XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Over showen gesproken, volgens mij is die kerel blij om de cameraman te zien :roflol:

waar heb je die gekocht?

Haha je bedoelt de breedte toch? Lengte is natuurlijk aan te geven :p
Zal iets van 10 cm breed zijn of zo?

Volgens mij had ik ooit ook deze besteld, was echt te breed en heel stug, voor enorme gasten gemaakt. Misschien was het een andere maar denk dat dit ding niet echt handig is voor je, agg even afwachten :).

Volgens mij had ik ooit ook deze besteld, was echt te breed en heel stug, voor enorme gasten gemaakt. Misschien was het een andere maar denk dat dit ding niet echt handig is voor je, agg even afwachten :).

Lijkt op 1 die ik ook van daar heb en dat ding is idd verdomd groot. Zit gewoon in de weg tijdens lifts en zo klein ben ik niet.

Ja inderdaad afwachten, volgens mij is de breedte wel standaard en niet ineens extra breed of zo..Ik zie wel ;)

Is gewoon een prima riem. Dingen zijn vaak wel hinderlijk stug nieuw ja maar dat wordt vanzelf minder of je rijdt er even met je auto overheen.

Voldoet verder gewoon aan de afmetingen/specificaties van een riem waar ongeveer de hele krachtsportwereld geen probleem mee heeft dus ik zou ook niet weten waarom jullie denken dat dit een probleem moet zijn. Zelf ook 0,0 probleem mee nu of toen ik net begonnen was met liften.

Misschien dat het een probleem zou kunnen zijn als je heel klein bent met een heel kort torso maar zelfs dan betwijfel ik het nog.

Juist! Beetje bunnyhoppen.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Die hacks detecten ze vrij snel op steam volgensmij, maar het vervelende er ook aan is. Je bent gelijkt gebant op al je steam games die je op dat account heb staan.

Door bhop script ben ik juist een keer gebanned, en je wordt niet op al je games gebanned. alleen op de games van de uitgever ( gebanned op cod = alle cod games gebanned, banned op css = css tf2 hl2 csgo etc.)

laatste ban wave zijn ook allemaal pro's gebanned, goed zo stelletje cheaters echt zielig hoor cheats gebruiken om te winnen van mij mogen ze voor altijd gebanned worden inclusief je inventory kwijt.

laatste ban wave zijn ook allemaal pro's gebanned, goed zo stelletje cheaters echt zielig hoor cheats gebruiken om te winnen van mij mogen ze voor altijd gebanned worden inclusief je inventory kwijt.

Dat waren ook noobs, de echte pro's die hacks proper hacks hebben gaan niet gebanned worden. Die hacks worden door max 10 mensen worldwide gebruikt en dagelijks upgedate.

waren zeker geen noobs hun hadden geheime hacks waar ze duizenden dollars voor hadden betaald maar die zijn ook gepakt.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

jou ben ik volgens mij een week of 2 terug ook tegen gekomen in casual nu ik je naam zo zie, jij bent toch zo een awp sletje die telkens gaat snipen of niet?

waren zeker geen noobs hun hadden geheime hacks waar ze duizenden dollars voor hadden betaald maar die zijn ook gepakt.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

jou ben ik volgens mij een week of 2 terug ook tegen gekomen in casual nu ik je naam zo zie, jij bent toch zo een awp sletje die telkens gaat snipen of niet?

Geen noob hacks nee, maar zeker niet de slimste. Meh zou best kunnne, heb csgo al een week of 2 a 3 niet meer gespeeld. en awp is wel the way to go ja.

Nieuwe boots huehue

ugg_boots_stoneman_black_mens_ugg_boots_822493.jpg

Inb4 Gaaaaaaaay

/care :kiss:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven