AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

source is voor homos, counter strike of je bent niks.

Ben ook weer CS aan het spelen, wel source. :rolleyes:

Vroeger ook wel vaak gespeelt, best hoog niveau ook.

Op een geven moment tijdens verschillende wars op "high" wallhack aangezet uit verveling.
En toen kon ik dag steam zeggen en perm ban op heel me account hihi.

Op een geven moment tijdens verschillende wars op "high" wallhack aangezet uit verveling.

Vroeger ook wel eens een hack geprobeerd, gewoon voor de lol, BAN!
Was nog in de 1.6 tijd volgens mij, had geen geld en vond het zwaar kut, toen heb ik bij de free record shop, zo'n code uit het hoesje gehaald. :roflol:
Stelletje noobs moeten die codes maar achter de balie houden.

aka "ik kon alleen op high level spelen omdat ikke gebruik wallhack"

ik had een keer CS 1.6 gekocht bij de free record shop, ik alles installeren, was die code al gebruikt. Ermee terug gegaan naar de winkel, kreeg ik verhaal dat het waarschijnlijk mijn schuld was. Ben nog steeds met die civiele aansprakelijkheidsprocedure bezig

ik had een keer CS 1.6 gekocht bij de free record shop, ik alles installeren, was die code al gebruikt. Ermee terug gegaan naar de winkel, kreeg ik verhaal dat het waarschijnlijk mijn schuld was. Ben nog steeds met die civiele aansprakelijkheidsprocedure bezig

komt door die rotzak van een virusje.

Zal wel weer een Marokkaan zijn geweest, tuig!

1.6 moeilijkste shooter ever made. Css beetje surfen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

crossfit schoenen :o

aka "ik kon alleen op high level spelen omdat ikke gebruik wallhack"

Nee nee uit verveling haha, weet je hoe zieke kills je daarmee kan maken. Maar de fun was voor korte duur daarna ook nooit meer gespeelt:(

1.6 moeilijkste shooter ever made. Css beetje surfen

Juist! Beetje bunnyhoppen.

---------- Toegevoegd om 15:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:39 ----------

Vroeger ook wel eens een hack geprobeerd, gewoon voor de lol, BAN!
Was nog in de 1.6 tijd volgens mij, had geen geld en vond het zwaar kut, toen heb ik bij de free record shop, zo'n code uit het hoesje gehaald. :roflol:
Stelletje noobs moeten die codes maar achter de balie houden.

Die hacks detecten ze vrij snel op steam volgensmij, maar het vervelende er ook aan is. Je bent gelijkt gebant op al je steam games die je op dat account heb staan.

Laatst bewerkt:
:roflol: belgie krijgt geen korting

18" Inovit Sonic satin black velgen voor onder men nog niet lang aangeschafte witte audi A6 :p
Ga hem ook 3cm laten verlagen dmv verlagingsveren van eibach. Kan ik men eigen schokdempers houden en icm met 18" velgen ipv 19" toch nog deftig comfort hebben aangezien comfort redelijk belangrijk is voor mij.

2potpfp.jpg

18" Inovit Sonic satin black velgen voor onder men nog niet lang aangeschafte witte audi A6 :p
Ga hem ook 3cm laten verlagen dmv verlagingsveren van eibach. Kan ik men eigen schokdempers houden en icm met 18" velgen ipv 19" toch nog deftig comfort hebben aangezien comfort redelijk belangrijk is voor mij.

2potpfp.jpg

Nice rims! Ben wel benieuwd naar een foto als ze eronder zitten :D

2potpfp.jpg

Nice! :D Wil zelf nog keer weer porche carrera's halen voor me crossa :cool:

Terug
Naar boven