- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nike Air Max Lunar1 Premium Pendleton iDWelk model is dat van T? (ikke geen verstand, en al helemaal niet van nike's)
Ja ik bedoel zet er dan alsjeblieft helemaal geen tijd bij. Geloof dat ze uiteindelijk rond 16:00 kwamen dus het klopte wel..
Ja prima, nog even inlopen en even wennen weer (lang geen Air max gedragen) Maar ben blij dat 46 past, want voor air max heb je weinig keus als je een grotere maat hebt dan ~44.
Jij ook binnen?

(maar dat is mijn mening
)nieuwe rug is duurder

Boeiend hoe duur zo'n riem is, hij gaat toch bijna life-time mee.
je kan ook gewoon meerdere riemen omdoenJa, want een riem die de helft goedkoper is, is natuurlijk niet goed voor je rug
not srs
Nok is met die kut Nike plaatjes, niemand boeit dat. Ga ff lekker in een schoenen topic zitten met je bende.
Het is niet boeiend nee want het is gewoon mijn mening -_-
Daarbij betekent het niet dat als iets lang mee gaat, je dan maar met geld moet smijten (ook dat is weer MIJN mening..)
65 euro duur?
hoeveel betaal je bij dat trimsalon voor je hondje hell?

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt![]()