- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe boots huehue
http://www.mr-shopping.net/images/products/ugg_boots_stoneman_black_mens_ugg_boots_822493.jpg
Inb4 Gaaaaaaaay
/care![]()

Volgens mij had ik ooit ook deze besteld, was echt te breed en heel stug, voor enorme gasten gemaakt. Misschien was het een andere maar denk dat dit ding niet echt handig is voor je, agg even afwachten.

Voor naar B.I.T.C.H. enz? Wel passend bij je leren gym handschoenen![]()

Is gewoon een prima riem. Dingen zijn vaak wel hinderlijk stug nieuw ja maar dat wordt vanzelf minder of je rijdt er even met je auto overheen.
Voldoet verder gewoon aan de afmetingen/specificaties van een riem waar ongeveer de hele krachtsportwereld geen probleem mee heeft dus ik zou ook niet weten waarom jullie denken dat dit een probleem moet zijn. Zelf ook 0,0 probleem mee nu of toen ik net begonnen was met liften.
Misschien dat het een probleem zou kunnen zijn als je heel klein bent met een heel kort torso maar zelfs dan betwijfel ik het nog.
ik vind het maar niets, komt door de gesp die me telkens tegej me ribben en heup aan zit.. volgende word een inzer met clipsleuting..
ik vind het maar niets, komt door de gesp die me telkens tegej me ribben en heup aan zit.. volgende word een inzer met clipsleuting..

Gesp zit toch gewoon aan de voorkant?
Ik heb brede heupen en brede ribbenkast, dus elke riem duwt bij mij wel er tegenaan, boeiend :')
Nieuwe boots huehue
http://www.mr-shopping.net/images/products/ugg_boots_stoneman_black_mens_ugg_boots_822493.jpg
Inb4 Gaaaaaaaay
/care![]()
Hoop dat je wel een beetje passende kleding bij deze laarzen heb, anders vind ik het persoonlijk er echt #gay uit zien.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]