XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Een vuilniszak met dode kat om je nek. Definently not worth*

Net het instap model van der Gopro besteld,
kan er daar wel wat(5x +) van gebruiken voor verschillende drones..

en een extra SSD weer..
morgen meer verrassende plaatjes (origineel) :banana:

421171_pb_01.jpg

250GB natuurlijk :p
781816_pb_01.jpg

toit morgen en de groeten

mooi die ssd. Zijn echt top dingen.

Asus ROG Xonar Phoebus geluidskaart
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nog nooit een geluidskaart gehad, altijd onboard gehad, dus niet al te best. Moederbord en CPU ga ik voorlopig niet upgraden (i7 2600 en een beperkt Acer OEM moederbord), omdat het nog steeds snel zat is. Pas wanneer Skylake K processors uitkomen waarschijnlijk (mid 2015 of zo?) heeft het enigszins zin om de boel te upgraden naar verwachting. En daarnaast probeer ik af en toe nog wat muziek te produceren, dus dan is zo'n upgrade toch wel te rechtvaardigen. Het is wel meteen een prijzig high end gamer model (geen specifiek audiofiel/pro-sumer model o.i.d.), maar voor mijn gebruiksdoeleinden prima :)

Ik heb nog nooit een geluidskaart gehad, altijd onboard gehad, dus niet al te best. Moederbord en CPU ga ik voorlopig niet upgraden (i7 2600 en een beperkt Acer OEM moederbord), omdat het nog steeds snel zat is. Pas wanneer Skylake K processors uitkomen waarschijnlijk (mid 2015 of zo?) heeft het enigszins zin om de boel te upgraden naar verwachting. En daarnaast probeer ik af en toe nog wat muziek te produceren, dus dan is zo'n upgrade toch wel te rechtvaardigen. Het is wel meteen een prijzig high end gamer model (geen specifiek audiofiel/pro-sumer model o.i.d.), maar voor mijn gebruiksdoeleinden prima :)

Voor gamen een leuke kaart, maar voor produceren niet zo...

Heb je daar ook een specifieke reden voor? Heb nog nooit mn geluidskaart geupgrade

Zal toch wel iets beter zijn dan de onboard geluids chip :p
maar als je weinig tot niks om geluid geeft, is het in mijn mening wel zonde geld..

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

mooi die ssd. Zijn echt top dingen.

Was eerst een kingston fan,
maar na me eerste fail ssd van kingston ben ik over gestapt naar Samsung :cool:

intel ssd is volgens sommige wel het beste

maar je betaald er wel meer voor

Net het instap model van der Gopro besteld,
kan er daar wel wat(5x +) van gebruiken voor verschillende drones..

en een extra SSD weer..
morgen meer verrassende plaatjes (origineel) :banana:

421171_pb_01.jpg

250GB natuurlijk :p
781816_pb_01.jpg

toit morgen en de groeten

Ben jij zo'n vieze stalker? Die in de zomer met zijn drone allemaal beeld materiaal maakt uit verschillende tuinen.

En dan flink gaan melken? Of zit ik er nu helemaal naast Ray.

Overigens wel een leuke camera! Ik heb de gopro hero 4 black, ben er super blij mee.

Voor gamen een leuke kaart, maar voor produceren niet zo...
Gamen was ook motivatie nummer 1 voor mij. Alles beter dan onboard in ieder geval. Mocht ik ooit weer fanatiek met muziek bezig gaan, dan koop ik gewoon een externe geluidskaart/audio interface.

Ik vind de Crucial mx100 ssd's ook wel aardig. Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe 850 evo en pro varianten van Samsung, schijnt toch wel een verbetering te zijn t.o.v. de 840 serie

Ik spaar al 1jaar voor een go pro, jij hebt er gewoon 5..

Kan je niet gewoon die GoPro overzetten? Of vlieg je ook met 5 tegelijk?

Ik spaar al 1jaar voor een go pro, jij hebt er gewoon 5..
Nee ik krijg er morgen een (om te testen) en als het beeld (IQ) me bevalt komen er waarschijnlijk meer, 5x was wat overdreven ;)
ik heb ook maar 3x drones op het moment..

maar heb de GoPro3 ook al :p
de prijs van deze is natuurlijk een stuk toegankelijker, 129,00Euro.

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Kan je niet gewoon die GoPro overzetten? Of vlieg je ook met 5 tegelijk?

Yup is in principe geen probleem,
maar ik bouw zo af en toe een drone en verkoop u'm dan en dan inclusief cam , maakt de verkoop voor mij wat interessanter..

kan maar met een tegelijk vliegen,. heb het wel is geprobeerd (met 2x dezelfde drones op een kanaal) maar was geen succes :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van Selected Homme, van 149,95 voor 48,50 :engel:

Moet toch een beetje goed voor de dag komen met de kerst he..

Terug
Naar boven