- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
die goeie oude tijd van css
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger ook wel vaak gespeelt, best hoog niveau ook.
Op een geven moment tijdens verschillende wars op "high" wallhack aangezet uit verveling.
En toen kon ik dag steam zeggen en perm ban op heel me account hihi.

Vroeger ook wel vaak gespeelt, best hoog niveau ook.
Op een geven moment tijdens verschillende wars op "high" wallhack aangezet uit verveling.
En toen kon ik dag steam zeggen en perm ban op heel me account hihi.
ik had een keer CS 1.6 gekocht bij de free record shop, ik alles installeren, was die code al gebruikt. Ermee terug gegaan naar de winkel, kreeg ik verhaal dat het waarschijnlijk mijn schuld was. Ben nog steeds met die civiele aansprakelijkheidsprocedure bezig
ik had een keer CS 1.6 gekocht bij de free record shop, ik alles installeren, was die code al gebruikt. Ermee terug gegaan naar de winkel, kreeg ik verhaal dat het waarschijnlijk mijn schuld was. Ben nog steeds met die civiele aansprakelijkheidsprocedure bezig
1.6 moeilijkste shooter ever made. Css beetje surfen
Zit ook te twijfelenaka "ik kon alleen op high level spelen omdat ikke gebruik wallhack"

Vroeger ook wel eens een hack geprobeerd, gewoon voor de lol, BAN!
Was nog in de 1.6 tijd volgens mij, had geen geld en vond het zwaar kut, toen heb ik bij de free record shop, zo'n code uit het hoesje gehaald.
Stelletje noobs moeten die codes maar achter de balie houden.

18" Inovit Sonic satin black velgen voor onder men nog niet lang aangeschafte witte audi A6
Ga hem ook 3cm laten verlagen dmv verlagingsveren van eibach. Kan ik men eigen schokdempers houden en icm met 18" velgen ipv 19" toch nog deftig comfort hebben aangezien comfort redelijk belangrijk is voor mij.
![]()

18" Inovit Sonic satin black velgen voor onder men nog niet lang aangeschafte witte audi A6
Ga hem ook 3cm laten verlagen dmv verlagingsveren van eibach. Kan ik men eigen schokdempers houden en icm met 18" velgen ipv 19" toch nog deftig comfort hebben aangezien comfort redelijk belangrijk is voor mij.
![]()
Wil zelf nog keer weer porche carrera's halen voor me crossa 

Nice rims! Ben wel benieuwd naar een foto als ze eronder zitten![]()