- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat hyperfuse?Paar nieuwe stappers op de kop getikt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoop dat ze passen.
Oke nice
Je kent toch ook one's/1's, classics en evt lights wel?
Vind t overigens wel jammer dat ze op plastic zijn overgegaan, glas + metaal is toch wel wat exclusiever...

Huh?
Voor zover ik weet is ook de iPhone 6 van RVS, geanodiseerd aluminium en glas gemaakt. Of heb jij de plastic versie?[emoji12]
Huh?
Voor zover ik weet is ook de iPhone 6 van RVS, geanodiseerd aluminium en glas gemaakt. Of heb jij de plastic versie?[emoji12]
[conspiracy modus]
Dan weet de NSA zeker dat jij het bent.
[/conspiracy modus]
. Zolang ik niemand vermoord boeit het niet. In de toekomst zou het misschien wel voor problemen kunnen zorgen maar dan zullen vingerafdrukken ook gemakkelijk na te maken zijn dus dan heeft een vingerafdruk ook minder waarde....Ow, dan is het een materiaal dat te veel op plastic lijkt/ aanvoeltHuh?

Je kent toch ook one's/1's, classics en evt lights wel?
Zitten goed en zat mooie korting op. [Afbeelding niet meer beschikbaar] En geen gepruts met veters meer![]()

ja natuurlijk, was ook niet helemaal srs
lights ken ik niet