XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat ben je toch kwetsbaar en gevoelig, you sweet little emo. :aai:

Ophouden met slowchat nu, voor we weer een mod op ons dak krijgen. :finger:

ik ben geen emo en we sl0wCh4tT333333uh t0Ch niet want het gaat over mijn bijdrage aan dit topic.

i send you a piece from my heart .. it's bleeding now

:D
ben je al naar de man @ work geweest? je moet anders eens zo een super slim kim passen. Eigenlijk is nudie een mannenmerk maar sommige modellen zijn unicoïtus en i loooooooooooooooooooooooooooooooooooooowe nudie!! echt die broek is niet normaal cool gewoon!! zit perfect, is zo mooi dat ik altijd als ik een spiegel of ruit passeer erin moet kijken om te zien hoe mooi ze me wel staat :D Eigenlijk hoop ik dat ze niet te snel gaat afgeven maar dat denk ik ook niet echt. Dry Japan rulezz!! yup alleen dry japan !!! en zou je nog wel mooi staan .. denk ik :D

Nudie Jeans - STRETCH SUPER SLIM KIM (DRY INDIGO[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@siroj:
jij hebt geen eelt>je traint niet :o

Mss is het mijn hand niet? Maar kijk nu naar me eigen hand en daar is ook weinig aan te zien.. Heb na 2 jaar training nog steeds dat het vel aan de 'binnenkant van mijn knokkels' kapot gaat na elke training

nuvi200RF-thumb.jpg

Nu kan ik noooooooooooooit meer verdwalen!!!!!:hedbang:
:grinny:

ik ben geen emo en we sl0wCh4tT333333uh t0Ch niet want het gaat over mijn bijdrage aan dit topic.

i send you a piece from my heart .. it's bleeding now

ben je al naar de man @ work geweest? je moet anders eens zo een super slim kim passen. Eigenlijk is nudie een mannenmerk maar sommige modellen zijn unicoïtus en i loooooooooooooooooooooooooooooooooooooowe nudie!! echt die broek is niet normaal cool gewoon!! zit perfect, is zo mooi dat ik altijd als ik een spiegel of ruit passeer erin moet kijken om te zien hoe mooi ze me wel staat :D Eigenlijk hoop ik dat ze niet te snel gaat afgeven maar dat denk ik ook niet echt. Dry Japan rulezz!! yup alleen dry japan !!! en zou je nog wel mooi staan .. denk ik :D

Nudie Jeans - STRETCH SUPER SLIM KIM (DRY INDIGO[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dude... ga je altijd met dames shoppen enzo? en heb je toevallig ook dezelfde coïtusuele voorkeur als hen? :o

maargoed, ik heb een klein flesje jägermeister gekocht, om ff ontopic te blijven

dude... ga je altijd met dames shoppen enzo? en heb je toevallig ook dezelfde coïtusuele voorkeur als hen? :o

maargoed, ik heb een klein flesje jägermeister gekocht, om ff ontopic te blijven

kaka

mmm ik vorige week baileys maar ze is op :(

ik MOET het niet showen, maar om mn postcount ff wat op te krikken :

nz4ubk.jpg

Dacht ik eerst ook maar hij heeft 't altijd over vrouwen... hijs gewoon metro.

OT: broek, bloesje, handschoenen, spons, deo, eye-make upremover, sojamelk, yoghurtdrink, eieren, sla.

Dacht ik eerst ook maar hij heeft 't altijd over vrouwen... hijs gewoon metro.

OT: broek, bloesje, handschoenen, spons, deo, eye-make upremover, sojamelk, yoghurtdrink, eieren, sla.

die moet je showen he ;)

metro is slang voor gay, komt op zelfde neer dus... :o

Private spice op digitenne..:doggy:

nice shoes, i like.
Waar gekocht en hoeveel kostte ze

kosten normaal gesproken 130/140 euro. Maar kocht ze als actie voor 100 euro :cool: Bij een winkel die ze volgens mij alleen in rotterdam hebben dacht ik, pim doesburg
Maar je kan ze in alle sportwinkels vinden denk ik, alleen betaal je er dan 130/140 euro voor ;)

:jammie:

Terug
Naar boven