AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

2ceqddv.png

errug goede indicatie haha

zitten ze goed?

Ja ik bedoel zet er dan alsjeblieft helemaal geen tijd bij. Geloof dat ze uiteindelijk rond 16:00 kwamen dus het klopte wel.. :o

Ja prima, nog even inlopen en even wennen weer (lang geen Air max gedragen) Maar ben blij dat 46 past, want voor air max heb je weinig keus als je een grotere maat hebt dan ~44.

Jij ook binnen?

air max hoe? Ken alleen 90s

Van de baas gekregen :cool:

Vind t overigens wel jammer dat ze op plastic zijn overgegaan, glas + metaal is toch wel wat exclusiever... Ontgrendelen met vingerafdruk is btw awesome!

2na2m3d.jpg

Vind t overigens wel jammer dat ze op plastic zijn overgegaan, glas + metaal is toch wel wat exclusiever...

Huh?

Voor zover ik weet is ook de iPhone 6 van RVS, geanodiseerd aluminium en glas gemaakt. Of heb jij de plastic versie?[emoji12]

Huh?

Voor zover ik weet is ook de iPhone 6 van RVS, geanodiseerd aluminium en glas gemaakt. Of heb jij de plastic versie?[emoji12]

van de BAAS, dus cheap ass iphoney in de aanbieding van een vreemde man op straat. Je weet zelluf

Zitten goed en zat mooie korting op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En geen gepruts met veters meer :)

boots.jpg

[conspiracy modus]
Dan weet de NSA zeker dat jij het bent. :p
[/conspiracy modus]

Yo, ja ik weet ook wel zeker dat mijn vingerafdruk bij de NSA nu bekend is :). Zolang ik niemand vermoord boeit het niet. In de toekomst zou het misschien wel voor problemen kunnen zorgen maar dan zullen vingerafdrukken ook gemakkelijk na te maken zijn dus dan heeft een vingerafdruk ook minder waarde....

Huh?

Ow, dan is het een materiaal dat te veel op plastic lijkt/ aanvoelt :p

Terug
Naar boven