MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb schoenen altijd in 43. Maar mijn air max zijn allemaal 44.5.

Welk model is dat van T? (ikke geen verstand, en al helemaal niet van nike's)

Ik heb 42 normaliter en mijn Max 1 zijn idd ook 43.

ik gewoon zelfde maat als altijd :shrug:

Ja ik bedoel zet er dan alsjeblieft helemaal geen tijd bij. Geloof dat ze uiteindelijk rond 16:00 kwamen dus het klopte wel.. :o

Ja prima, nog even inlopen en even wennen weer (lang geen Air max gedragen) Maar ben blij dat 46 past, want voor air max heb je weinig keus als je een grotere maat hebt dan ~44.

Jij ook binnen?

ze passen perfecto, normaal 44 maat deze 45 zitten zelfde :)

ze beginnen nu ql wel vies te worden jammer genoeg

if-wlb-3030.jpg

Boeiend hoe duur zo'n riem is, hij gaat toch bijna life-time mee.

Het is niet boeiend nee want het is gewoon mijn mening -_-
Daarbij betekent het niet dat als iets lang mee gaat, je dan maar met geld moet smijten (ook dat is weer MIJN mening..)

65 euro duur?
hoeveel betaal je bij dat trimsalon voor je hondje hell?

65 euro duur?
hoeveel betaal je bij dat trimsalon voor je hondje hell?

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt ;)

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt ;)

Ik trim je hondje voor €15,- pm maar bij interesse

Terug
Naar boven