MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

zaterdag 2 truis uit de esprit in gent gaan halen. truis met kappen roeleren!! (it makes me look bigger) en gisterenavond nog 1 besteld op hun website ook omdat ze die niet hadden in de winkel..is toch gratis levering enzo .. :D
vandaag een nudie regular alf dry japan gekocht in de brooklyn in gent. Eerst de slim jim geprobeerd en zelfs een maatje groter maar mijn lichtjes gespierde benen konden het jammer genoeg niet vinden met die broek :( en ik wou dan eens een broek met iets nauwere ppen dus dan maar een andere gekocht in natuurlijk ook dry japan :D Het model is eigenlijk regular fit maar aan de knie-en een beetje een versmalling zodat het een lichte bootcut lijkt, amper merkbaar maar daardoor zit ie lekker fijn aan de benen en kont dus niet baggy ofzo :D al bij al ben ik dus toch enoooorm tevreden teruggekeerd. Wel 99.95 euro kwijt voor de broek en sommigen zeggen dat dezelfde in de man @ work in nederland ligt voor maar 65 euro omdat er een aanbieding is ofzo. Indien iemand dicht bij een man @ work woont ga eens langs en kijk eens na of het idd om hetzelfde model gaat want dat wil ik ECHT niet!!! Ik heb dus de nudie regular alf dry japan voor moest ik dat vergeten zeggen zijn. Gelukkig ben ik hier in oost-vlaanderen toch massas exclusief aangezien ze in gent zelfs alleen maar in de brooklyn enkele nudie modellen verkopen en ik nog maar 1 enkeling zien lopen heb in een nudie en het was dan nog geen dry japan dus me = so heppie :D en vorige week woensdag nog zwarte asics gekocht met zilveren streepjes en rood streepje enzo voor 65 euro in de carrefour :D
geen foto gevonden van de nudie maar is zelfde kleurtje als de slim jim dry japan en staat me geweldig (tot nu toe)
wel foto's van truis:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

P.S. : nee dat ben ik niet, ik draag die truis dan ook omgekeerd zodat ik die kap kan opzetten enz0 jw33t w3l, ugly people have the right to dress in beauty :D

edit: owja bijna vergeten: ik ben dus terug weer veel geld kwijt :D onvoorziene kosten enzo en deze week hopelijk nog eens +500 euro opdoen aan digitale camera + batterijen + hoesje + 4 GB kaartje :D eigenlijk leef ik op het randje van al mijn geld opdoen :D maar met nieuwjaar komen de goede voornemens :D

Alweer kleren gekocht? You little SPENDER!

Moest het verhaal drie keer lezen om te begrijpen (thnx Smurf :() maar ik zal bij de Men at Work gaan kijken voor je. :D

truis :roflol:

hahah ja, daar moest ik ook al om lachen. Het is TRUIEN

Das Belgisch. :S

nee brugs:cool::p

Truis whahah :roflol:

De grap van de dag. :thumbs:

@siroj:
jij hebt geen eelt>je traint niet :o

@sixsmurfer: wat smurf je? moet ik je ff smurfen ofzo?

ik wordt hier zo zwaar gepest dat ik me genoodzaakt voel verdrietig te zijn (tot wanneer ik 100 karma points extra heb *tip*) *sadface* ..

ik wordt hier zo zwaar gepest dat ik me genoodzaakt voel verdrietig te zijn (tot wanneer ik 100 karma points extra heb *tip*) *sadface* ..

Wat ben je toch kwetsbaar en gevoelig, you sweet little emo. :aai:

Ophouden met slowchat nu, voor we weer een mod op ons dak krijgen. :finger:

Terug
Naar boven