Ray ?

inderdaad omgekeerde bewijslast en leuk hebbedingetje heb je er ook een Ray ?
Me buurman heeft er toevallig een en van wat ik gezien heb, is het een top dingetje voor wat het moet doen...
Ben je je eigen post al vergeten? :o
aanvallen is toch niet lastig vallen , maar goed , ik laat het hier bij. gaat jou toch alleen maar om een reactie van mij en zo blijven we aan de gang... zou leuk zijn als je is een keer gewoon normaal reageert, maar dat zit er denk ik niet in , erg jammer.. toch nog een langdradig gelul best leuk, ik ga maar meteen roken wordt het nog leuker...:joint::hornyna:

Me buurman heeft er toevallig een en van wat ik gezien heb, is het een top dingetje voor wat het moet doen... aanvallen is toch niet lastig vallen , maar goed , ik laat het hier bij. gaat jou toch alleen maar om een reactie van mij en zo blijven we aan de gang... zou leuk zijn als je is een keer gewoon normaal reageert, maar dat zit er denk ik niet in , erg jammer.. toch nog een langdradig gelul best leuk, ik ga maar meteen roken wordt het nog leuker...:joint::hornyna:

Kleinzerig ventje ben je. Er is bij jou namelijk NOOIT een goed antwoord, laat staan een knap gesprek.
Ja ga er nog maar ff roken, is goed voor je :o

Me buurman heeft er toevallig een en van wat ik gezien heb, is het een top dingetje voor wat het moet doen... aanvallen is toch niet lastig vallen , maar goed , ik laat het hier bij. gaat jou toch alleen maar om een reactie van mij en zo blijven we aan de gang... zou leuk zijn als je is een keer gewoon normaal reageert, maar dat zit er denk ik niet in , erg jammer.. toch nog een langdradig gelul best leuk, ik ga maar meteen roken wordt het nog leuker...:joint::hornyna:

Hoi Ree waarom heb je mijn Facebook verzoek (nog) niet geaccepteerd? Groetjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verliefd! Ging eigenlijk eerst sparen en pas volgend jaar een nieuwe fiets kopen...
Ach ja :D

Kleinzerig ventje ben je. Er is bij jou namelijk NOOIT een goed antwoord, laat staan een knap gesprek. Ja ga er nog maar ff roken, is goed voor je :o
LOL wat , man ga lekker een eind fietsen, je heb het weer leuk jou kant op getrokken bijna kudos... ik wou echt dat het is een keer normaal kon bij jullie ! overigens kan het wel gewoon NORMAAL bij mij mits het van beiden kanten komt, en dat is nou net het probleem !!
Hoi Ree waarom heb je mijn Facebook verzoek (nog) niet geaccepteerd? Groetjes
Ben jij Sander dan ? sorry ik dacht dat dat Sky was.... dan voeg ik je ASAP toe maat :cool:

LOL wat , man ga lekker een eind fietsen, je heb het weer leuk jou kant op getrokken bijna kudos... ik wou echt dat het is een keer normaal kon bij jullie ! overigens kan het wel gewoon NORMAAL bij mij mits het van beiden kanten komt, en dat is nou net het probleem !! Ben jij Sander dan ? sorry ik dacht dat dat Sky was.... dan voeg ik je ASAP toe maat :cool:

:o :o Dacht dat ik wel buffer werd bevonden dan Skyblazer(Joshua)

:o :o Dacht dat ik wel buffer werd bevonden dan Skyblazer(Joshua)

blush.gif
Allen je biceps al ;)
het gaat goed komen...

LOL wat , man ga lekker een eind fietsen, je heb het weer leuk jou kant op getrokken bijna kudos... ik wou echt dat het is een keer normaal kon bij jullie ! overigens kan het wel gewoon NORMAAL bij mij mits het van beiden kanten komt, en dat is nou net het probleem !! Ben jij Sander dan ? sorry ik dacht dat dat Sky was.... dan voeg ik je ASAP toe maat :cool:

"Iedereen is gek behalve ik", zegt genoeg over je denk? :D

Niemand wilt mijn facebook :(

Terug
Naar boven