Pumped
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
het was een vraag
? <---- vraagteken, betekent dat je een zin in een vragende vorm zet
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het was een vraag
? <---- vraagteken, betekent dat je een zin in een vragende vorm zet
![]()

Dacht ik eerst ook maar hij heeft 't altijd over vrouwen... hijs gewoon metro.
OT: broek, bloesje, handschoenen, spons, deo, eye-make upremover, sojamelk, yoghurtdrink, eieren, sla.
i'm not an oldie yet so dont bederf de pret. Kleren kopen is fun and it makes my hearth shinier than the sun 
zolang je me niet vergelijkt met die MoslimWannaBeFashionGuysWithAWhiteDolce&GabanaRiem,WetHairLooksAndFakeSnobMerken is het goed want zo ben ik dus ECHT niet!!! Ik wil er gewoon deftig uitzien zonder bijbedoelingen en dat alle meisjes op de bus spontaan naar mij(n kleren) kijken is echt wel niet mijn schuld .. *innocent-blik*
Ik wil niet te diepgaand overkomen maar ik krijg echt soms dat verliefdheidsgevoel en overzaligmakend geluksgevoel als ik mooie kleren gekocht heb en ze thuis nog eens napas en dan draag.. mss komt dat wel omdat ik geen vriendin heb. Achja ik loop er dan ook niet bij als een 65+er zoals sommigen op mijn werk die nog maar in de 20 zijn. Als ik 65 jaar ben ga ik "wrs" ook niet meer in zulke kleren kunnen lopen dus ik geniet ervan nu het nog kani'm not an oldie yet so dont bederf de pret. Kleren kopen is fun and it makes my hearth shinier than the sun
on topic:
welke broek? fotoooo!!!!!!

Ondanks dat ik ook gek ben op kleren kopen moest ik hier wel echt lachen![]()

*heart bedoel ik .. soms is mn engels niet zo goed. Gisteren zat ik ook al te twijfelen of "dan" in het engels then of than was .. van niet meer naar school gaan wordt je dom![]()

On topic: g-star polo, g-star witte vest, g-star zwarte vest, le coq sportif schoenen en nu ga ik direct nog ff winkelen in men's fashion vr g-star jas maar of ik hem ga vinden.. das een goei vraag want ben al in de Wo_men@work geweest en nog vele andere winkels maar vond geen enkele mooie jas..
en in gent dragen alle vrouwen le coqs en de mannen dragen asics
g-star rulez!! maar ik heb er nix van 
Heerlijke schoentjes:
http://www.finishline.com/store/images/products/xl14spm43862i.jpg
en wat uitgaans overhemden kan ik even geen foto's van vinden.

yup, vrij diep ook
viel mee.. 99 eurootjes.
overhemden 40 eur per stuk, getailleerd, 1 zwarte en een licht blauwe met lichte stretch.. dus je kan er in groeien![]()
maak es pic van de overhemden, ik mot inspiratie hebben voor mn volgende aankopen 
yup, vrij diep ook
valt idd meemaak es pic van de overhemden, ik mot inspiratie hebben voor mn volgende aankopen
![]()
gewoon bij de jack&jones naar binnen lopen, de selected series, prima overhemden.
een zwarte voor boven de zwarte schoenen, een lichtblauwe voor boven de lichte schoenen, zoek alleen nog een bruine voor bij de bruine schoenen.
tegenwoordig neig ik meer naar merken als Esprit, gstar, dieforit, D&G, etc. Vaak zijn die meer mijn stylow 
gewoon bij de jack&jones naar binnen lopen, de selected series, prima overhemden.
een zwarte voor boven de zwarte schoenen, een lichtblauwe voor boven de lichte schoenen, zoek alleen nog een bruine voor bij de bruine schoenen.
een flashy groene uit de vorige collectie en uit de nieuwe die flashy blauwe en damn die staat me goed
en dat voor maar 10 euro :-0heb ook een bruine, witte en een zwarte ^^ altijd keusvind J&J alleen niet een super merk... tis dat het meeste spul goedkoop is
tegenwoordig neig ik meer naar merken als Esprit, gstar, dieforit, D&G, etc. Vaak zijn die meer mijn stylow
![]()

g-star, blauw, licht verticaal gelijnd, 200euries in de men's fashion
is wel lekkere winkel, direct n kerel die me hielp en veel info gaf en dat meetlintje rond zijn nek vond ik ook wel chic overkomen